جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آینده خودروهای برقی جنسیس در کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
آینده خودروهای برقی جنسیس در کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه

کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه به تازگی توسط شرکت جنسیس رونمایی شده که به نسل آینده خودروهای برقی این برند اشاره می‌کند.

نام خودروی مفهومی X Speedium Coupe دارای سه بخش است. بخش Coupe به لذت رانندگی و بهره‌گیری از طراحی زیبا اشاره می‌کند. بخش اسپیدیوم در واقع از نام یک پیست اتومبیل‌رانی در شهر اینجه کره جنوبی گرفته شده و نشان می‌دهد که طراحان با الهام از مسابقات موتور اسپرت، خودروی برقی آینده جنسیس را طراحی کرده‌اند. در نهایت بخش X نیز به کانسپت اولیه X اشاره دارد که سال گذشته معرفی شد.

 آینده خودروهای برقی جنسیس در کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه

کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه

با اینکه کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه یک طراحی آزاد از روی جنسیس X است، ولی تفاوت‌های متعددی با مدل اولیه دارد. به عنوان مثال، جلوپنجره اسپیدیوم بسته است. لامپ‌های LED باریک جلو از طراحی استثنائی Two Lines برخوردار بوده و نشان تجاری جنسیس را تداعی می‌کنند. دستگیره درب‌ها مخفی هستند و خطوط و ناهمواری‌های ظریف روی بدنه، ظاهری اسپرت و تهاجمی را به خودرو بخشیده است.

نمای عقب شامل اسپویلر دم اردکی می‌شود که حالت بیضی‌وار داشته و چراغ عقب سوم V شکل در آن تعبیه شده است. این طراحی باعث شده سطوح محدب و مقعر در حالت تعادل به نظر برسند. چراغ‌های عقب نیز همانند چراغ‌های جلو به صورت دو تکه هستند و به نوعی به عنصر طراحی تجاری جنسیس تبدیل شده‌ است.

 آینده خودروهای برقی جنسیس در کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه

بیشتر بخوانید: صنعت خودرو در مسیر بازار موبایل؛ اتومبیل‌های تسلا بدون شارژر سیار عرضه می‌شوند

کانسپت ایکس اسپیدیوم کوپه

بدنه جنسیس X اسپیدیوم کوپه به رنگ سبز زمردی متالیک است که ظاهر لوکس خودرو را دوچندان می‌کند. این رنگ به نام «سبز اینجه ای» شناخته می‌شود و تداعی‌کننده رنگ کوهستان اطراف پیست این شهر است.

چندان دور از انتظار نیست که هنوز اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی و کابین مدل مفهومی ایکس اسپیدیوم کوپه منتشر نشده است. ولی می‌توان حدس زد که این مدل، پیش‌نمایشی عالی از نسل آینده خودروهای برقی اسپرت جنسیس بوده و به زودی شاهد آزمایش نسخه کاربردی آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید