جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

برای داشتن تناسب اندام چه کارهایی باید انجام دهیم؟

author منتشر کننده
نظرات (2) 16 0
برای داشتن تناسب اندام چه کارهایی باید انجام دهیم؟

یکی از معیارهای سلامتی انسان داشتن تناسب اندام است، تناسب اندام و لاغری نه تنها باعث می شود ظاهری زیبا داشته باشید، بلکه در تقویت اعتماد به نفس شما، پیشگیری از بیماری ها و افزایش قدرت برای انجام کارها نیز می شود.

پزشکی و سلامت

حفظ تناسب اندام امروزه برای بسیاری از افراد که به زیبایی خود اهمیت می دهند بسیار مهم می باشد. برای من نیز رعایت بهداشت و سلامت از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده و در رابطه با سلامت ذهن و بدن خود تاکنون فعالیت های زیادی انجام داده ام. مواردی که هر روزه بر روی آن ها تمرکز می کنم شامل مصرف غذاهای خوب، ورزش کردن و استراحت دادن به مغز می باشند. از جمله دیگر نکاتی که به شما در حفظ تناسب کمک شایان توجهی می کند مصرف میان وعده مناسب، انجام تمرین های مختلف و نوشیدن آب به مقدار زیاد می باشد. در ادامه این مقاله نیز قصد دارم تا نکات مهمی که برای حفظ تناسب اندام خود باید انجام دهید را در اختیار شما قرار دهم.

روش هایی برای داشتن تناسب اندام در خانه

یکی از اهداف مشترک بسیاری از افراد داشتن شکم صاف و بدون چربی می باشد؛ اما لازم به ذکر است که تمامی افراد نمی توانند از پس رژیم های غذایی سخت و انجام حرکات ورزشی بر آیند. به همین دلیل برخی از افراد نبود فرصت کافی و کمردرد را بهانه می کنند و حفظ تناسب اندام و لاغری را کاری سخت می دانند. برخی عقیده دارند که دراز و نشست در کوچک کردن شکم بسیار مؤثر است اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که این ورزش به تنهایی نمی تواند چندان مؤثر باشد. در این بخش از مقاله قصد معرفی 5 روش برای داشتن تناسب اندام در خانه را داریم.

 

پزشکی سلامت

دیپ روی صندلی

از آنجا که تناسب اندام بانوان در دنیای امروزه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از آنجا که در اکثر زنان عضلات پشت بازو ضعیف است، این تمرین برای تقویت این عضلات بسیار مناسب می باشد. برای انجام این تمرین باید روی لبه یک پله یا صندلی نشسته و کف دست ها را در دو طرف بدن روی زمین قرار دهید. حال زانوهای خود را با زاویه 90 درجه خم کرده و لگن خود را به جلو بلغزانید و آن را از روی صندلی بردارید و وزن خود را روی دست هایتان تحمیل کنید، بدن را پایین آورده و پشت خود را نزدیک پلکان قرار دهید. با خم کردن آرنج ها، بازوها را موازی سطح زمین قرار دهید. در مرحله پایانی بدن را آهسته بالا کشیده و به حالت اول برگردید. می توانید این تمرین را چند بار در روز تکرار کنید.

- دیپ روی دو صندلی

- چمباتمه زدن به صورت منقطع همراه با حرکات جلو باز

- کشش عضله سه سر پشت ران

در محل کار به فکر تناسب اندام خود باشید

تناسب اندام خانم ها حتی برای زنان کارمند نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است از این رو به زنان کارمند توصیه می کنیم در محیط کار خود نیز به فکر حفظ تناسب اندام باشید. در این بخش از مقاله برخی از کارها که برای داشتن تناسب اندام می توان در محل کار انجام داد را به شما معرفی می کنیم.

 

پزشکی و سلامت

- قدم زدن در طول روز

- انجام حرکات کششی در محل کار برای تقویت انعطاف پذیری بدن

- به صورت شخصی اوراق را تحویل دهید تا تحرک داشته و کالری های اضافه را بسوزانید.

- نوشیدن مقدار بیشتر آب در محل کار برای افزایش متابولیسم بدن

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. الان به خاطر اینکه اکثر انسان ها دچار کم تحرکی و خوردن غذاهای چرب شده ایم، ورزش یکی از راه های حیاتی و ضروری به نظر می رسد

  1. خیلی جالب بود.یکی از راهکارهای هر انسانی برای سالم زیستن جدای از بحث زیبایی توجهی هست که باید نسبت به ورزش و رژیم غذایی داشته باشه.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید