جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

خودروسازی کادیلاک‬‎

author منتشر کننده
نظرات (3) 18 0
خودروسازی کادیلاک‬‎

برند خودروسازی کادیلاک‬‎ نام یک عنوان ماشین سازی خارجی است که تحت کنترل جنرال موتورز می‌باشد .این برند در بیش از 50 کشور دنیا به فروش می‌رسد که عمده فروش ان در ایلات متحده و کانادا می‌باشد. بعد از ایلات متحده چین بیشترین امار مبنی بر فروش خودرو کادیلاک را در جهان دارد. شعار کادیلاک این است : زندگی ، آزادی و کار. این شعار از بیانیه استقلال ایالات متحده امریکا امده است. این برند در طول مدت ارائه در تاریخ اتوموبیل سازی تا امروز خود را به عنوان برندی با کیفیت و مرغوب ثابت کرده است .

خودروسازی کادیلاک‬‎

اولین بار هنری ام لیند اسللحه ساز سابق فورد و اولدز موبیل در سال 1902 به افتخار بنیان گذار شهر دیترویت انتونی لامت کادیلاک نام گذاری کرد .

خودروسازی کادیلاک‬‎ اولین کمپانی اتوموبیل سازی بود که خودروهایی با اتاقک کاملا بسته ساخت. همچنین اولین نمونه ماشینی که سیستم الکتریکی ماشین ک شامل راه اندازی، روشنایی، استارت را به کار گرفت. در ضمن به عنوان اولین نمونه ای که به کمک ابزار های دماسنجی و کنترل حرارتی کار براتور را معرفی کرد شناخته می‌شود. از این قبیل اولین ها در این خودرو زیاد بوده و به نوعی انقلابی در ساخت خودرو ایجاد می‌کند. موتور 8سیلندر با این ماشین تست می‌شود و موفقیت امیز نیز هست. در سال 1941 اولین خودرو با دنده اتوماتیک با موفقیت تست شد .

خودروسازی کادیلاک‬‎

با پیشرفت تکنولوژی و مرور زمان، امروزه موتور 12سیلندر نیز به طور موفقیت امیزی بر این ماشین تست شده است .

از دیگر امکاناتی که روی این خودرو تست شده می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک ان اشاره کرد که به راحتی با استفاده از سنسور های حرارتی خود را با دمای بیرونی وفق داده و دمای داخل خدرو را تنظیم می‌کند .

جالب است بدانید اولین بار سیستم ایربگ یا همان کیسه هوا در خودروسازی کادیلاک‬‎ استفاده شده است. کیسه هوا، نوعی وسیله حفاظتی و از امکانات تامین کننده جان سرنشینان خودرو است که در مواقع تصادف با موانع و اتوموبیل های دیگر این کیسه از بالای داشورد ماشین و کنار های پنجره باز شده و از برخورد سر و گردن با شیشه و دیگر اجزای آسیب زننده به سلامت فیزیکی شخص جلوگیری می‌نماید.

استفاده از تکنولوژی فیلیپس اولین بارتوسط این کمپانی استفاده شد. حتما با خودتون می پرسین تکنولوژی فیلیپس چیه؟

هنری اف. فیلیپس اولین بار دستگاهی وارد بازار کرد که به طور اتوماتیک پیچ و مهره ها را محکم می‌کرد و نهایتا هم اسم خودش رو روی این تکنولوژی گذاشت.

در نهایت باید بگم که هر جا اسم این برند رو شنیدین یا کسی بهتون پیشنهاد داد واسه خرید، درنگ نکنید و بدونید که این کمپانی خودروهای با کیفیت و جان سخت و مطمئنی میسازه.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. فوق العادست این ماشین.حیف که وارد کشور ما نمیشه.از همه لحاظ عالیه

  1. ممنونم از اطلاعات جالبتون

  1. ممنون از اطلاعات خوب و جالب و متفاوتی که در اختیار گذاشتید.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید