جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپل در رویداد احتمالی شهریور چه محصولاتی را عرضه می کند؟

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
اپل در رویداد احتمالی شهریور چه محصولاتی را عرضه می کند؟

احتمال اینکه اپل در 20 شهریور محصولات جدید خود را رو کند بسیار بالا است. شایعات نشان می‌دهد که در کانال مخصوص اپل یک فید با تاریخ 20 شهریور به نمایش گذشته شده است که نشان از تاریخ احتمالی عرضه محصولات اپل را می‌دهد. البته پیش از این اپل اذعان کرده بود که گوشی آیفون 12 با تاخیر بیشتری نسبت به زمان موعد عرضه خواهد شد و ممکن است تاریخ عرضه‌ی محصولات را نیز به تاخیر بیندازد. چیزی که در اینجا بسیار حائز اهیمت است محصولاتی است که یا رسماً یا به احتمال عرضه خواهند شد. لذا زمانی تا رونمایی محصولات باقی نمانده و ما در ادامه محصولات جدید اپل را بررسی خواهیم کرد.

محصولات اپل

بیشتر بخوانید: گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا، دو برادر افسانه ای سامسونگ

گوشی هوشمند آیفون 12 پرو، اولین دستاورد رویداد اپل

اولین محصول بزرگ کمپانی اپل، یقیناً گوشی هوشمند آیفون 12 پرو خواهد بود. به گفته‌ی اپل، این گوشی در سه نسخه ی آیفون 12 و آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس عرضه می‌شوند که سهم بزرگی از زمان رویداد را بر عهده خواهد گرفت. آیفون 12 با فناوری اینترنت نسل پنجم ارتباطات که آن را با نام اینترنت 5G می‌شناسیم پا به میدان می‌گذارد. احتمال می‌رود تنظیمات جدیدی را در رابط و منوی دوربین شاهد باشیم و اپل، حالت سه بعدی را به دوربین آیفون 12 اضافه کرده باشد. همچنین ابعاد تازه ای را برای آیفون 12 حدس زده اند که نشان دهنده‌ی تغییرات طراحی جدید آیفون می‌دهد.
 جدیدترین چیزی که در ویدئوهای اخیر اپل به چشم می‌خورد یک نمایش کوتاه از گوشی آیفون 12 پرو مکس بوده که نرخ رفرش ریت نمایشگر جدیدی را به گوشی اضافه کرده است. مطابق با تصاویری که پخش شد نمایشگر دارای دو نرخ رفرش ریت 60 و 120 هرتز بود که به دو بخش فعالسازی رفرش ریت بالا و فعالسازی رفرش ریت پایین تقسیم می شود. شما قادر خواهید بود که در یک بازه‌ی زمانی دلخواه نرخ رفرش نمایشگر خود را از 60 به 120 منتقل کنید. علاوه بر این گزینه، شاهد طراحی حاشیه های آیفون 12 هم بودیم که به نظر آیفون 12 تا حدودی کوچکتر از آیفون 11 خواهد بود. در برخی از خبرهای منتشر شده توسط خبرگزاری های چین صفحه نمایش گوشی های آیفون 12، 12 پرو و 12 پرو مکس به ترتیب شامل موارد زیر خواهد بود:

آیفون 12: 5.4 اینچ

آیفون 12 پرو: 6.1 اینچ

آیفون 12 پرو مکس: 6.7 اینچ

نسخه های 120 هرتزی مربوط به گوشی های آیفون 12 پرو و پرو مکس خواهد بود و گوشی آیفون 12 از نرخ 60 هرتزی بهره می‌گیرد. سرعت ضبط تصاویر 240 فریم خواهد بود و از تصاویر 4K بی بهره نخواهید ماند. از آنجایی که تمامی تلاش های اپل در چند سال اخیر مثمر ثمر بوده، انتظار می‌رود سیستم تشخیص چهره هم نسبت به قبل بهبود پیدا کند و چهره را با سرعت و کیفیت بالاتری شناسایی کند. این نکته را جا نذاریم که آیفون 12 از پردازنده‌ی قدرتمند خود A14 بایونیک استفاده خواهد کرد.

گوشی های آیفون 12 پرو

بیشتر بخوانید: اندروید یا IOS؛ تقابل ارزش و سلیقه ی کاربران

اپل از غول جدید خود، آیپد پرو رونمایی خواهد کرد

دیگر انگشت کمپانی اپل بر روی نسل جدید آیپد پرو خود خواهد بود. برنامه ای که اپل برای آیپد خود ریخت و پاش کرده است نوسازی دیجتالی پسا جهان است تا نگاهی از پشت تکنولوژی به نسل های بعدی بیندازید. گامی بزرگ که در راه فناوری واقعیت افزوده گذاشته خواهد شد. اپل این تکنیک و برنامه ریزی را در سال 2021 و با عرضه ی هدست معروف خود پیاده خواهد کرد.

آیپد پرو اینبار با دو سنسور دوربین و یک سنسور سه بعدی (تشخیص عمق سه بعدی) عرضه خواهد شد که پس از شایعات اخیر، بالاخره توسط مینگ_چی کو موضوعات حوالی آیپد پرو تایید شد. اما دیگر خبرهای درج شده احتمالی خواهند بود. به طور مثال گفته شده که آیپد پرو جدید به اینترنت 5G مجهز خواهد شد و از نمایشگر مینی LED بهره خواهد گرفت. در استفاده از پردازنده نیز این سوال پیش می‌آید که آیا اپل از تراشه های کم مصرف گذشته استفاده خواهد کرد یا یک تراشه بسیار قدرتمند و پر مصرف را در آیپد خود تعبیه می‌کند؟ با وجود احتمالاتی که در مورد عرضه ی این آیپد پرو در رونمایی 20 شهریور داده شده، شایعات دیگری نیز شنیده شده است که خبر از عرضه‌ی این فبلت در سال 2021 و زمستان به دلیل عدم تامین حوزه ی مالی مناسب باشیم.

تکرار رونمایی اپل واچ جدید اپل

عرضه ی اپل واچ توسط اپل تبدیل به یک سنت همیشگی شده است. اپل این بار نیز جدیدترین اپل واچ خود را معرفی می کند تا گام به گام با گوشی های هوشمند خود قدمی رو به جلوتر بردارد. احتمال می رود نسل ششم اپل واچ های اپل نقص فنی کمتری داشته باشند. در مقابل آب و گرد و خاک های متراکم قدرتمندتر باشند و فناوری میکرو LED پشتوانه ی طراحی نمایشگر آن باشد.

علاوه بر مفاد یاد شده حالت «پایش وضعیت خواب»، بزرگ ترین چیزی است که در این نسل شاهد آن خواهیم بود. این اپل واچ با اینکه به یک باتری قدرتمندتر مجهز می شود از سسنور تشخیص میزان اکسیژن خون استفاده می کند و میزان پویایی سلامت ذهنی شما قبل و بعد از خواب بررسی می کند. قبل از شب آثار مخرب عدم خواب را به نمایش خواهد گذاشت و حتی زمان خواب و میزان رضایت شما از آن را بررسی خواهد کرد. اپل واچ، بیشتر از آیپد پرو در کنار آیفون 12 پرو به نمایش گذاشته خواهد شد.

اولین عینک هوشمند اپل در رویداد شهریورماه

چیزی که همه از اپل انتظار دارند یک محصول جدید و غیر تکراری است. محصولی که بتواند چشم ها را مجددا به محصولات جدید این کمپانی خیره کند. طی یک خبرگزاری معتبر از بلومبرگ، شایعه ای مبنی بر عرضه ی عینک هوشمند اپل در سال 2020 شد که نشان می‌دهد رویداد امسال، تاریخ معرفی آن باشد. مگر اینکه خطایی از جانب شایعات معتبر بلومبرگ باشد. مینگ_چی کو در بخشی از سخنان خود افزوده بود که احتمالا عرضه ی عینک مصنوعی به سال 2023 منتقل می شود. علت آن هم عرضه ی هدست واقعیت مجازی در رویداد امسال است. تلاش های بسیاری توسط کارکنان کمپانی انجام می شود ولی باید ببینیم آیا امسال شاهد عینک هوشمند اپل خواهیم بود یا اینکه آن را در سال 2023 شاهد خواهیم بود.

اولین عینک هوشمند اپل

احتمال عرضه‌ی سه سرویس دیجیتالی اپل در قالب یک باندل

یکی دیگر از محصولات اپل نیز با صحت بیشتری توسط بلومبرگ بیان می‌شود. مطابق با گفته های بلومبرگ احتمال می رود اپل از سه سرویس دیجیتالی_اشتراکی در قالب یک باندل رونمایی کند. سه باندل قدرتمند اپل تی وی پلاس, اپل موزیک و اپل نیوز پلاس به صورت یکجا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و این کار صرفاً برای جذب مشتری بیشتر و نهایتا افزایش سود اپل خواهد بود. چرا که پیش از این با عرضه ی باندل ها به صورت جدا، فروش چندانی برای اپل حاصل نمیشد و این بار اپل هر سه را با قیمت کمتری برای فروش در یک قالب جا داده است.

وسیله ی جدیدی که اپل برای یافتن وسایل گمشده عرضه می کند

آیا وسیله ی جدیدی در رویداد شهریور اپل خواهیم دید؟ گفته شده که اپل قصد دارد تا یک وسیله ای جانبی را عرضه کند تا با کمک سیستم عامل جدید بتوانید اشیای گم شده ی خود را به راحتی پیدا کنید. اما چگونه؟! برای این وسیله ی جانبی، یک قطعه ای در نظر گ فته شده و بر روی آن تعبیه خواهد شد که شباهت بسیاری به بلوتوث tile دارد. همچنین یک کد مخصوص (تگ) بر روی آن درج می‌شود تا آن را بر روی محصولات خود سازگار نمایید. سپس از طریق برنامه ی جدید آیفون یعنی «Find Me» اشیاء گم شده‌ی خود را خواهید یافت.

البته نه تنها عرضه، بلکه کماکان وجود این محصول در هاله ای از ابهام است. فقط رد و پایی از اپلیکیشن «Find Me» در سیستم عامل جدید آیفون دیده می شود که همین باعث شده به شایعات دامن بزند.

عرضه ی یک هوم پد ارزان قیمت توسط اپل؟

اپل در سال های پیش هوم پدهای متنوعی را روانه بازار کرده است که کم و بیش از کیفیت آن آگاهیم. اما با وجود برچسب قیمت زیادی که بر روی آن می خورد، تقریبا خرید کالا را از مدار «به صرفه بودن» خارج می کرد. اپل تصمیم گرفته این بار هوم پد خود را با قیمت ارزان تری عرضه کند. عرضه ی این هوم پد تقریبا شایعات را رد کرده است و رنگ واقعیت به خود گرفته است. سال 2017 بود که اپل هوم پد 350 دلاری خود را معرفی کرد، اما به نسبت استفاده ی کم آن، خرید محصول نیز قابل صرف نبود. در این محصول اپل سعی کرده کیفیت اسپیکر را تا جایی که می تواند بهبود ببخشد. لذا کار اپل آسان نخواهد بود.

دیر یا زود رویداد اپل منتظر چشمان خیره‌ی شما خواهد بود. چه در تاریخ 20 شهریور (پنجشنبه) که تضاد عجیبی در هماهنگی زمان عرضه‌ی سال های قبل با امسال می‌بینید چه در زمستان امسال. بلاخره محصولات اپل عرضه می‌شوند و یقیناً آیفون 12 پرو و اپل واچ 6، جدیدترین محصولاتی خواهند بود که شما را به سمت کمپانی اپل سوق خواهند داد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید