جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سری آیفون 14 به گران‌ترین گوشی‌های اپل در تاریخ تبدیل می‌شود؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
سری آیفون 14 به گران‌ترین گوشی‌های اپل در تاریخ تبدیل می‌شود؟

هرچه به زمان معرفی نسل بعدی آیفون‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود و حالا جدیدترین اطلاعات، قیمت آن‌ها را فاش می‌کند که در صورت صحت داشتن، سری آیفون 14 گران‌ترین گوشی‌های اپل در تاریخ خواهد بود و بالاترین مدل این خانواده احتمالا قیمتی نزدیک به دو هزار دلار داشته باشد.

در سال‌های اخیر گوشی‌های اپل تقریبا ثابت باقی مانده و قیمت مدل‌های استاندارد از 699 دلار و مدل‌های پرو از 999 دلار شروع می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که اپل امسال می‌خواهد تغییری در سیستم قیمت‌گذاری‌اش ایجاد کند و قیمت آن‌ها را افزایش دهد.

قیمت احتمالی سری آیفون 14

طبق گزارشی که وب‌سایت MacWorld منتشر کرده، با حذف نسخه مینی از نسل بعدی آیفون‌ها، ارزان‌‌ترین گوشی اپل قیمتی برابر 799 دلار خواهد داشت. مدل مینی جای خودش را به نسخه مکس می‌دهد که 100 دلار از مدل استاندارد گران‌تر خواهد بود.

قیمت پایه احتمالی نسخه‌های مختلف سری آیفون 14 به شرح زیر است:

- آیفون 14: 799 دلار

- آیفون 14 مکس: 899 دلار

- آیفون 14 پرو: 1099 دلار

- آیفون 14 پرو مکس: 1199 دلار

سری آیفون 14 به گران‌ترین گوشی‌های اپل در تاریخ تبدیل می‌شود؟

بیشتر بخوانید: وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس نورد CE 2 Lite هشتم اردیبهشت ماه معرفی می‌شوند

همانطور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید، اپل قیمت مدل‌های پرو را 100 دلار افزایش می‌دهد که ظاهرا دلیل این موضوع افزایش هزینه‌های تولید و همچنین ایجاد تمایز بیشتر میان مدل‌های استاندارد و پرو است.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، شاید امسال اپل از نسخه 2 ترابایتی آیفون هم رونمایی کند که در این صورت، آیفون 14 پرو مکس با این میزان حافظه داخلی قیمتی برابر دو هزار دلار خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، اپل می‌خواهد امسال برای اولین بار از تراشه‌های متنوع در مدل‌های مختلف آیفون‌ها استفاده کند. بنابراین مدل‌های پرو احتمالا به تراشه A16 پرو و نسخه‌های استاندارد به A16 مجهز می‌شوند که احتمالا همان A15 با بهبودهای جزئی باشد. علاوه بر این، احتمالا کوپرتینویی‌ها برای آیفون 14 پرو و پرو مکس به سراغ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هم می‌روند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید اپل واقعا تصمیم به چنین افزایش قیمتی می‌گیرد یا نه و اینکه کاربران چه واکنشی به این موضوع نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید