جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

Samsung Galaxy Watch 5 غول جدید ساعت های هوشمند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
Samsung Galaxy Watch 5 غول جدید ساعت های هوشمند

خرید وسایل الکترونیکی همیشه با چالش های زیادی همراه بوده است؛ انتخاب بهترین برند و سپس انتخاب بهترین مدل از همان برند کار چندان آسانی نیست. خرید کردن در لحظه ای سخت می شود که فروشنده برای منافع خود جنس بی کیفیتی را به شما معرفی کند. همه این صحنه ها و اضطراب ای که موقع خرید کردن تجربه می کنیم؛ برای همه ما آشناست. اما ما اینجاییم تا با ارائه مطالب دقیق و تخصصی از محصول مورد نظر، شما را با ویژگی ها و نقاط ضعف و قوت آن آشنا کنیم و لذت خرید مطمئن را به شما هدیه دهیم.

در این مطلب به بررسی و تحلیل Samsung Galaxy Watch 5 می پردازیم؛ ساعت هوشمندی که ادعا می کند بهترین ساعت هوشمند در میان اندرویدی هاست! ببینیم که برای اثبات یا رد این ادعا چه شواهد و اطلاعاتی در دست داریم:

سال گذشته که سامسونگ گلکسی واچ 4 پا به بازار گذاشت توانست توجه های زیادی را به خود جلب کند. این ساعت هوشمند که در دو طرح استاندارد و اسپرت و نسخه ای کلاسیک با قاب فیزیکی ارائه شد؛ یک سنسور غیر تهاجمی به منظور تجزیه و تحلیل ترکیب بدن هم همراه خود داشت. ویژگی های گلکسی واچ 4 به همین جا ختم نمی شود و این ساعت هوشمند تنها ساعتی است که Wear OS 3 را اجرا می کند. Wear OS 3 پلتفرمی یک پارچه است که که مجموعه ای از برنامه های Google را با برنامه های آشنای سامسونگ ادغام می کند.

حال با همه این ویژگی های چشم گیر، گلکسی واچ 5 چگونه می تواند ادعا کند که بهترین ساعت هوشمند بازار است؟ قبل از هر چیزی باید بدانیم که شما از یک ساعت هوشمند برای کاربران سامسونگ چه انتظاراتی دارید؟ پس از اینکه نیاز اصلی خود را شناسایی کردید باید بگوییم که اگر دنبال دستگاهی برای تحت نظر گرفتن تناسب اندامتان هستید یا می خواهید ساعتی داشته باشید که در برخی مواقع حتی جان شما را نجات دهد؛ ساعت های گلکسی بهترین پیشنهاد برای شماست.

در واقع، همه مدل‌های گلکسی واچ سامسونگ می‌توانند این کارها را انجام دهند، اما برخی از مدل‌ها این کار را بهتر از بقیه انجام می‌دهند. آخرین پرچمدار سامسونگ گلکسی واچ 5 است و قاعدتا ویژگی های بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر خود دارد اما این ویژگی ها و کیفیت های بهتر، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نیز دارد. در حال حاضر، بهترین ساعت سامسونگ Samsung Galaxy Watch 4 است. گلکسی واچ 4 با یک مدل ظاهری اسپرت با قیمت 249.99 دلار و یک نسخه مدل کلاسیک با قیمت 349.99 دلار در بازار موجود است. با این حال کم کم وقت آن رسیده که Galaxy Watch 4 با Samsung Galaxy Watch 5 (شروع قیمت 279 دلار) و Samsung Galaxy Watch 5 Pro (از 449 دلار) جایگزین شود.

Samsung Galaxy Watch 5 غول جدید ساعت های هوشمند

این غول جدید ساعت های هوشمند، عمر باتری بالاتری دارد و هم چنین سنسور های جدیدی را برای دریافت اطلاعات از سطح پوست شما در خود جای داده است. در ادامه لیستی کامل تر از اطلاعات گلکسی واچ 5 را مشاهده می کنید:

سامسونگ گلکسی واچ 5، در دو اندازه 40 و 44 میلی متری عرضه می شود. این ساعت تا 5ATM با استاندارد IP68 در برابر آب مقاوم است. این نمایشگر از شیشه کریستال یاقوت کبود ساخته شده است که به گفته سامسونگ در برابر خط و خش 60 درصد بیشتر از ساعت سال گذشته استحکام بیشتری دارد. در شکل ظاهری این ساعت نیز تغییراتی در بدنه آن به چشم می خورد و در طراحی جدید، قسمت پایینی بدنه انحنایی دارد تا بتواند اطلاعات مربوط به سلامتی و بدن شما را از طریق سنسور BioActive 3 بهتر و دقیق تر ثبت کند.

سنسور دیگری که دمای پوست را اندازه گیری می کرد و در مدل های قبلی نیز وجود داشت، آپدیت شده و این TBD جدید، می بایست در زمان لانچ یا راه اندازی ساعت فعال شود. نکته بسیار مهم و جالب توجه دیگر این است که عمر باتری در این مدل جدید، تا بیش از 50 ساعت افزایش یافته است. مربی خواب یا به عبارتی Sleep Coach آن نیز بهبود پیدا کرده است.

یک تغییر بزرگ نسبت به Samsung Galaxy Watch 4 این است که هیچ قاب چرخشی در مجموعه Galaxy Watch 5 یافت نمی شود. چهار رنگ سامسونگ گلکسی واچ 5 برای انتخاب وجود دارد: گرافیت، نقره ای، یاقوت کبود (فقط 44 میلی متر) و طلایی صورتی (فقط 40 میلی متر). این دستگاه دارای تسمه های سیلیکونی است، اما سامسونگ تعدادی بند قابل تعویض به فروش می رساند.

Samsung Galaxy Watch 5 در مقابل Galaxy Watch 5 Pro

تفاوت های اساسی بین Samsung Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro وجود دارد. اگرچه هر دو مدل می توانند به دو تا از بهترین ساعت های هوشمند سال تبدیل شوند، اما برخی از مشخصات وجود دارد که ممکن است یکی از آنها را برای شما بهتر از دیگری کند.

Samsung Galaxy Watch 5 پرچمدار ساعت هوشمند این شرکت در نظر گرفته می شود. اما Samsung Galaxy Watch 5 Pro یک مدل کاملاً جدید است که با عمر باتری 80 ساعته، طراحی فوق‌العاده بادوام و ویژگی‌های ویژه ورزش در فضای باز به دنبال ورود به بازار Garmin است. در اصل، گلکسی واچ 5 ساعت هوشمند اکثر کاربران سامسونگ خواهد بود. اما اگر در فعالیت‌های خارج از منزل مشغول هستید یا می‌خواهید عمر باتری خود را زیاد کنید، می توان گفت که شما دلایل کافی برای تهیه سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو را نیز دارید. ناگفته نماند که شاسی تیتانیومی و لبه برجسته این مدل ظاهری عالی را نیز برای شما به همراه دارد.

Samsung Galaxy Watch 5 غول جدید ساعت های هوشمند

بیشتر بخوانید: اسپیکر هوشمند جدید شیائومی با گوگل استیستنت و قابلیت کنترل تلویزیون معرفی شد

قیمت دقیق Samsung Galaxy Watch 5 چقدر است؟

قیمت Samsung Galaxy Watch 5 از 279 دلار برای مدل بلوتوث 40 میلی متری شروع می شود. مدل 40 میلی متری LTE از 329 دلار شروع می شود. قیمت برای پیکربندی های 44 میلی متری بلوتوث و LTE به ترتیب به 299 دلار و 349 دلار می رسد. شاید به یاد داشته باشید که Samsung Galaxy Watch 4 از قیمت 249 دلار شروع می شد. قیمت تمام پیکربندی های گلکسی واچ 5 حدود 30 دلار بیشتر از سال گذشته است.

سامسونگ گلکسی واچ 5، در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی واچ 5 روز 26 آگوست است، اما این ساعت هوشمند اکنون برای پیش خرید در دسترس است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید