جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپل احتمالا در WWDC 2022 از دو مک جدید رونمایی می‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
اپل احتمالا در WWDC 2022 از دو مک جدید رونمایی می‌کند

پس از معرفی مک استودیو و استودیو دیسپلی در ماه گذشته، به نظر می‌رسد اپل امسال هنوز هم چند مک دیگر برای معرفی در آستین داشته باشد. بنابر اخبار بدست آمده، این کمپانی ممکن است دو مدل از این مک‌های جدید را در رویداد WWDC 2022 معرفی کند.

 

طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، کمپانی اپل فهرستی بلندبالا از مک‌هایی دارد که باید در سال جاری آپدیت شوند. وی پیشتر درباره مدل‌هایی که قرار بود در ماه‌های ابتدایی سال معرفی شوند صحبت کرده بود اما ظاهرا عرضه و معرفی بعدی در تابستان خواهد بود.

به گفته وی، اپل در حال آماده شدن برای معرفی چند مک جدید طی ماه‌های آتی است و برای اینکار چه جایی بهتر از WWDC؟ این رویداد همان جایی بود که اپل دو سال پیش به جهان اعلام کرد به جای تراشه‌های اینتل از پردازنده‌های ساخت خودش استفاده می‌کند.

او در ادامه اعلام می‌کند: «به من گفته شده 2 مک جدید در میانه‌های سال یا اوایل نیمه دوم سال از راه می‌رسند که یکی از آنها احتمالا مک‌بوک ایر جدید است.»

اپل احتمالا در WWDC 2022 از دو مک جدید رونمایی می‌کند

بیشتر بخوانید: یکی از طرفداران اپل آی‌مک بیست ساله G4 را با تراشه M1 احیا کرد

دیگر مدل‌هایی که احتمال می‌رود توسط اپل معرفی شوند چه هستند؟

اگر گفته‌های مارک گورمن درست باشند، با توجه به معرفی تراشه M1 Ultra و این موضوع که احتمالا دیگر خانواده تراشه‌های M1 عضو جدیدی نخواهد داشت، انتظار می‌رود مک بوک ایر جدید با چیپ M2 از راه برسد، بلکه اپل تصمیم به استفاده از تراشه M1 پرو در آن بگیرد که با توجه به محدوده قیمتی بعید به نظر می‌رسد.

گفتنی است با وجود اینکه در ابتدا تصور می‌شد این مک بوک ایر احتمالا نمایشگر miniLED هم داشته باشد، اکنون اما به نظر می‌آید چنین احتمالی منتفی است. با این وجود انتظار می‌رود مک جدید درگاه‌های تازه‌، سازگاری با MagSafe و دوربین FaceTime بهتری داشته باشد.

گورمن همچنین در خصوص این مک‌های جدید گفته: «مدل‌های دیگری که در دست توسعه هستند شامل یک مک مینی به روز‌رسانی شده و iMac با نمایشگر 24 اینچی به همراه یک مک‌بوک پرو ارزان‌ قیمت برای جایگزینی مدل 13 اینچی قدیمی می‌شوند. همچنین فراموش نکنیم که مدل‌های مک پرو و iMac پرو هم تحت توسعه قرار دارند.»

در نهایت تنها می‌توانیم منتظر رویداد WWDC باشیم که از تاریخ 16 الی 20 خرداد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید