جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آیفون ۱۴ به جای چین در هند تولید می شود

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آیفون ۱۴ به جای چین در هند تولید می شود

پس از افزایش تنش ها میان دولت های آمریکا و چین و قرنطینه مربوط به کووید۱۹ در سراسر این کشور آسیایی به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته تولید آیفون۱۴ را در هند آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته منابع آگاه این شرکت مشغول همکاری با تهیه کنندگان تجهیزات است تا تولید در هند را افزایش دهد و از سوی دیگر مدت زمان عقب ماندگی تولید آیفون های جدید که در نسخه های قبلی ۶ تا ۹ ماه بود را کاهش دهد.

طبق گزارش بلومبرگ، فاکسکان به عنوان تامین کننده تایوانی اپل فرایند بارگیری کالاها از چین و سرهم بندی آیفون ۱۴ در کارخانه خود واقع در شهر چنای در هند را بررسی کرده است.

تولید نخستین دستگاه های آیفون ۱۴ در هند احتمالا در اواخبر اکتبر یا نوامبر تکمیل شود.

این شرکت از مدتی قبل سعی دارد فرایند تولید برخی تجهیزات آیفون را از چین به بازارهای دیگر از جمله هند (دومین بازر بزرگ موبایل جهان) منتقل کند و همچنین تصمیم دارد آی پد را نیز در همین کشور تولید کند.

اهمیت هند و کشورهایی مانند مکزیک و ویتنام برای تامین کنندگان تجهیزات برندهای آمریکایی بسیار افزایش یافته است زیرا برندهای مذکور سعی دارند تولید محصولات خود را از چین به نقاط دیگر منتقل کند.

هفته گذشته گزارشی جدید نشان داد تامین کنندگان تجهیزات اپل مشغول مذاکراتی هستند تا اپل واچ و مک بوک را برای نخستین بار در ویتنام تولید کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید