جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

با Galaxy A9 آشنا شوید

  • author منتشر کننده
  • نظری ثبت نشده است
  • 1 0
با Galaxy A9 آشنا شوید


در سال 2018 سامسونگ که هر ساله با غافل‌گیری­‌های خیره کننده‌­اش رقیبانش را از میدان دور می­‌کند از گوشی جدیدش رونمایی کرد. Galaxy A9 بعنوان اولین گوشی هوشمند چهاردوربینه یکی از برترین گوشی­‌های در حال حاضر محسوب می­‌شود. گلکسی ای 9 (Galaxy A9) با امکاناتی مثل سرعت رم بسیار بالا، شارژر پر سرعت، توانایی تشخیص مکان­‌ها و جداسازی رنگ در دوربین در صدر جدول تلفن­‌های هوشمند قرار گرفته است. این تلفن همراه با قیمت باور نکردنی و قابلیت­‌های بسیار بالا در زمره­‌ی گوشی­‌های بی رقیبی قرار گرفته است.

Galaxy A9

Galaxy A9 قابلیت‌­های دوربین

گلکسی ای 9 (Galaxy A9) اولین گوشی هوشمند چهار دوربینه، لذت عکاسی را به آسانی امکان پذیر کرده است. هر یک از دوربین‌­های پشت گوشی قابلیت ویژه ­ای دارند که همه‌­ی مشتریان را به یک عکاس حرف‌ه­ای تبدیل می‌­کند. یکی از دوربین­‌های این گوشی قابلیت واید کردن تصویر را دارد و با زاویه 120 درجه فضای گسترده‌­تری را در اختیار می­‌گذارد. دوربین دوم این گوشی برعکس قابلیت دوربین اول، امکان تله کردن تصویر را به شما می‌­دهد، در این حالت بزرگنمایی تصویر بیشتر است و فواصل میان اشیا کمتر و در کل اجزای عکس فشرده تر است. دوربین سوم که دوربین اصلی این گوشی است با کیفیت 24 مگاپیکسل یکی از با کیفیت ترین دوربین در میان گوشی­‌ها محسوب می‌­شود. دوربین چهارم با قابلیت جداسازی سوژه و پس زمینه، عکس­‌های شما را زیبا و حرف‌ه­ای جلوه می‌­دهد.

Galaxy A9 قابلیت­‌های ویژه

یکی از امکانات ویژه‌­ای که گلکسی ای 9 (Galaxy A9) در مقایسه با دیگر گوشی­‌ها دارد وجود هوش بیکسبی است. با وجود هوش بیکسبی ما می­‌توانیم دسترسی راحتی به هر کدام از فایل‌­های گوشی داشته باشیم. از دیگر ویژگی­‌های قابل توجه در این گوشی­‌ها امکان تشخیص مکان است که در کمتر گوشی هوشمندی این ویژگی قابل اجرا است. تشخیص رنگ­‌ها از دیگر قابلیت این گوشی در حین عکاسی است. گلکسی ای 9 (Galaxy A9) با وجود دوربین­های مختلفی که دارد شما را به عکاس حرف‌ه­ای با ساده‌­ترین روش تبدیل می­‌کند. این تلفن همراه با گزینه‌­های پیشرفته در عکاسی و نورسنجی خودکار امکان عکاسی در تمامی شرایط نوری را فراهم می­‌کند.

مقایسه Galaxy A9 با بقیه سری‌های این برند

اولین تفاوتی که گلکسی ای 9 (Galaxy A9) با باقی گوشی‌­های سامسونگ از همین سری دارد، طراحی ویژه‌­ی دوربین­‌های این گوشی است، که تنها در سری اس یافت می­‌شود. از تفاوت‌­های دیگر این گوشی با بقیه حسگر نمایشی و هوش بیکسبی آن است که دسترسی به فایل­‌های بسیار دور از دسترس را فراهم می­‌کند. گوشی‌­های قدیمی سامسونگ در برخی مواقع در هنگام فضای پر گوشی براحتی هنگ می­‌کرد اما در این گوشی­‌ها بعلت داشتن رم با سرعت بالا امکان هنگ کردن بسیار کم است. نورسنجی اتوماتیک در این گوشی‌­ها به شما این امکان را می­‌دهد که در هر شرایطی عکاسی کنید.

رنگ­‌های گوشی Galaxy A9

گلکسی ای 9 (Galaxy A9) با رنگ گرادیانتی که دارد به رنگ سبز، صورتی، آبی، سفید متمایل می‌­شود. گرادیانت به معنی رنگ‌­های غیرشفاف و محو است که یکدست نیست. رنگ گرادیانت در سال 1995 در دنیای گرافیک مطرح شد. رنگ مخصوص گلکسی رنگی غیرشفاف است که جذاب و جدید است و در طراحی گوشی­‌های سامسونگ در سال‌های اخیر دیده می­‌شود. با وجود غیر مهم نشان دادن مسئله­‌ی رنگ در میان گوشی­‌ها اما خیلی از مواقع رنگ و ظاهر مناسب، گزینه‌­ی موثرتری برای انتخاب یک گوشی به حساب می‌­آید.

با Galaxy A9 خاص باشید

گلکسی ای 9 (Galaxy A9) ویژگی­‌های خاص فانتزی دارد که برای نسل جوان گوشی بسیار جذابی به حساب می‌­آید. رنگ این گوشی با تغییر زاویه تابش نور تغییر می­‌کند. این گوشی جزو گوشی­‌های سبک و کم حجمی به حساب می‌­آید که در دست بسیار راحت قرار می­‌گیرد. این گوشی نه چندان بزرگ است که حملش سخت باشد نه آنچنان کوچک که امکان گم کردن آن آسان باشد. این گوشی با اثر انگشت به راحتی باز می‌­شود و حسگرش به آسانی و با کم­ترین لمسی قابلیت قفل گشایی دارد. بلندگویی که در این گوشی تعبیه شده است صدا را بسیار رسا و شفاف منتقل می‌­کند و از نظر انتقال صدا جزو باکیفیت‌ترین گوشی‌­ها محسوب می­‌شود.

حافظه و باتری Galaxy A9

گلکسی ای 9 (Galaxy A9) علاوه بر رم با حافظه 6 گیگابایتی که دارد، حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد. این گوشی توان این را دارد که تا نیم ترابایت کارت حافظه خارجی را قبول کند. قدرت پردازش گوشی بسیار بالا است و سرعت رم را نسبت به سری‌­های قدیمی­تر سامسونگ بسیار افزایش داده است. با توجه به کارکرد سریع باتری این گوشی، ابعاد و اندازه باتری بزرگ­‌تر شده است و این موضوع بر کیفیت بالاتر باتری صحه می­‌گذارد. در گوشی‌­های قدیمی‌­تر تولید سامسونگ، باتری­‌ها به سرعت خراب می­‌شدند یا به سرعت شارژ گوشی را خالی می‌­کردند حتی در برخی مواقع باتری­‌ها به مرور بزرگ می­شد و از جایگاهی که قرار داشت، بیرون می­‌آمد، اما در نسل جدید سامسونگ دیگر این اتفاق نیفتاد.

هوش بیکسبی در Galaxy A9

سامسونگ در نسل جدید تولیدش گزینه‌­ی بیکسبی را اضافه کرده است که بعنوان دستیار صوتی هوشمند عمل می‌­کند. گلکسی ای 9 (Galaxy A9) دارای دکمه‌­ی بیکسبی است. بیکسبی از یک هوش مصنوعی ناشی شده است، که دسترسی به نقاط مختلف گوشی را آسان می­‌کند. هوش بیکسبی بهترین گزینه برای دسترسی بدون لمس کردن است. بیکسبی کم­ خطا‌ترین سیستم هوش مصنوعی است که در بدترین حالت، نزدیک­ترین فایل به فایل مورد نیاز شما را جستجو می­‌کند اما در بیشتر موارد مسیر درستی را طی می‌­کند و شما را به چیزی که می­‌خواهید در کمترین زمان ممکن می­‌رساند.

طراحی Galaxy A9

گلکسی ای 9 (Galaxy A9) مانند بسیاری از محصولات سامسونگ با ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. ابعاد این گوشی نسبت به مدل­‌های قبلی این برند کمی بزرگ تر است. سری ای سامسونگ از پس از ای ۷ طراحی‌اش را بر اساس تمام صفحه انجام می‌­دهد و این نزدیک ترین اتفاقی است که در مقایسه با آیفون ایکس افتاده است. گوشی­‌های تمام صفحه سامسونگ نسبت به بقیه گوشی­‌ها طرفداران بیشتری دارد. فریم این گوشی فلزی است و لبه‌­ی دورتادور گوشی انحنا دارد که در دست گرفتن گوشی را برای ما لذت بخش کرده است.

صفحه نمایش Galaxy A9

اندازه­‌ی صفحه نمایش گلکسی ای 9 (Galaxy A9) ، 6.3 اینچ است. رزولوشن صفحه 1080 در 2220 است. رزولوشن این گوشی نسبت به سری اس بخصوص اس 8 و  9 و نوت 8 پایین تر است اما این کیفیت نسبت به قیمت بسیار مناسب است. دور تا دور صفحه نمایش با توجه به نوع فریم فلزی که این گوشی دارد، منحنی است که این انحنا موجب زیبایی شده است. این انحنای شیشه صفحه نمایشگر در برخی مواقع مشکلاتی را ایجاد می‌­کند. برای مثال صفحه این گوشی بیش از بقیه گوشی­‌ها در معرض شکستن قرار می­‌گیرد و خرید گلس را دچار مشکل می­‌کند.

نقاط قوت Galaxy A9

کیفیت دوربین قابل توجه، امکان نورسنجی با دوربین و عکاسی کردن در هر شرایط نوری، قاب بندی‌­های متفاوتی که می‌­توانیم با دوربین گلکسی ای 9 (Galaxy A9) تجربه کنیم، مکان­سنج، شتاب سنج، رزولوشن بالای گوشی، ظاهر و طراحی مناسب، رنگ­‌های کلاسیک و زیبا، توان پردازشی بالا، سرعت رم بالا، وجود هوش بیکسبی، باتری با کیفیت، شارژرهای سریع، سخت افزار قدرتمند، دوربین سلفی بسیار پر قدرت، قابلیت دو سیم کارت بودن، امکانات سرگرم کنندگی بالا و امکانات خاص و ویژه از ویژگی­‌های مثبت گلکسی ای 9 (Galaxy A9) است.

نقاط ضعف Galaxy A9

با توجه به نظریات برخی از خریداران این گوشی این افراد کیفیت گوشی را زیر سوال برده اند و اعتقاد دارند که کیفیت گلکسی ای 9 (Galaxy A9) با توجه به اینکه چهار دوربین دارد، انتظار بیشتری را برای عکاسی ایجاد می‌­کند. اما در مورد دوربین سلفی همگی معتقدند یکی از با کیفیت‌ترین دوربین‌­ها را این گوشی دارد. انحنای فریم فلزی این گوشی بغیر از زیبایی که دارد با کم­‌ترین ضربه‌­ای امکان شکستن و خراش برداشتن دارد که موجب می­‌شود تا بیش از بقیه  از این گوشی مراقبت کنیم.

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید