جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی نرم افزار Dr.Fone

author منتشر کننده
بدون نظر 11 0
معرفی نرم افزار Dr.Fone

شاید برای شما هم پیش بیاید که ناخواسته اطلاعات بعضا مهم تلفن خود را ناخواسته از دست بدهید، و احتما برای بازگردانی اطلاعات پاک شده به سراغ نرم افزار های ریکاوری بروید، اما با شمار زیادی از این نرم افزار ها روبرو خواهید شد

اما سوال اینجاست که کدام نرم افزار می‌تواند اطلاعات پاک شده تلفن همراه شما را به بهترین شکل بازیابی نماید؟

یکی از بهترین نرم افزار های ریکاوری که میتواند به نحو احسنت اطلاعات گوشی شما را بازیابی کند  و ضمنا قابلیت های دیگری از جمله روت کردن گوشی های اندرویدی و انتقال اطلاعات بین ابزارهای مختلف در اختیار شما قرار دهد نرم افزار Dr. Fone می باشد.

معرفی اپلیکیشن Dr.Fone

نرم افزار Dr. Fone برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و همچنین نسخه های سازگار با ویندوز و مک بوک اپل نیز موجود می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از برخی قابلیت های نرم افزار دستگاه شما باید روت باشد و همچنین برخی از ابزار های Dr. Fone با پرداخت درون برنامه ای فعال می‌شود.

نرم افزار Dr. Fone قابلیت بازگردانی اطلاعاتی از قبیل تصاویر، ویدئو، پیامک و مخاطبین را داشته و نسخه موبایل آن رابط کابری ساده دارد که کار کردن با آن را بسیار ساده می‌نماید.

در نسخه موبایل جهت ریکاوری اطلاعات پاک شده، پس از باز کردن برنامه گزینه Recovery را انتخاب میکنیم و سپس با توجه به نوع اطلاعات پاک شده گزینه مورد نظر را انتخاب میکنیم. جالب است بدانید به طور مثال پس از انتخاب گزینه ویدئو میتوانید جهت جستجوی دقیتر نوع فرمت ویدئویی مد نظر خودتان را هم انتخاب کنید.

برنامه Dr. Fone دارای قابلیتی به نام Deep Recovery بوده که جهت بازیابی اطلاعات پاک شده قدیمی تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از قابلیت های جالب این نرم افزار انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم بین دو گوشی و یا گوشی و کامپیوتر می‌باشد که جهت استفاده از آن باید به بخش Transfer مراجعه نمایید. در این بخش پس از انتخاب فایل های مد نظرتان گزینه Send را انتخاب می‌نمایید که در این مرحله یک کد 6 رقمی در اختیارتان قرار میدهد. جهت دریافت اطلاعات در کامپیوترتان به سایت drfone.wondershare.com مراجعه کرده و پس از وار نمودن کد شش رقمی مذکور در کادر مورد نظر فایل های فرستاده شده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

معرفی اپلیکیشن Dr.Fone

یکی دیگر از ابزار های نرم افزار Dr. Fone ابزار Recycle Bin میباشد که همانند سطل زباله ویندوز عمل می‌کند. بدین معنی که پس از حذف فایل از گوشی موبایل فایل پاک شده را می‌توانید در این بخش ببینید و جهت بازگردانی یا حذف دائمی آن اقدام نمایید. باید توجه داشته باشید که فایل های پاک شده پس از یک ماه به طور دائم پاک خواهند شد.

از دیگر ویژگی های نرم افزار Dr. Fone امکان روت نمودن گوشی های اندرویدی می باشد. شما می‌توانید پس از روت کردن گوشی خود از برخی قابیلت های ریکاوری این نرم افزار که نیاز به روت بودن گوشی دارد استفاده نمایید.

به طور کلی می‌توان گفت که نرم افزار Dr.Fone با قابلیت های ویژه از جمله ریکاوری اطلاعات، انتقال اطلاعات بین ابزارهای مختلف، روت کردن گوشی های اندرویدی، ابزاری کاربری است که با نصب کردن آن بر روی تلفن همرا خود، جوابگوی بسیاری از نیاز های روزمره شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید