جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

10راه فروش شگفت انگیز یک محصول جدید

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
10راه فروش شگفت انگیز یک محصول جدید

صاحبان کسب و کار به خوبی می دانند که تولید یک محصول یا طراحی یک خدمت، نیمی از راه است و ارائه آن نیمی دیگر از راه است که البته چندان هم آسان نیست. شما می‌توانید بهترین محصول یا خدمات جدید را ارائه دهید، اما اگر آن را به درستی تبلیغ نکنید، احتمالاً فرصت ‌های زیادی را از دست خواهید داد یا حتی در نهایت پول خود را از دست می دهید. حتما شما یا یکی از اطرافیانتان از اینستاگرام، محصولی را خریداری کرده است یا برای مدتی پیجی را زیر نظر گرفته است. همه ما به خوبی می دانیم که ارتباط با مشتری و شناسایی مشتریان فعال از مهم ترین ارکان خرید و فروش است. همه ما در صفحات اینستاگرام خود نیز، بلاگرها را دنبال می کنیم و احتمالا از آن ها آموختیم که چگونه علایق مخاطبان را شناسایی کنیم و در زمینه کاری خود متخصص شویم. در واقع، هدف از بیان این مطالب این بود که به شما نشان دهیم در اطراف همه ما دنیای کسب و کار با سرعت زیادی در جریان است و با کمی دقت به آن چه که در پیرامون ما در حال رخ دادن است می توانیم متوجه علت بسیاری از کارهای افراد فعال در زمینه کسب و کار شویم.

اگر شما هم کسب و کاری دارید اما نسبت به رقبای خود عقب هستید و در رقابت با دیگران شکست خورده اید، وقت آن رسیده است که استراتژی های خود را بازبینی کنید و ببینید در کدام مرحله نقاط ضعف وجود دارند. برای پیشرفت در دنیای بازاریابی، باید اطلاعات خاصی داشته باشید و بتوانید آن اطلاعات را عملی کنید. جای نگرانی نیست چرا که می توانید با آموزش و کمی تحقیق در این باره، به خوبی کسب و کار خود را ارتقا دهید اما باید همواره به یاد داشته باشید که موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد و برای رونق گرفتن کسب و کارتان باید صبور باشید و زمان و انرژی زیادی را به پای آن بریزید.

در این مطلب، ما قصد داریم مراحل و مثال ‌هایی را برای حداقل 10 روش موثر برای تبلیغ یک سرویس یا محصول جدید ارائه کنیم. قبل از هر چیزی شما باید کسب و کار خود را به خوبی بشناسید و بعد از آن تبلیغ مناسب کسب و کارتان را انتخاب کنید. همه این راه ها ممکن است برای شما مناسب نباشد؛ در نتیجه اجباری برای پیش برد تمامی این راه ها وجود ندارد. این موارد عبارتند از:

- پیش نمایش های انحصاری

- پیشنهادات مقدماتی

- تبلیغات Google برای کسب و کار

- مسابقات و هدایا

- بازاریابی ایمیلی

- پست های وبلاگ

- رویدادها (مجازی و حضوری)

- ارتقاء

- معاملات

- نظرات مشتریان

- پست های رسانه های اجتماعی

- تبلیغات فیسبوک

بهترین راه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید

وقتی صحبت از تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید برای کسب و کار شما می شود، به نظر می رسد که گزینه های بی پایانی وجود دارد. تشخیص اینکه از کجا باید شروع کرد و کدام روش های تبلیغ بهترین نتایج را به شما می دهد ممکن است دشوار باشد. حقیقت این است که راه‌های کم‌هزینه زیادی برای تبلیغ کسب‌وکار شما وجود دارد اما مهم این است که کدام راه می تواند بیشترین بازده را برای شما داشته باشد؟ به این 12 روش زیر نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک برای کسب و کار شما منطقی تر هستند.

به مشتریان وفادار خود یک پیش نمایش انحصاری ارائه دهید:

مشتریان وفادار شما بخش مهمی از نحوه تبلیغ محصول شما هستند، زیرا به احتمال زیاد نه تنها آن را خریداری می کنند، بلکه آن را در شبکه های خود نیز تبلیغ می کنند. این مسئله می تواند به شکل یک مهمانی خصوصی، حضوری یا مجازی، یک تور آنلاین، پیش نمایش یا نسخه نمایشی باشد. یا حتی می تواند یک دعوت خاص برای آزمایش آن و ارائه بازخورد باشد. این پیشنهادات انحصاری نه تنها یک استراتژی عالی تعامل با مشتری هستند، بلکه میزان ارزش شما را نیز تقویت می‌کنند. در واقع، تعامل و وفاداری برای هر استراتژی بازاریابی رشد موفقی ضروری است.

از یک پیشنهاد ویژه برای معرفی محصول یا خدمت خود استفاده کنید:

به جای اینکه فقط محصول یا خدمات جدید خود را اعلام کنید، می توانید آن را به عنوان بخشی از یک معامله مقدماتی ویژه در دسترس قرار دهید. این معامله می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:

- قیمت محصول را با تخفیف ارائه دهید.

- پکیج های خود را با قیمت کمتری منتشر کنید.

- تبلیغ مشترک با تجارتی دیگر که با حیطه کاری شما مرتبط است.

- کوپن های خرید در نظر بگیرید.

- یکی بخرید و یکی رایگان دریافت کنید.

- امتیازات مشتریان وفادار خود را چند برابر کنید.

- هدیه رایگان در نظر بگرید.

- هر تبلیغی که دارید، حتما تاکید کنید که برای همیشه دوام نخواهد داشت. مشتریانی که

- قدرت خرید آن ها محدود است، چه از نظر زمان یا موجودی، احساس فوریت بیشتری برای خرید خواهند داشت.

از Google My Business استفاده کنید:

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از نمایه کسب‌وکار Google خود، محصول یا خدمات جدید خود را تبلیغ کنید، مشروط بر اینکه حساب Google My Business داشته باشید. اولین مورد از طریق پست‌های «Google برای کسب‌وکار من» است.

مسابقاتی در شبکه های اجتماعی برپا کنید:

مسابقات رسانه های اجتماعی یک راه سرگرم کننده و آسان برای برقراری ارتباط با مشتریان و جذب طرفداران/فالوورها و مشتریان بالقوه برای کسب و کار شما هستند. مسابقات فیس بوک به طور متوسط 34 درصد مشتری جدید در هر کمپین به دست می آورد که راهی عالی برای مبارزه با دسترسی کم این پلت فرم است. برنده (برندگان) جایزه فیس بوک یا اینستاگرام شما باید این فرصت را به دست آورد که اولین کسی باشد که پیشنهاد جدید شما را به دست می آورد و آن را به صورت رایگان یا با نرخ تخفیف دریافت می کند.

مطمئن شوید که محتوا را در تمام کانال‌های بازاریابی خود و نه فقط در پلتفرم اجتماعی که برای اجرای کمپین اصلی استفاده می‌کنید، اعلام کنید. این گزینه ها شامل سایر کانال های رسانه های اجتماعی، وب سایت، خبرنامه های ایمیل و حتی تبلیغات پولی شما نیز می شود. علاوه بر ایجاد هیجان و خریداران بیشتر برای پیشنهاد جدید شما، افزایش تعامل با حساب رسانه های اجتماعی شما احتمالا ترافیک بیشتری را به وب سایت شما می آورد، کسب و کار شما را در مقابل مشتریان جدید قرار می دهد و وسیله ای سرگرم کننده برای ارتباط با مخاطبان شما ایجاد می کند.

10راه فروش شگفت انگیز یک محصول جدید

اخبار را از طریق ایمیل پخش کنید:

آیا می‌دانستید که 82 درصد از مصرف‌کنندگان ایمیل‌های کسب‌وکارها را باز می‌کنند و 76 درصد از مشترکین ایمیل از طریق پیام بازاریابی ایمیلی خرید کرده‌اند؟ ایمیل یک کانال فوق العاده برای اطلاع رسانی درباره محصول/خدمت جدید شماست. بعلاوه، در وهله اول انگیزه خوبی برای ثبت نام مشترکین ایجاد می کند. چند نکته برای بازاریابی ایمیلی:

- بیشتر بر مزیت/ارزش نهایی محصول جدید تمرکز کنید تا ویژگی های آن

- پیشنهاد را در موضوع خود برجسته کنید

- برای افزایش بیشتر نرخ باز از متن پیش‌هدر استفاده کنید

میزبانی یک رویداد را بر عهده بگیرید:

رویدا دها نه تنها مشتریان را در مورد محصول یا خدمات جدید شما هیجان زده می‌کنند، بلکه می‌توانند مشتریان بالقوه جدیدی را نیز به طور شخصی با شما یا سایر کارمندان کسب ‌و کارتان درگیر کنند. رویدادها لزومی ندارد که حتما شیک و فوق العاده سازماندهی شوند. چیزی به سادگی یک مراسم خانگی یا یک جلسه اطلاعاتی برای مکان‌ هایی مانند سالن ‌ها، مراکز تناسب اندام، استودیو های یوگا، اسپا، و فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی هم می توانند بازده خوبی داشته باشند. اگر کسب ‌و کار شما در مکانی در کنار سایر مشاغل محلی است، می‌توانید برای داشتن یک پیاده‌رو برای در معرض دید قرار دادن فعالیت هایتان با هم همکاری کنید. از زمان پاندمی کرونا، رویدادهای مجازی هنوز هم به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر عمل می کنند.

یک پیشنهاد رایگان ارائه دهید:

اگر کسب و کار شما بیشتر مبتنی بر خدمات است تا مبتنی بر محصول، مانند سالن، آبگرم، مرکز تناسب اندام، یا کسب و کار مشاوره، می‌توانید به مشتریان این امکان را بدهید تا خدمات جدید شما را امتحان کنند. در اسپای خود نوع جدیدی از صورت یا ماساژ را تبلیغ می کنید؟ یک شرایطی حتی به صورت موقت برای مشتریان فعلی ارائه دهید تا آن را امتحان کنند. این پیشنهادات به شیوه های مختلفی می توانند ارائه شوند؛ برای مثال، سرویس جدید را به بسته‌های مشتریان فعلی با قیمت قدیمی آن ها اضافه کنید یا ارسال رایگان محصول جدید خود را برای مدت زمانی محدود فعال کنید.

معاملات را باز بگذارید:

اگر محصول جدید شما در واقع ارتقای یک محصول قدیمی است، یک برنامه معاملاتی در نظر بگیرید. تبلیغات معاملاتی موثر هستند زیرا مصرف کنندگان به احتمال زیاد یک محصول جدید را با استفاده از رمز یا اعتباری که از قبل دارند (در این مورد، محصولی که دارند) خریداری می کنند. همچنین می‌توانید محصولات قدیمی تجاری را (به شرطی که در شرایط کافی خوب باشند) بفروشید یا از آنها برای هدایای آتی استفاده کنید.

نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید:

یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ یک محصول یا خدمات جدید – و به طور کلی بازاریابی کسب و کارتان – این است که به مشتریان خود اجازه دهید آن را برای شما تبلیغ کنند. اگر از برخی از ایده‌هایی که قبلاً ذکر شد (مانند امتحان رایگان یک محصول یا خدمت) استفاده می‌کنید، می‌توانید از آن ها بخواهید که یک بررسی آنلاین از سرویس جدید بنویسند یا مطالبی را برای ارائه تجربه خود منتشر کنند. هنگامی که محصول یا خدمت خود را برای جمعی عمومی ارائه می کنید، این نظرات و مطالب منتشر شده اهمیت زیادی پیدا می کنند. از این گذشته، 84٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.

10راه فروش شگفت انگیز یک محصول جدید

بیشتر بخوانید: تولید خاویار کسب و کاری پر سود

از قدرت شبکه های اجتماعی غافل نشوید:

اگر از هر یک از تاکتیک های ذکر شده در بالا برای تبلیغ محصول یا خدمات جدید خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که معاملات و پیشنهادات خود را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید. یک راه آسان برای دستیابی به مخاطبان است و فالوورهای شما به راحتی می توانند پست شما را در پروفایل خود به اشتراک بگذارند. مزیت دیگر این است که مشتریان می‌توانند سؤالات خود را در مورد محصول در بخش نظرات بپرسند. سوالات آن ها و پاسخ های شما می توانند به عنوان یک پرسش و پاسخ متداول در پیج عمل کنند.

اگر مخاطب خاصی برای پست خود دارید، ممکن است بخواهید از یک هشتگ سفارشی در پست تبلیغاتی خود نیز استفاده کنید. این نه تنها دامنه کمپین های شما را افزایش می دهد، بلکه ممکن است مشتریان را ترغیب کند تا با استفاده از هشتگ سفارشی، پست ها و تصاویر را در حساب های خود به اشتراک بگذارند. و می‌دانید که این به چه معناست: محتوای تولید شده توسط کاربر که می‌توان از آن استفاده کرد تا افراد بیشتری خدمات یا محصول جدید شما را امتحان کنند!

از فیس بوک بهره مند شوید:

با 1 میلیارد کاربر فعال روزانه، تبلیغات فیس بوک پنجره ای به سمت پایگاه بزرگی از افرادی است که به محصول یا خدمات جدید شما علاقه مند هستند. تبلیغات فیس بوک از جهت دیگری هم مفید هستند و آن هم این است که داده های شخصی سازی شده که به طور داوطلبانه از طریق نمایه های کاربران ارائه می شود، باعث هدف قرار دادن مخاطبان غیرقابل باوری خاص می شود. می‌توانید جنسیت، سن، موقعیت مکانی، علایق، وضعیت تأهل، حرفه و موارد دیگر را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که بیشترین سود را خواهید داشت. همچنین گزینه‌های مختلفی برای نوع تبلیغ، بودجه و مدت زمان کمپین وجود دارد، بنابراین می‌توانید اهداف خود را در حد توان خود در نظر بگیرید.

بهترین راه برای تبلیغ محصول یا خدمات جدید شما چیست؟

بهترین راه برای تبلیغ محصول یا خدمات جدید شما بستگی به این دارد که مخاطبان شما از چه کانال هایی بازدید می کنند و در دنیای مجازی چه رفتارهایی از خود نشان می دهند. صرف نظر از این، شما باید از چندین کانال استفاده کنید و تبلیغات متقابل انجام دهید. هرچه پیام شما منسجم تر باشد و مخاطبان شما بیشتر در مورد آن بیاموزند، می توانید انتظار تعامل بیشتری را داشته باشید. استراتژی‌های بالا را امتحان کنید تا از راه‌اندازی محصول بعدی، ارتقاء نرم‌افزار یا ارائه خدمات جدید به نتایج مورد نظر خود برسید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید