جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بازگشت رزیدنت اویل 3، یک سورپرایز جذاب دیگر از کپکام

author منتشر کننده
بدون نظر 10 0
بازگشت رزیدنت اویل 3، یک سورپرایز جذاب دیگر از کپکام

تجربه موفق بازسازی‌های رزیدنت اویل

در دنیای بازی و خصوصا ژانر ترس، کمتر کسی است که تا به حال نام سری بازی‌های «رزیدنت اویل» به گوشش نخورده باشد. این سری از بازی ها که از انتشار اولین شماره آن توسط کمپانی کپکام حدود بیست و سه سال می‌گذرد، با محبوبیت بسیاری از سوی هواداران ژانر ترس مواجه است. پس از افت سری‌های پنج و شش رزیدنت اویل که اصالت خود فاصله گرفته بود، کپکام با انتشار شماره هفت این سری بازی به این اصالت بازگشت و بار دیگر طعم ترس ناب مخصوص این سری بازی را به هواداران خود چشاند، این بازگشت نیمه تمام نماند و کپکام با انتشار نسخه‌های بازسازی شده ی سری‌های قدیمی توانست به موفقیت فراوانی برسد. موفقیت در بازسازی رزیدنت اویل 2 موجب شده تا انگیزه‌های زیادی برای بازسازی رزیدنت اویل 3 نیز وجود داشته باشد.

رزیدنت اویل

رزیدنت اویل 3، یادآور خاطرات خوش گیمرها

طبق یک آمار غیر رسمی از سوی مجموعه کپکام، محبوب‌ترین بازی از سری بازی‌های رزیدنت اویل همان نسخه سوم بازی است. رزیدنت اویل 3 که در سال 1999 برای پلی استیشن یک منتشر شد، با نقد و نظرهای مثبت بسیاری همراه گشت، این بازی از لحاظ گرافیکی و گیم پلی پیشرفت های فراوانی را نسبت به نسخه‌های قبلی به همراه داشت، به شخصیت اصلی درون بازی مهارت‌های جدید داده شد و اسلحه های متنوع تری در دسترس قرار گرفتند. جو بازی با استفاده از موسیقی و زاویه دید مناسب به شدت دلهره آور طراحی شده بود و به عقیده برخی همین دلهره هاست که باعث شده این بازی موفق همچنان در اذهان باقی بماند.

شخصیت‌های محبوب رزیدنت اویل 3

کپکام در این سری از بازی‌های رزیدنت اویل از «جیل ولنتاین»، شخصیت حاضر در شماره نخست این بازی استفاده کرده و آن را شخصیت اصلی داستان قرار داده، جیل که در نسخه یکم یک عضو گروه استارز (پلیس ویژه شهر راکون) معرفی شده بود، هم اکنون می‌خواهد به کمک شما از شهر پر از خطرات مختلف راکون سیتی فرار کند، «کارلوس اولیویرا»، از اعضای نیروی ویژه آمبرلا شخصیت دیگری است که در اواسط داستان می‌آید و با جیل همکاری می‌کند. این دو شخصیت به همراه شخصیت‌های فرعی دیگر بازی به اندازه کافی جذاب هستند تا این بازی را علاوه بر ویژگی‌های فنی قابل قبولش بتوان یک بازی موفق دانست.

رزیدنت اویل

مروری بر داستان رزیدنت اویل 3

داستان نسخه سوم بازی رزیدنت اویل، به مانند نسخه‌های پیشین در شهر راکون می‌گذرد. جیل ولنتاین، عضو گروه استارز، می‌خواهد از مخفیگاه خود در این شهر که اکنون پر از زامبی‌ها و موجودات جهنمی دیگر است، بیرون آمده و از شهر خارج شود. در این میان شرکت آمبرلا برای از بین بردن اعضای گروه استارز یک تایرانت (غول) به نام «نمسیس» را به شهر راکون می‌فرستد. نمسیس در طول بازی همواره در تعقیب جیل است و گهگاهی مبارزاتی بین این دو شکل می‌گیرد، جیل به کمک کارلوس با هر سختی شده به برج ساعت که محل فرود هلی کوپتر نجات است می‌رسد اما نمسیس آن را با یک راکت منهدم می‌کند، پس از آن شرایط بسیار سختی برای شخصیت‌های اصلی به وجود می‌آید که با پیشرفت روند داستان، مشکلات از بین رفته و سرانجام با نابودی نمسیس، جیل و کارلوس از شهر فرار می‌کنند.

رزیدنت اویل

نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 3 چه زمانی منتشر می‌شود؟!

با وجود آن همه نکات مثبت در بازی رزیدنت اویل 3، خبر انتشار نسخه جدید این بازی بر پایه فناوری HD، می‌تواند خبر بسیار جذابی برای گیمرهای طرفدار ژانر ترس باشد، کپکام با تجربه موفق بازسازی رزیدنت اویل 2 خود را ثابت کرده و حالا پیش بینی می‌شود بازی رزیدنت اویل 3 را نیز در سال 2020 عرضه نماید. اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که این بازی هم اکنون درحال ساخت می‌باشد. اگرچه گفته می‌شود این بازی درحال ساخت در استودیویی به غیر از کپکام می‌باشد، شایعه ای که در صورت حقیقت داشتن می‌تواند ما را از درخشش مجدد این سری بازی‌ها نا امید کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید