جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپلیکیشن‌های برتر اندروید برای کنترل از راه دور کامپیوتر

author منتشر کننده
بدون نظر 7 0
اپلیکیشن‌های برتر اندروید برای کنترل از راه دور کامپیوتر

اپلیکیشن‌های کنترل از راه دور یا همان Remote Desktop اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان کنترل و دسترسی افراد از طریق گوشی‌های هوشمند خود به کامپیوتر را فراهم می‌کند. در ادامه با رایا مگ همراه باشید تا با این قابلیت ذاب و البته کاربدی بیشتر آشنا شویم.

اپلیکیشن‌ Any Desk

برنامه اندروید

اپلیکیشن‌ Any Desk، یکی از بهترین و پرکاربردترین اپ‌ها و نرم افزار‌ها می‌باشد. طبیعتا کاربرد و عملکردی همانند دیگر نرم افزار‌های مشابه خود دارد. در مرحله اول موبای خود را به کامپیوتر متصل می‌کنید و سپس، از کامپیوتر خود قادر خواهید بود تا موبایل خود را کنترل نمایید. این نرم افزار در عین سادگی رابط کاربری و در زمان استفاده کارایی مناسبی داشته و مشکل خاصی راجع به آن از سوی کاربر‌ها گزارش نشده است. این برنامه برای استفاده‌ی شخصی رایگان است ولی کاربران تجاری باید آن را خریداری نمایند.

اپلیکیشن‌ Microsoft Remote Desktop

برنامه اندروید

مزیت موجود در‌باره‌ی این نرم افزار (اپلیکیشن‌ Microsoft Remote Desktop) آن است که بر خلاف Chrome Remote Desktop که در زیر راجع آن صحبت شده است نیازی به نصب برنامه‌ی کروم برای اجرا کردن این برنامه را ندارد و البته نقص این نرم افزار ماکروسافتکارایی تقریبا مشابه و یکسان با رقیب خود یعنی Chrome Remote Desktop است.

می‌توان گفت که نرم افزاری خوب را انتخاب نکرده اید. در هر صورت، نرم افزار مایکروسافت گزینه‌ای جامع و جایگزین کامل برای Chrome Remote Desktop است.

اپلیکیشن‌ Chrome Remote Desktop

برنامه اندروید

این نرم افزار یکی از پر طرفدارترین های کنترل از راه دور است. برای استفاده از این نرم افزار محبوب ابتدا باید از فروشگاه کروم این نرم افزار رایگان را دریافت نمائید . اگر مرال نصب را بدرستی طی کنید، موفق خواهید شد به کامپیوترتان متصل شوید. این نرم افزار یعنی اپلیکیشن Chrome Remote Desktop در اکثرمواقع بدون ایراد و عیب کار کرده است. این درحالی است که Chrome Remote Desktop بسیار روانتر و سبک تر از نرم افزار هایی مانند Team Viewer است.

اپلیکیشن‌ Team Viewer

برنامه اندروید

در نهایت نرم افزار Team Viewer نرم افزاری با راه اندازی پیچیده و دشوار ولی کارایی بسیار بالا و به نحواحست. این نرم افزار با دارا بودن کیفیت تصویر HD و قابلیت ارسال و دریافت فایل از هر دو طرف را به صورت رمز نگاری شده صدا و تصویر را دارد این نرم افزار همانند نرم افزار Any Desk برای کاربران شخصی رایگان می‌باشد ولی کاربران تجاری باید آن را خریداری نمایند

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید