جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

از چه روش هایی می توان ویباکس را در بازی فورتنایت به دست آورد؟

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
از چه روش هایی می توان ویباکس را در بازی فورتنایت به دست آورد؟

اگر سابقه بازی کردن آنلاین را داشته باشید حتما با بازی فورتنایت آشنا هستید. در سال 2017 این بازی به تعداد بسیار زیادی دانلود شد و توانست رکورد های عجیبی را از خود بر جای بگذارد و تقریبا در هر گوشه ای فردی را می دیدیم که در رابطه با این بازی صحبت می کند. از آن زمان و به پا شدن طوفان فورتنایت توسط شرکت اپیک گیم تا به حال از تعداد بازیکنان این بازی کم نشده و حتی به بازیکنان آن نیز افزوده شده است.

اگر با این بازی آشنا نیستید و یا اگر به صورت مبتدی درگیر این بازی هستید یا می خواهید راه های جذاب تر کردن بازی با آزاد کردن ویژگی های مختلف و مخفی آن را فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با بازی فورتنایت و راه های به دست آوردن ویژگی های مختلف بازی آشنا شوید.

آشنایی با کمپانی سازنده بازی فورتنایت

سازنده ی این بازی که در ساخت فورتنایت برای اولین بار از موتور گرافیکی آنریل 4 استفاده کرد شرکت مشهور اپیک گیمز (Epic Games) است. این شرکت در اواسط سال 2017 با تولید و انتشار این بازی توانست سهم بسیار زیادی از بازی های پلتفرم های مختلف را در اختیار بگیرد. به دلیل Multiplatform بودن بازی و انتشار آن برای رایانه های شخصی، کنسول های بازی و پلتفرم موبایل، هر شخصی در هر کجای دنیا با اتصال به اینترنت و نصب این بازی می توانست در آن به رقابت با گیمر های دیگر بپردازد.

همین امر موجب دانلود بالا و گسترش روز افزون طرفداران این بازی شد به طوریکه در همان چند ماه اول انتشار این بازی توانست در رده ی سی و دوم از بین پنجاه بازی پرطرفدار سال قرار بگیرد و چیزی در حدود یک سال بعد توانست عنوان پر طرفدار ترین بازی را از آن خود کند. این بازی که نسخه رایگان آن بسیار پر طرفدار است در حال حاضر نیز با توجه به گذشت چند سال از زمان تولید آن هنوز هم تعداد بیشماری از گیمر ها روزانه به سرور های مختلف آن از سر تا سر دنیا متصل می شوند و به مبارزه با هم می پردازند.

رویه بازی فورتنایت به چه صورت است؟

Fortnite یا به فارسی قلعه پلیدی یک بازی اکشن است که توسط کمپانی معروف Epic Games خلق شده و در سال 2017 منتشر شده است. اپیک گیم علاوه بر فورتنایت خالق بازی های محبوبی همچون آنریل و چرخ دنده های جنگ نیز است. در بازی فورتنایت یک دنیای تقریبا فانتزی را مشاهده میکنیم که شما در آن باید به نبرد بپردازید. البته گرافیک بالای بازی باعث شده تا دنیای فانتزی فورتنایت قابل قبول تر و دوست داشتنی تر به نظر بیاید.

بازی فورتنایت از سری بازی های آنلاین در سبک جنگ و بقا یا همان بتل رویال می باشد. روند این بازی ها که در سال های اخیر توانسته اند بسیاری از گیمرها را به سمت خود بکشند به این صورت است که در یک میدان نبرد باید آنقدر مبارزه کنید تا یک نفر در بازی باقی بماند.

فورتنایت نیز از همین سبک بازی هاست. در ابتدا 100 شرکت کننده که هر کدام دارای کاراکتر شخصی سازی شده ی خود هستند توسط یک اتوبوس از بالای نقشه ای به سمت پایین پرواز می کنند و هر کدام با استفاده از چتر نجات و پاراگلایدر در قسمتی از این نقشه فرود می آیند.

نقشه با شروع بازی شروع به کوچکتر شدن از اطراف می کند تا همه ی شرکت کننده ها به یکدیگر نزدیک تر شوند. در ابتدا امکانات همه ی گیمر ها با هم یکی است و فقط یک نقشه و یک تبر دارند. با استفاده از این دو می بایست در مکان های مناسبی سرپناه بسازند تا از هدف قرار گرفتن توسط دشمن جلوگیری کنند.

سپس هر فرد به چرخیدن در نقشه و پیدا کردن سلاح های مختلف و جمع آوری ادوات جنگی مختلف می کند. همین سلاح ها و ادوات جنگی هستند که در آخر تعیین کننده ی قهرمان بازی هستند. البته که کاراکتر انتخاب شده و توانایی های آن نیز بسیار مهم هستند زیرا همین توانایی ها به استراتژی و سبک بازی افراد کمک می کنند. این توانایی ها و شخصیت ها را می توان به وسیله ی روش هایی افزایش داد و ارتقا بخشید. کلید اصلی دست پیدا کردن به این ویژگی ها خرید ویباکس فورتنایت و یا دریافت رایگان آن می باشد.

ویباکس فرتنایت

ویباکس فورتنایت و روش های به دست آوردن آن

در این بین عنصری وجود دارد که به عنوان پول رایج این بازی به شمار می رود که به آن ویباکس یا V-Buck گفته می شود. این عنصر از بازی کلید دست پیدا کردن به ویژگی ها و امکاناتی است که بقا در زمین نبرد را برای شما هموار می کنند و همچنین به ساده تر شدن و لذت بخش تر شدن بازی کمک می کنند. اما دقت داشته باشید که بسیاری از گیمر های این بازی به دنبال تهیه این ویباکس ها هستند. با اینکه روش های به دست آوردن ویباکس فورتنایت می تواند بسیار سخت باشد اما راه های ساده تری هم وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

به طور کلی دو روش برای دریافت ویباکس فورتنایت وجود دارد:

1. به دست آوردن رایگان آن

2. خرید ویباکس فرتنایت

برای به کار گیری روش اول و دریافت ویباکس رایگان می توانید از دو راه استفاده کنید. 1. شرکت در بتل رویال های متعدد و بسیار سخت و طاقت فرسا و پیروزی در آن ها 2. شرکت در مسابقات نجات دنیا یا Save the world. شرکت در بتل رویال های متعدد می تواند بسیار زمان بر و وقت گیر باشد و در ازای وقت بسیار زیاد مقدار کمی ویباکس به شما اختصاص می یابد. استفاده از قسمت Save the world هم در حال حاضر نیاز به پرداخت 40 دلار پول نقد دارد که می توان گفت اصلا ارزش این کار را ندارد چرا که با پرداخت 40 دلار می توانید از روش دوم مقدار زیادی ویباکس خریداری کنید.

ویباکس فرتنایت

روش دوم که روش خرید ویباکس فورتنایت به صورت پرداخت پول نقد و به صورت اینترنتی است می تواند بسیار ساده و لذت بخش باشد. شما با پرداخت مقدار مشخصی پول و دریافت بسته ی مورد نظر خود که می تواند شامل مقدار دلخواهی از ویباکس باشد می توانید ویباکس های خریداری شده را به حساب کاربری خود انتقال داده و از ویژگی های مختلف بازی نظیر استفاده از کاراکتر ها و شخصیت های به روز شده، سلاح های جدید و به روز، اسکین ها و پوسته های متنوع، ادوات و تجهیزات جنگی مختلف و نقشه های زیبا با جزییات به روز تر استفاده نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید