جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ایرپاد پرو 2 احتمالا بدون قابلیت پایش ضربان قلب و اندازه‌گیری دمای بدن از راه می‌رسد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
ایرپاد پرو 2 احتمالا بدون قابلیت پایش ضربان قلب و اندازه‌گیری دمای بدن از راه می‌رسد

طبق شایعات، هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو جدید اواخر امسال و سه سال پس از عرضه اولین نسخه آن وارد بازار خواهد شد. در حالی که گفته می‌شد اپل در ایرپاد پرو 2 برای اولین بار از قابلیت‌های ردیابی سلامت در هدفون خود استفاده می‌کند، اکنون در گزارش جدیدی این احتمال کم‌رنگ شده است.

«مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین نسخه از خبرنامه Power On خود، گزارش می‌دهد که ایرپاد پرو جدید در مسیر معرفی در اواخر امسال قرار دارد. در جدیدترین گزارش‌های مربوط به این دستگاه پوشیدنی گفته شده بود که ایرپاد پرو 2 از سیستم پخش صدای بدون افت در کنار جعبه شارژ بازطراحی‌شده بهره خواهد برد.

 ایرپاد پرو 2 احتمالا بدون قابلیت پایش ضربان قلب و اندازه‌گیری دمای بدن از راه می‌رسد

بیشتر بخوانید: هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا با تراشه M2 از راه می‌رسد

عدم وجود ویژگی‌های ردیابی سلامت در ایرپاد پرو 2

گورمن در گزارش خود اشاره کرده که انتظار ندارد این هدفون از سیستم اندازه‌گیری ضربان قلب یا توانایی تعیین دمای بدن کاربران بهره ببرد. هردو ویژگی درباره محصول اپل شایعه شده بودند، اما طبق این گزارش، بعید است که در ایرپاد پرو 2 وجود داشته باشند.

او در گزارش خود می‌نویسد:

«در چند ماه گذشته، شایعاتی در مورد اینکه مدل امسال توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب یا دمای بدن کاربران را داشته باشد، منتشر شده بود. به من گفته شده که هیچ یک از این ویژگی‌ها احتمالا سال 2022 رونمایی نخواهند شد. البته هر دو ویژگی در داخل شرکت بررسی شده‌اند و ممکن است یک روز در دسترس کاربران قرار بگیرند.»

بنابراین اپل به طور کامل قابلیت ردیابی سلامت هدفون بی‌سیم خود را کنار نگذاشته است.

همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود ایرپاد پرو 2 اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود. با توجه به اینکه اولین نسخه این دستگاه سه سال پیش وارد بازار شد، می‌توان گفت که کاربران زیادی منتظر نسخه جدید هستند. سایر شایعات درباره نسل جدید ایرپاد پرو حاکی از آن است که این دستگاه از ویژگی‌های جدیدی مانند میکروفون در جعبه شارژ، عملکرد مشابه سمعک و همچنین امکان پیدا کردن جعبه آن از طریق قابلیت Find My پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید