جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

دانشمندان بر این باورند که در آینده ای نزدیک امکان آزمایش برای DNA 150 که می تواند زمان مرگ را پیش بینی کند ، در دسترس خواهد بود.

author منتشر کننده
نظرات (3) 17 0
دانشمندان بر این باورند که در آینده ای نزدیک امکان آزمایش برای DNA 150 که می تواند زمان مرگ را پیش بینی کند ، در دسترس خواهد بود.

دانشمندان آزمایش DNA ای را توسعه داده اند که به سادگی میتواند پیش بینی کند که آیا فردی طولانی از زمان متوسط زندگی می کند و یا زودتر از این زمان می میرد.

این آزمایش تاثیر متغیرهای ژنتیکی را که طول زندگی را تحت تاثیر قرار می دهند تجزیه و تحلیل میکند و توسط محققان دانشگاه ادین بورو توسعه داده شده است.

اگرچه ممکن است شما فکر کنید که چنین ازمایشی هزینه ی زیادی بدنبال خواهد داشت ، دانشمندان افشا نموده اند که چنین چیزی نیست .

آنها معتقدند که آزمایش سالیوا حداقل برای E150 قابل دسترسی و انجام خواهد بود .

به گفته ی آنان ،در این آزمایش افرادی که از نظر امتیاز بین 10 درصد ممتاز قرار بگیرند ، تا پنج سال  طولانی تر از سایر کسانی که در بین 10 درصد قرار ندارند، زندگی می کنند.

متخصصان در انجمن کنترل دانشگاه  ادین بورو ، اطلاعات ژنتیکی بیش از 500000 نفر را به دست آورده اند و همچنین طول زندگی والدین آنها را نیز ثبت کرده اند .

بر طبق گفته های متخصصان، آنها روی 12 بخش از ژنوم انسان اثیرات مهمی بر طول زندگی دارد دقیق شده اند ، که قبلا 5 بخش ازین 12 بخش گزارش نشده بود.

دانشمندان اظهار میکنند که DNA هایی که تاثیر وسیعتری بر طول عمر دارند، آنهایی هستند که قبلا هم با بیماری های کشنده مانند بیماریهای قلبی و چگونگی مصرف سیگار مرتبط میشده اند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. جالب بود . با تشکر از نویسنده محترم

  1. خیلی جالب بود مرسی از نوع نگاهتون

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید