جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اولین تصویر از آواتارهای سه‌بعدی واتساپ منتشر شد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
اولین تصویر از آواتارهای سه‌بعدی واتساپ منتشر شد

واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران این سرویس پیام‌رسان اجازه می‌دهد تا آواتار‌هایی قابل شخصی‌سازی را ایجاد و از آن‌ها استفاده کنند. حالا اولین تصویر از این ویژگی و آواتارهایی که توسط واتساپ می‌توان ایجاد کرد، فاش شده است.

در حالی که طی هفته‌های گذشته واتساپ در حال آزمایش ویژگی‌های مهمی بوده، اما احتمالا بزرگ‌ترین قابلیت در حال توسعه برای کاربران این سرویس پیام‌رسان، امکان اضافه کردن آواتارهای سه‌بعدی قابل تنظیم برای تمامی کاربران است. شرکت متا از مدت‌ها قبل در حال کار روی این ویژگی بوده و حالا تصویر زیر از آن منتشر شده است.
واتس‌اپ

وب‌سایت WABetaInfo که همیشه جدیدترین اخبار مربوط به ویژگی‌های این اپلیکیشن را به اشتراک می‌گذارد، این بار در نسخه 2.22.16.11 بتا واتساپ، موفق شده تا این تصویر را از آواتارهای سه‌بعدی سرویس پیام‌رسان متا کشف کند. همانطور که می‌بینید، از همان آواتارهایی استفاده شده که قبلا در فیسبوک نیز ارائه شده بود.

ساخت استیکر از آواتارهای واتساپ

WABetaInfo در ادامه گزارش خود توضیح داده که از این آواتارهای سه‌بعدی می‌توان به عنوان یک فیلتر در هنگام تماس‌های ویدیویی استفاده کرد. همچنین می‌توان استیکرهای جدیدی بر اساس آن‌ها ساخت و در چت‌های خود از استیکرها استفاده کرد.

در نهایت، این نشریه اعلام می‌کند که ویژگی جدید واتس‌اپ هنوز در حال توسعه است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند ویژگی‌های جدید پیام‌رسان متا معمولا برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر می‌شود، اما این تصویر از نسخه بتا اندروید گرفته شده است.

واتساپ دوران بسیار خوبی را تجربه می‌کند و به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی در دسترس کاربران این سرویس پیام‌رسان محبوب قرار می‌گیرند. اخیرا امکان انتقال چت‌ها بین اندروید و iOS در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته و همچنین ویژگی‌های قابل‌توجه دیگری از جمله ثبت واکنش با تمام ایموجی‌ها و اضافه کردن پیام صوتی به استاتوس را نیز برای کاربران خود معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید