جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اولین عکس رسمی آیفون SE ۴ لو رفته؟ / عکس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
اولین عکس رسمی آیفون SE ۴ لو رفته؟ / عکس

زومیت نوشت: بنر تبلیغاتی یکی از اپراتورهای مخابراتی آمریکا حاوی تصویری از یک مدل آیفون SE است که بسیار آشنا به‌نظر می‌رسد.

اپراتور مخابراتی تی‌موبایل در ایالات متحده بنر جدیدی برای تبلیغ سرویس‌هایش منتشر کرده که نکته‌ی عجیبی در آن به چشم می‌خورد. در بنر تی‌موبایل به «آیفون اس‌ای نسل سوم» اشاره شده است، اما در کنار بنر تصویری از آیفون مجهزبه بریدگی (ناچ) می‌بینیم.

شایعه‌ها می‌گویند اپل در آیفون SE جدید (نسل چهارم) از زبان طراحی آیفون ۱۴ استفاده می‌کند. آنچه در بنر تی‌موبایل می‌بینیم، مشخصاً آیفون ۱۲ است. تی‌موبایل تصویر آیفون ۱۲ را برای آیفون SE نسل سوم استفاده کرده، موبایلی که همین‌حالا در بازار موجود است و از طراحی قدیمی آیفون ۸ استفاده می‌کند.

اولین عکس رسمی آیفون SE ۴ لو رفته؟ / عکس

نسل جدید آیفون SE احتمالاً در سال ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار می‌شود. برخی افشاگران از لغو پروژه‌ی آیفون SE ۴ خبر داده بودند، اما به‌نظر می‌رسد اپل کار روی این گوشی را مجدداً آغاز کرده است. آیفون SE ۲۰۲۵ احتمالاً اولین گوشی اپل با مودم ۵G اختصاصی خواهد بود.

ممکن است آیفون SE نسل چهارم همچون نسل سوم به یک دوربین پشتی مجهز باشد. این گوشی نمایشگر OLED خواهد داشت و از فناوری فیس ID پشتیبانی خواهد کرد. آیفون SE نسل سوم تاچ ID دارد.

قیمت آیفون SE نسل چهارم قطعاً بیشتر از نسل سوم خواهد بود. شایعه‌ها به افزایش قیمت موبایل برندهای دیگر نیز اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید