جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آیفون ۱۴ پرو احتمالا با پورت USB-C معرفی می‌شود

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آیفون ۱۴ پرو احتمالا با پورت USB-C معرفی می‌شود

پس از انتشار خبرهایی در مورد قوانین اتحادیه اروپا در مورد شارژ دستگاه‌های الکترونیکی، برخی منابع آگاه می‌گویند اپل احتمالا آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را به همراه پورت USB-C روانه بازار می‌کند.

اپل از سال ۲۰۲۱ گوشی‌های آیفون را به همراه پورت لایتنینگ در دسترس مشتریان قرار داده که سرعت USB 2.0 را ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد غول فناوری مستقر در کوپرتینو سرانجام قصد دارد پورت USB-C را نیز به آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس اضافه کند.

همانطور که مشخص است، کیفیت ProRes موجود در آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس فضای زیادی از دستگاه را اشغال می‌کند. هنگامی که کاربران، این گوشی‌ها را به رایانه‌های شخصی خود متصل می‌کنند تا از ویدیو‌های ProRes خروجی بگیرند، به دلیل سرعت انتقال USB 2.0 انتقال فایل‌ها زمان زیادی طول می‌کشد. به عنوان مثال، انتقال یک ویدیو ۴K با حجم ۷۲۰ گیگابایت احتمالا حدود ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید.

آیفون ۱۴ پرو احتمالا با پورت USB-C معرفی می‌شود

با این وجود اگر برای انتقال همین فایل از پورت USB-C استفاده شود، انتقال آن‌ها نزدیک به ۳ دقیقه طول می‌کشد.

همچنین طبق قانون جدیدی که توسط اتحادیه اروپا پیشنهاد شده بود و درخواست دولت بایدن، تمام دستگاه‌های آینده از جمله آیفون‌ها باید دارای پورت USB-C باشند و اگر شرکت‌ها از این تصمیم پیروی نکنند احتمالا جریمه خواهند شد. همین امر می‌تواند دلیل دیگری باشد که نسل بعدی آیفون احتمالا به همراه پورت USB-C روانه بازار شود.

آیفون ۱۴ پرو احتمالا با پورت USB-C معرفی می‌شود

بیشتر بخوانید: لیست بهترین بازی های آیفون

همچنین اپل به دلیل یا بهانه حفاظت از محیط زیست، گوشی‌های آیفون خود را بدون شارژر به بازار عرضه می‌کند. غول فناوری اعتقاد دارد که کاربران می‌توانند از شارژر مدل‌های قدیمی استفاده کنند و به همین دلیل عرضه آن‌ها را متوقف کرد. به همین منظور برخورداری گوشی‌های آیفون از درگاه USB-C می‌تواند به این معنی باشد که در آینده برای تمام گوشی‌های بازار مانند آیفون از یک نوع آداپتور و کابل شارژ استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید