جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ظاهر عجیب ترمزهای عقب خودروی جدید تسلا/ عکس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
ظاهر عجیب ترمزهای عقب خودروی جدید تسلا/ عکس

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه تسلا سایبرتراک در 30 نوامبر، مشاهده خودروهای پیش تولیدی که در جاده ها در حال آزمایش هستند، ایده بهتری درباره انتظارات از شکل نهایی پیکاپ میدهد. با این حال، هرچه این خودروهای بیشتر مشاهده می‌شوند، بیشتر تعجب برانگیز می‌شوند به خصوص اگر چراغ‌های ترمز آن‌ها دست نخورده باقی بماند.

تینا مزدکی_ در ویدئویی که در توییتر منتشر شده، یک سایبرتراک پیش‌تولید به چراغ قرمز نزدیک می‌شود، همانطور که سرعتش کم می‌شود، راننده روی ترمز آن پا میءگذارد و چراغ ترمز را فعال می‌کند و طراحی عجیب آن نمایان می‌شود.

در حالت عادی، چراغ‌های عقب سایبرتراک از یک عنصر جانبی در عرض کامل خودرو تشکیل شده است. با این حال، هنگامی که راننده ترمز می کند، چراغ عقب اصلی در درب عقب غیرفعال می شود و با یک چراغ کوتاه تر درست در زیر آن جایگزین می شود. چراغ‌های گوشه پر می‌شوند و مربع‌هایی را تشکیل می‌دهند که با چشمک زدن کهربایی به‌عنوان چراغ‌های راهنما عریض‌تر می‌شوند.

مسئله اینجاست که بخش کمتری از چراغ‌های عقب سایبرتراک به چراغ‌های ترمز اختصاص دارد تا به چراغ‌های عقب یا چراغ‌های راهنما که در هنگام ترمز غیرفعال می‌شوند. اگر سطح چراغ‌های لبه‌ها در هنگام ترمزگیری کوچک‌تر می‌شود، به این معنی است که به طور کلی، سایبرتراک هنگام کاهش سرعت نور کمتری ساطع می‌کند. این تقریباً معکوس چیزی است که رانندگان انتظار داشتند. این می تواند منجر به گیج شدن رانندگان وسایل نقلیه دیگر شود، با این فرض که سایبرتراک هنگام ترمز در حال حرکت است یا شتاب می گیرد و بالعکس.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید