جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بلومبرگ: اپل در 2022 از چهار مک مجهز به تراشه M2 رونمایی می‌کند

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
بلومبرگ: اپل در 2022 از چهار مک مجهز به تراشه M2 رونمایی می‌کند

بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود دوباره تاکید کرده که اپل سه‌شنبه 17 اسفند در رویدادی از نسل جدید آیفون SE و آیپد ایر رونمایی می‌کند. این دو محصول از 5G و تراشه A15 بهره خواهند برد. در دنباله سال 2022 هم باید منتظر چهار مک جدید با تراشه M2 باشیم.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ می‌گوید اپل 17 اسفند یک رویداد مجازی برگزار خواهد کرد تا از چند محصول جدید پرده بردارد. این شرکت احتمالا در بهار امسال یک مک تازه عرضه می‌کند اما مشخص نیست که این کامپیوتر در رویداد اسفند ماه معرفی خواهد شد یا نه.

انتظار می‌رود که اپل در مراسم پیش رو نسخه نهایی iOS 15.4 را هم منتشر کند. در نسخه بتای این به‌روزرسانی قابلیتی ارائه شده که اجازه می‌دهد فیس آیدی چهره کاربر را حتی با وجود پوشیدن ماسک تشخیص دهد و قفل آیفون را باز کند.

بلومبرگ: اپل در 2022 از چهار مک مجهز به تراشه M2 رونمایی می‌کند

بیشتر بخوانید: معرفی نرم افزار iClipboard

مک مینی جدید اپل برای بهار

مکی که در بهار معرفی می‌شود، احتمالا یک مک مینی قدرتمند با تراشه M1 پرو یا M1 مکس خواهد بود. بلومبرگ انتظار ندارد که جانشین آی‌مک 27 اینچی تا ماه مرداد یا شهریور سال آینده معرفی شود. پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که این محصول احتمالا با نام آی‌مک پرو به بازار می‌آید.

مک‌بوک M2

کوپرتینویی‌ها همچنان چهار کامپیوتر مک را با تراشه M2 راهی بازار می‌کنند. این محصولات شامل مدل جدید مک‌بوک ایر، مک‌بوک پرو 13 اینچی رده پایین، آی‌مک 24 اینچی و مک مینی رده پایین خواهند بود. پیش‌بینی شده که این دستگاه‌ها پس از عرضه آخرین مک‌های مجهز به M1 پرو و مکس عرضه شوند.

مارک گرمن باور دارد که اپل تاچ بار را از مک‌بوک پرو رده پایین حذف می‌کند. همچنین نباید منتظر صفحه نمایش پروموشن روی این دستگاه باشیم. جدیدترین نسل مک‌بوک پرو بالاخره با طراحی جدید در رویداد Unleashed مهر ماه معرفی شد و ناچ بالای صفحه را از آیفون به لپ‌تاپ‌های این شرکت آوردند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید