جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

این گوشی تاشو چینی و ارزان است!/ عکس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
این گوشی تاشو چینی و ارزان است!/ عکس

دیجیتو نوشت: گوشی تاشو آنر مجیک VS2 سرانجام معرفی شد که در مقایسه با مدل قبلی، یعنی مجیک V2 مشخصات ضعیف‌تر و قیمت پایین‌تری دارد.

اولین گوشی تاشو آنر، مجیک V نام داشت که همچنین اولین گوشی تاشو با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 محسوب می‌شود. برند زیرمجموعه هواوی همچنین چند ماه قبل از گوشی تاشو آنر مجیک V2 نیز رونمایی کرد که باریک‌ترین گوشی تاشو دنیا محسوب می‌شود. حالا این شرکت گوشی تاشو جدیدی معرفی کرده که مجیک VS2 نام دارد.

مجیک VS2 در مقایسه با گوشی‌های تاشو قبلی آنر تغییر اساسی به‌همراه ندارد. این گوشی 229 گرم وزن دارد و در مقایسه با مجیک V2 که با وزن 231 گرمی خود سبک‌ترین نسخه از گوشی‌های تاشو آنر محسوب می‌شود، بسیار سبک‌تر است. با این حال، در صورت تا شدن ضخامت آن به 10.7 میلی متر می‌رسد تا از گوشی قبلی کمی ضخیم‌تر باشد. (ضخامت Magic V2 بین 9.9 تا 10.1 میلی متر بود.)

از نظر مشخصات داخلی نکته جالب اینکه آنر مجیک VS2 از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد، در حالی که V2 دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بود.

بسیاری از مشخصات دیگر این دستگاه مشابه مدل قبلی است. همچنان با یک نمایشگر خارجی 6.43 اینچی و نمایشگر تاشو داخلی 7.92 اینچی مواجه هستیم و همچنین این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 20 مگاپیکسلی است. همچنین آنر مجیک VS2 همچنان از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات بهره می‌برد.

با وجود مشخصات کمی ضعیف‌تر، قیمت اولیه مجیک VS2 نسبت به مجیک V2 کمی پایین‌تر است. نسخه پایه این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای داخلی حدود 958 دلار قیمت دارد، در حالی که مجیک V2 برای مدل پایه خود با 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدود 1232 دلار قیمت داشت. این دستگاه جدید از تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید