جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بازی رد دد

author منتشر کننده
بدون نظر 12 0
بازی رد دد

بازی رد دد محصول شرکت راک استار گیمز است. این کمپانی در سال  ۲۰۱۰ با کمک کمپانی ایکس باکس و پلی استیشن بازی رد دد را در اختیار مردم قرار داد. راک استار گیمز برای ساخت این بازی مبلغی نزدیک به ۱۰۰میلیون پرداخت و موفق شد مراحل سخت این بازی را به سرانجام برساند. پس از موفقیت بی نظیری که این بازی کسب کرد در سال ۲۰۱۸ یعنی ۸ سال پس از عرضه نسخه­ی اول رد دد ریدمپشن نسخه­ دوم اش را روانه­ی بازار کرد. آمار موفقیت­‌های فروش این بازی در کشورهای مختلف بی نظیر است.

رد دد محصول کجاست؟

رد دد محصول شرکت راک استار گیمز یک شرکت توسعه دهنده­‌ی بازی در  نیویورک است. سبک مورد استفاده در این شرکت دنیای آزاد است. از محصولات دیگر این کمپانی ارائه­‌ی بازی­‌های سری اتومبیل دزدی بزرگ، سری مکس پین، ال.ای.نویر، بولی، سری شکارچی انسان، سری باشگاه شبانه و سری رزمندگان است. در این کمپانی بازی اتومبیل دزدی بزرگ بسیار معروف شد و توانست به سود بسیار بالایی برسد. کمپانی راک استار گیمز طراحی­‌های ویژه و واقع­گرایانه­‌ای برای بازی­‌هایش پیاده می‌­کند و یکی از ویژگی­‌های مهم این کمپانی داستان‌­های هیجان انگیز ویژه­ای است که بازی‌­هایش را برای مخاطبین بسیار جذاب و هیجان انگیز می­‌کند.

روند بازی رد دد:

شخصیت اصلی داستان رد دد، جان مارستون است. جان از شهری به شهر دیگر تبعید می‌­شود. جان که جزو دسته‌­ی خلافکاران بوده است و کار هایی از جمله سرقت و کشتار انجام می­داده است دست از گناه برداشته است. اما مامورین امنیتی همچنان به دنبال او هستند و از او می­‌خواهند تا دوستان خلافکارش را به پلیس تحویل دهد. جان که معتقد به اصول اخلاقی مخصوص به خودش است برای دیدن خانواده­اش مجبور است اسلحه­‌ای در دست بگیرد و برای رسیدن به خواسته­اش با دشمنانش بجنگد. در این مسیر جان دست به شکار، قتل و ... می‌­زند تصویر زنده و واقعی این بازی به تاثیرگذاری اش می‌­افزاید.

رد دد بازی ذهن و خشونت:

یکی از جذابیت­‌های هر بازی می‌­تواند داستان آن باشد. انسان موجودی است که به دو نوع از بازی علاقه و اشتیاق نشان می­‌دهد. بازی‌­هایی که در دنیای واقعی نمی­‌تواند آن را تجربه کند و بازی­‌هایی که به زندگی واقعی نزدیک اند. در بازی رد دد به دلیل تصاویر و داستان واقعی بازیکنان خودشان را بجای شخصیت اصلی بازی قرار می­‌دهند و در مکانی واقعی به اهدافی که نمی‌­توانند در زندگی واقعی­شان برسند، می­‌رسند. این بازی در واقع نشان می­‌دهد که از میان انسان‌­ها چقدر میل به خشونت زیاد است. علاوه بر میل به خشونت، این بازی نیاز به تمرکز و هوش زیادی دارد. تصمیم­گیری­‌های در لحظه و انتخاب بهترین گزینه نیاز به ذهنی دارد که به خوبی تصمیم بگیرد.

طراحی رد دد:

طراحی بازی رد دد بر اساس فضای وسترن ساخته شده است. در بسیاری از صحنه­‌ها، رد دد ما را به یاد فیلم‌­های جان فورد می­‌اندازد. همانطور که در فیلم­های وسترن با چند عامل و چند المان روبرو هستیم در بازی رد دد که بر اساس ژانر وسترن طراحی شده است با چند عامل روبروییم. اسلحه، قهرمان و ضدقهرمان، آرمان گرایی، خانواده، کابوی، اسب و جنگ. بازی رد دد نیز بر اساس همین چند المان  و یک طراحی بروز با در نظر داشتن سلیقه‌­ی مخاطبانش بازی موفقی را روانه‌­ی بازار کرده است.

بازی رد دد

رد دد میان جوانان:

علت انتخاب هر فیلم، بازی و یا حتی نصب هر اپلیکیشن روی گوشی دلیل خاصی دارد. اگر در طول زمان، محبوبیت بازی بیشتر شود و یا اعتیاد به بازی پیدا کنید باید به دنبال دلیل قانع کننده­ای باشید. رد دد بازی خشونت است اما خشونت را به تنهایی انتقال نمی­‌دهد، در این بازی جان برای یک دلیل مهم­تر به این جنگ پا می‌­گذارد. او برای خانواده­اش می­جنگد، برای لو ندادن دوستانش مبارزه می­‌کند. او جانش را در دستانش می­‌گیرد و به جنگ میان دشمنانش می­‌رود، او برای هدف والایی به اسم انسانیت و معرفت می­جنگد، چیزی که در این زمانه کمتر دیده می­‌شود. این موضوع می‌­تواند از مجموعه دلایل علاقه به بازی رد دد باشد.

نکات بازی رد دد:

در بسیاری از بازی­‌های محبوب پس از یک دوره­ی نسبتا طولانی با صفحه­ای از رموز روبرو می­‌شدیم که با اعمال آنها روی بازی می‌­توانستیم شگردهای خاص و تکنیک­‌های منحصر بفردی را پیاده کنیم. اهداف هر بازیکن برای اعمال این کدها فرق دارد. در بازی‌های معروفی مثل آی جی آی و جی تی ای برخی کدها برای نیروی بیشتر و جان اضافه اعمال می‌شدند. در رد دد برای بیشتر زنده ماندن و زندگی موفق تر موظف به انجام کارهایی هستید که با تجربه‌­ی بیشتر می­‌توانید آنها را یاد بگیرید. مثلا خرید اسب­های قدرتمند، تغییر ظاهر شخصیت، شکار کردن، شخصی سازی اسلحه­‌ها می­توانند تاثیر بسیار خوبی روی بازی شما بگذرانند.

عجایب بازی رد دد:

غیر قابل پیش­بینی بودن، سطح کیفی فوق­العاده­‌ی بازی، گزینه­‌های اضافه­ای که برای آرایش و پیرایش شخصیت­‌ها در نظر گرفته شده است، حالت‌­های واقعی شخصیت که باور­­پذیری­اش را بسیار زیاد می‌­کند، مثل نیاز به استراحت، نیاز به غذا، عصبانی­شدن، ناراحت‌­شدن، احساس درد و ... شخصیت­های بازی را مثل حقیقت جلوه می­‌دهد و این موضوع باعث می­‌شود تا بازیکنان با شخصیت‌­های بازی ارتباط برقرار می­‌کنند و باعث موفقیت این بازی شده­ است. تجربه نشان داده است که مخاطبین بازی­‌های پرطرفدار در ابتدا باید با شخصیت­‌های بازی ارتباط برقرار کنند، در غیر اینصورت بازی برایشان جذابیت خاصی ندارد.

علل محبوبیت رد دد:

یکی از دلایل محبوبیت بازی رد دد باورپذیری بیش از حد این بازی است. در رد دد تلاش تصنعی­ای برای باورپذیری آدم‌­ها و موقعیت­‌ها نشده است، بلکه این بازی به اندازه­ی کافی قابل باور است. در رد دد هر انسان، کار و زندگی مخصوص به خودش را دارد، زندگی این افراد مثل زندگی انسان­‌های واقعی برای ما باور پذیر است. بازیکنان با دیدن این واقعگرایی تلاششان را برای زنده نگه داشتن و جنگیدن در مقابل دشمنان بیشتر می­‌کنند. علاقه به این بازی به اندازه‌ه­ایی بود که هر کشور برای توضیحات بیشتر بخشی از آن یا همه‌­اش را دوبله کرده است. برای مثال با جستجو کردن رد دد فارسی در اینترنت می‌­توانید با آموزش کامل این بازی همراه شوید.

بازتاب جهانی بازی رد دد:

بازی رد دد بازی قابل خرید در سایت­‌های مختلف است اما نسخه­‌های غیر قانونی از این بازی به فراوانی در اینترنت یافت می­‌شود. این بازی پس از یک دوره­ی کوتاه به قدری طرفدار پیدا کرد تا ده سال بعد نسخه­‌ی دومش نیز روانه­‌ی بازار شد و در نسخه­‌ی دوم، بسیاری از ایرادات نسخه­‌ی یک دیگر وجود نداشت. بازی­‌های قابل نصب زیادی برای گوشی­‌های اندروید و آی او اس وارد بازار شده است که به طور محسوسی از بازی رد دد کپی شده است. اما بسیاری از این بازی ها حق کپی رایتی از کمپانی راک استار گیمز دریافت نکرده‌­اند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید