جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ژاپن خودروی برقی لوکس می‌سازد!/ عکس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
ژاپن خودروی برقی لوکس می‌سازد!/ عکس

زومیت نوشت: تویوتا قصد دارد تا سال ۲۰۲۶، خودرو الکتریکی تحت برند لکسوس روانه‌ی بازار کند که می‌توان با هربار شارژ تا ۱۰۰۰ کیلومتر با آن رانندگی کرد.

تویوتا روز چهارشنبه از خودروی مفهومی لکسوس با برد حدود ۱۰۰۰ کیلومتر درهر شارژ رونمایی کرد و قصد دارد سال ۲۰۲۶ آن را عرضه کند. درواقع خودروی مذکور بخشی از محور استراتژیک این شرکت ژاپنی برای بازار خودروهای برقی مبتنی‌بر فناوری باتری‌های پیشرفته است.

به‌گزارش رویترز، خودروی مفهومی LF-ZC تویوتا که در نمایشگاه خودرو ژاپن رونمایی شد، از باتری‌های «منشوری با کارایی بالا» بهره می‌برد که ظرفیت شارژدهی آن‌ها درمقایسه‌با خودروهای برقی معمولی دوبرابر بیشتر است و به رکورد ۶۲۰ مایل یا ۱۰۰۰ کیلومتر می‌رسد.

خودرو برقی LF-ZC

سایمن هامفریس، مدیر برندینگ تویوتا در نشست مطبوعاتی با معرفی خودرو مفهومی LF-ZC گفت: کلید دستیابی به پیشرفت‌، به‌حداقل رساندن قطعات است که ازجمله می‌توان به باتری‌هایی با ابعاد کوچک‌تر که کارآمدی بیشتری دارند اشاره کرد.

پرفروش‌ترین خودروساز جهان در ماه ژوئن، برنامه‌ی بلندپروازانه‌ای را برای افزایش تولید خودورهای برقی اعلام کرد که عرضه‌ی نسل بعدی باتری‌های لیتیوم-یونی با بُرد طولانی‌تر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع‌تر بخشی از آن محسوب می‌شود. قیمت خودرو تویوتا هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید