جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تبدیل خودروی بنزینی به برقی را در یک روز توسط استارت‌آپ آلمانی

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
تبدیل خودروی بنزینی به برقی را در یک روز توسط استارت‌آپ آلمانی

شرکت e- Revolt با کوتاه کردن زمان تبدیل چند هفته ای یک خودروی بنزینی به یک خودروی برقي به یک روز، از افزودن ۳۰ تن کربن دی اکسید در هوا جلوگیری می کند و پیمایش برقی ۲۵۰ کیلومتری و پوشش بیمه پس از این ارتقا را ارائه می دهد.

استفان سلشوپ مدیر عامل e- REVOLT می گوید: فناوری ما به شما امکان می دهد خودروی فعلی خود را به یک خودروی رویایی برقی کاملاً دیجیتال ارتقا دهید. خودروی ارتقا یافته شما با باتری الکتریکی، کاملا متصل و مجهز به رابط های دیجیتالی پیشرفته خواهد بود.

این شرکت به استفاده مجدد از مواد در ارتقاء و تبدیل خودرو اعتقاد دارد که به رویکردی پایدارتر و کارآمدتر برای حمل و نقل منجر می شود.

در وبسایت این شرکت آمده است:تولید وسایل نقلیه جاده ای جدید نه تنها انتشار گازهای گلخانه ای قابل توجهی را ایجاد می کند، بلکه طیفی از منابع ارزشمند را نیز از بین می برد. کار ما از استخراج مواد معدنی کمیاب گرفته تا پاکسازی جنگل ها برای فعالیت های معدنی، تأثیرات زیست محیطی گسترده ای دارد.

این تیم ابتدا یک بررسی آنلاین و سپس یک بازرسی فیزیکی از وضعیت خودرو انجام می دهد تا واجد شرایط بودن آن برای ارتقاء را تأیید کند. سپس حذف دقیق موتور قدیمی و اجزای اضافی صورت می گیرد.

این قطعات تغییر کاربری داده میشوند یا به شکل مسئولانه بازیافت می شوند که اقتصاد چرخشی را رواج می دهد و ضایعات را به حداقل می رساند.

تمام اجزای لازم برای فرآیند تبدیل، تهیه می شود و پس از آن موتور احتراقی با یک موتور برقي جایگزین می شود.

این شرکت می گوید: ارتقای خودرو همچنین به معنای انتقال وسیله نقلیه به حالت دیجیتال مدرن است. سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید نیز به مسافران امکان دسترسی کامل به عملکردهای خودروی برقی مانند میزان بُرد باقی مانده و کنترل شارژ را می دهد.

پس از فرآیند تبدیل، یک سازمان مستقل بررسی کیفیت نهایی را برای اطمینان از رعایت مقررات قانونی و بالاترین استانداردهای ایمنی انجام می دهد.

بنابراین وسیله نقلیه تبدیل شده که اکنون کاملا دیجیتالی و برقی شده است، پس از طی تنها یک روز فرآیند تبدیل، آماده ی آغاز زندگی دوم خود است.

تحرک به روشی پایدار

وسایل نقلیه الکتریکی در تلاش برای مهار انتشار کربن دی اکسید بعنوان بازیگران اصلی در حال ظهور هستند. اما برای متحول کردن واقعی این چشم انداز، حضور قوی وسایل نقلیه الکتریکی در ناوگان وسایل نقلیه به صورت گسترده تر ضروری است.

نکته کلیدی در تبدیل ناوگان خودروهای احتراقی موجود به خودروهای الکتریکی، باز کردن مکانیزمی قوی برای تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی است.

طبق گزارش آژانس بین المللی انرژی، بیش از ۲۶ میلیون خودروی الکتریکی در سال ۲۰۲۲ در جاده ها تردد کردند که ۶۰ درصد از سال ۲۰۲۱ بیشتر و بیش از پنج برابر نسبت به سال ۲۰۱۸ است

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید