جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپلیکیشن GeForce NOW و روش های استفاده از آن

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
اپلیکیشن GeForce NOW و روش های استفاده از آن

اپلیکیشن GeForce NOW چیست؟

GeForce NOW سرویس پخش جریانی بازی مبتنی بر NVIDIA است که گیم پلی بازی را در زمان واقعی از فضایی به لپ تاپ، دسکتاپ، Mac ، SHIELD TV یا دستگاه Android ارائه می‌دهد.

GeForce اکنون چقدر است؟

GeForce Now در دو ردیف عضویت رایگان و موسس در دسترس است. بدیهی است که رایگان است و بنیانگذاران ماهانه 4.99 دلار با دوره آزمایشی 90 روزه رایگان دارند. عضویت موسسان دسترسی اولویت دار به سیستم های Nvidia، پخش جریانی با ردیابی اشعه RTX فعال و جلسات بازی تا حداکثر شش ساعت را فراهم می کند.

آیا GeForce در حال حاضر قابل اعتماد است؟

 Nvidia GeForce Now بهترین سرویس پخش بازی در حال حاضر است، اما فقط به این دلیل که رقابت آن بسیار ضعیف است. عملکرد قابل قبول است، اما کتابخانه گسترده و قیمت های مقرون به صرفه تر، آن را بسیار جذاب تر می کند.

GEFORCE در حال حاضر در کجا در دسترس است؟

GeForce NOW هم اکنون در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس است.

کشورهای پشتیبانی شده برای GeForce در حال حاضر کدامند؟

GeForce هم اکنون در بیش از 80 کشور جهان در دسترس است. برای دیدن لیستی از کشورهای پشتیبانی شده به این مقاله دانش بنیان مراجعه کنید.

 https://nvidia.custhelp.com

آیا اکنون بازی ها در GeForce رایگان هستند؟

مدتی است که سرویس بازی ابری GeForce Now انویدیا در استریمر Nvidia Shield این شرکت در دسترس است ، اما نسخه های تلفن های رایانه های شخصی، مک و اندروید سرانجام از نسخه بتا خارج شده است.

NVIDIA 16 بازی را به GeForce NOW اضافه می کند و اعلام می‌کند هر هفته بازی های رایگان از فروشگاه Epic Games اضافه می کند ... در حالی که انتشار بازی به خودی خود هیجان انگیز است، NVIDIA همچنین اعلام کرده است که با Epic کار می کند و روی بازی های رایگانی که برای هر هفته در فروشگاه Epic Game اعلام می شود، کار خواهد کرد.

در حال حاضر چگونه GeForce را بازی می کنند؟

برای انجام این کار، عناوین بازی را در سرویس گیرنده GeForce Now جستجو کنید و وقتی بازی ها را پیدا کردید، آنها را انتخاب کنید. مگر اینکه بازی رایگان باشد - مانند Fortnite -  باید آن را از فروشگاه بازی پشتیبانی شده خریداری کنید تا بتوانید آن را در GeForce Now بازی کنید.

آیا کارت گرافیک GeForce در حال حاضر کار می کند؟

GeForce Now یک سرویس پخش جریانی است، اما مانند Netflix یا حتی Google Stadia کار نمی کند. در حال حاضر ، شما نمی توانید هیچ بازی را از انویدیا خریداری کنید GFN فقط برای پخش جریانی بازی هایی است که از قبل از یک رایانه ابر قدرتمند دارید. ثبت نام در "دسترسی استاندارد" و جلسات بازی یک ساعته رایگان است.

اکنون GeForce چه بازی هایی دارد؟

 بازی هایی که شما آنها را در همه جا می توانید بازی کنید.

A. Absolver (Steam) Ageless (Steam)...

B. BATTALION 1944 (Steam) Battlefleet Gothic: Armada 2 (Steam)...

 C. Cake Bash (Steam) Call of Cthulhu® (Steam)...

 D. DAEMON X MACHINA (Steam) Dakar 18 (Steam)...

 E. Earth 2160 (Steam) EARTH DEFENSE FORCE 4.1 The Shadow of New Despair (Steam)...

   F. Factorio (Steam)

آیا GeForce اکنون FPS بیشتری می دهد؟

 GeForce NOW به گیمرها این آزادی را می دهد که تقریباً در هر مکان از بازی های رایانه ای با عملکرد بالا لذت ببرند. این نرم افزار طیف گسترده ای از رایانه های Windows و macOS را به ابر رایانه های موجود متصل می کند و گرافیک 1080p را با سرعت 120 فریم در ثانیه پخش می کند. ... بازی های رایگان را می توان به طور مستقیم نیز نصب کرد.

آیا اکنون استفاده از GeForce بدون خطر است؟

پرداخت اشتراک مانند خرید چیزی در Steam یا فروشگاه Google Play یا Microsoft Store یا Playstation Store ایمن است. اگر هنگام خرید بازی ها در Steam احساس امنیت می کنید ، GeForce اکنون در همان سطح امنیتی است.

اکنون GeForce از چه کارت گرافیکی استفاده می کند؟

انویدیا تسلا

 این سرورها از کارت گرافیک های Nvidia Tesla استفاده می کنند و می توانند بازی ها را با رزولوشن 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه (حتی گاهی 120 فریم) پخش کنند.

آیا الان همه بازی های Steam روی GeForce کار می کنند؟

کاربران GeForce Now می توانند کتابخانه های Steam خود را با ویژگی جدید Game Sync انویدیا با حساب های خود همگام سازی کنند. انویدیا می گوید ... ویژگی جدید بازی ها را در کتابخانه Steam کاربر پشتیبانی شده توسط GeForce Now شناسایی می کند و آنها را به طور خودکار به لیست "My Library" درون برنامه اضافه می کند.

اکنون چند بازی در GeForce وجود دارد؟

با بیش از 2،000 بازی که قبلاً به این سرویس متعهد شده اند، از جمله بیش از 500 بازی فوری قابل پخش و بیشتر که هر پنجشنبه به آنها اضافه می شود، کتابخانه GeForce NOW به زیبایی شکل می گیرد.

آیا GTA 5 در حال حاضر در GeForce در دسترس است؟

GeForce Now کمی شروع ناخوشایند داشته است، ناشران بازی های بزرگ - بدون شک "فشار دهنده پلتفرم" را از سرویس بدون هشدار بیرون می کشند. این بازی ها شامل Grand Theft Auto V ، Metal Gear Solid V ، Sekiro و اکنون کاتالوگ Activision-Blizzard است که شامل Call of Duty: Modern Warfare و Overwatch است.

آیا  GeForce دارای منطقه جنگی است؟

 بدون پشتیبانی Activision Blizzard ، Call of Duty Warzone هنوز از طریق GeForce Now در دسترس نیست. انویدیا در تالارهای گفتگوی GeForce به طرفداران خود گفت: "هیچ خبری از Warzone نیست. “

GeForce در حال حاضر چقدر قدرتمند است؟

GeForce Now یک سرویس عالی بازی ابری است که بازی های 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه را به صورت رایگان ارائه می دهد.

آیا GeForce در حال حاضر از stadia بهتر است؟

من در طول ماه بازی ابری خود زمان زیادی را با این سرویس ها سپری کردم. فکر می کنم Stadia بهتر به نظر می رسد ، اما GeForce Now از قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار است ، تا حدودی به دلیل اینکه در کاهش کیفیت جریان برای جلوگیری از سکوت احتمالی تهاجمی است. برنده: Stadia سرویس بازی ابری Google از وضوح بالاتر و HDR پشتیبانی می کند.

حداقل شرایط لازم برای GeForce حال حاضر چیست؟

 الزامات رایانه شخصی برای GeForce Now

نسخه 64 بیتی ویندوز 7 یا جدیدتر( GeForce Now از نسخه های 32 بیتی ویندوز پشتیبانی نمی کند) پردازنده دو هسته ای x86-64 با 2.0 گیگاهرتز یا سریعتر. 4 گیگابایت حافظه سیستم. GPU که حداقل از DirectX 11 پشتیبانی می کند.  NVIDIA سری GeForce 600 یا جدیدتر سری AMD Radeon HD 3000 یا جدیدتر.

با MX230 چه بازی هایی را می توانید انجام دهید؟

Nvidia MX230 یک کارت گرافیک موبایل ورودی برای لپ تاپ است.

- شوالیه بتمن Arkham

- Tom Clancy: Ghost Recon  2013 و بعد از آن

- Tomb Raider: Shadow of the Tomb

- Battlefield in 2019.

- call of Duty: Modern warfare2019

- Forza Horizon

- رالی خاکی

- Assassin's Creed: Black Flag

Mx250 چه بازی هایی را می تواند اجرا کند؟

فصل‌ها

- Beyond Two Souls. 0:00.

- Rime. 0:52

- Far Cry 5. 1:38.

- Shadow of the Tomb Raider. 2:23.

- Forza Horizon 4. 3:14.

- Assassin's Creed Odyssey. 4:21

- Resident Evil 2. 5:13.

- Metro Exodus. 5:57

آیا Google stadia هنوز رایگان است؟

Google Stadia اکنون با دو ماه آزمایشی برای Pro tier برای همه رایگان است. امروز این شرکت اعلام کرد سرویس پخش جریانی بازی Google Stadia برای هر کسی که دارای حساب Gmail است رایگان است.

چه کارت گرافیکی می تواند 120 فریم در ثانیه کار کند؟

انویدیا می گوید که دارای یک پاکت قدرت 120 وات است و به گفته این شرکت GTX 1660 Ti "بهترین عملکرد در هر وات از هر پردازنده گرافیکی در کلاس خود است". انویدیا با قول گیم پلی صاف 120 فریم در ثانیه در 1080p در عناوین محبوب نبرد رویال مانند Fortnite ، PUBG و Apex Legends از این ادعا پشتیبانی می کند.

آیا Big Navi انویدیا را شکست می دهد؟

 AMD Big Navi مدت هاست که به عنوان کارت گرافیک "Nvidia-killer" قهرمان می شود. و در بنچمارک های لو رفته به نظر می رسید که این کار را انجام می دهد ، 40 تا 50 درصد عملکرد بیشتر از Nvidia GeForce RTX 2080 Ti.

چه کارت های گرافیکی می توانند 4K را اجرا کنند؟

بهترین کارت گرافیک 4K: Nvidia GeForce RTX 2080 Super بهترین گزینه شما برای بازی های رایانه ای با رزولوشن 4K در نمایشگر استاندارد 60 هرتز ، Nvidia GeForce RTX 2080 Super است.

آیا برای بازی های 4K به 32 گیگابایت RAM نیاز دارم؟

ما 32 گیگابایت رم را به عنوان مقدار پایه ذخیره سازی برای بازی های پیشرفته و ویرایش ویدیوی سبک یا ایجاد محتوا پیشنهاد می کنیم - اگرچه یک بار دیگر ، بسته به استفاده شما ، این تعداد به ترتیب افزایش می یابد.

چه کارت گرافیکی برای 4K 144hz نیاز دارم؟

در تست های ما ، متوجه شدیم که حداقل بازیکنان به رایانه ای نیاز دارند که فقط برای رسیدن به سرعت 100 فریم در ثانیه با سرعت 4K از کارت گرافیک دو GeForce RTX 2080 استفاده کند. برای رسیدن به سرعت های 120 فریم در ثانیه یا 144 فریم در ثانیه ، کارتهای دوتایی GeForce RTX 2080 Ti مورد نیاز شماست.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید