جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10

author منتشر کننده
نظرات (3) 19 0
بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10 ساده ترین استفاده سامسونگ از S Pen است، به نظر می‌رسد که یک افزودنی کامل برای سری Note باشد. اگر به دنبال دستگاه رده بالای سامسونگ هستید، نوت 10 پلاس را انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید مقداری هزینه صرفه جویی کنید، یا خواهان یک تلفن کوچکتر با قلم هستید، نگاهی به مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 10 توجه داشته باشید.

سامسونگ گلکسی نوت 10

بررسی سامسونگ گلکسی نوت 10

آخرین فبلت سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی نوت 10 در اینجا قرار دارد که دارای صفحه نمایش تمام صفحه است، اگرچه با Galaxy S10 یا Galaxy S10 Plus متفاوت است. فناوری نمایش لبه به لبه آن هنوز Infinity-O نامیده می‌شود، اما در اینجا برش دوربین جلویی در مرکز صفحه در بالای صفحه تلفن قرار دارد نه در بالا سمت راست، قرارگیری لنزهای دایره ای منحصر به فرد، ظاهری کاملاً شبیه به سیکلوپس ایجاد می‌کند (چشمی که مانند سال گذشته در سال 2001 مانند HAL به شما نگاه می‌کند: یک ادیسه فضایی) این اولین بار است که سامسونگ تصمیم دارد همزمان دو گوشی Galaxy Note را معرفی کند. نوت 10 پلاس نمایشگر بزرگتر دارد و از این رو به طور کلی بزرگتر است و در مقایسه با مدل استاندارد با چند نسخه ارتقاء در بخش دوربین همراه است.

تاریخ و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10

شرکت سامسونگ، مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 10 را در رویداد Unpacked خود، در نیویورک در تاریخ 7 آگوست اعلام کرد و اکنون می‌توانید آن را در سراسر جهان از قبل سفارش دهید. تاریخ انتشار موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10، 23 آگوست در ایالات متحده، انگلیس و استرالیا است. اگر در ایالات متحده از قبل سفارش دهید، 100 دلار اعتبار برای فروشگاه اینترنتی سامسونگ دریافت خواهید کرد (ما در حال حاضر نمی دانیم که آیا برای موبایل سامسونگ گلکسی نوت 10 طرح مشابه ای را برای مشتریان در انگلستان اجرا خواهد شد یا خیر) اگرچه در استرالیا قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10،  1499 دلار استرالیا است اما پیش سفارش دادن گوشی از سامسونگ یا هر یک از خرده فروشان عمده، هدفون بی سیم AKG N700 بی سیم را به ارزش 499 دلار استرالیا به شما می‌دهد. اگر گوشی را به صورت کامل خریداری می‌کنید، قیمت گلکسی نوت 10 با برچسب قیمت 945 دلار / 869 پوند / 1499 دلار استرالیا تعیین می‌شود.

سامسونگ گلکسی نوت 10

طراحی و نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10

بزرگترین تغییر طراحی سامسونگ گلکسی نوت 10 در مقایسه با سایر تلفن های سامسونگ، معرفی یک صفحه نمایش تمام صفحه با قطع پانچ است. Galaxy S10 و S10 Plus هر دو دارای دوربین سلفی در سمت راست بالا هستند. نوت 10 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD است و در 2280 *1080 پیکسل عرضه می‌شود و 401 پیکسل در اینچ دارد. این فناوری شامل HDR 10+ است، و با توجه به اینکه سامسونگ در اینجا صفحه نمایش QHD را انتخاب نکرده است، ما از نحوه ظاهر صفحه نمایش تحت تأثیر قرار می‌گیریم. ما در نور طبیعی خورشید از تلفن استفاده کردیم و نتوانستیم کیفیت صفحه نمایش را در یک محیط داخلی آزمایش کنیم، اما بیرون از درها چشمگیر به نظر می‌رسید. ویدیویی که در صفحه نمایش تماشا کردیم، پر جنب و جوش و واضح به نظر می‌رسد. برخی ممکن است طرفدار قرارگیری مرکزی سنسور دوربین نباشند، اما مسلماً بسیار کمتر مزاحم شکاف هایی است که در سایر تلفن‌های محبوب مانند iPhone XS باشد. توجه داشته باشید نوت 10 فقط از نوت 9 کوچکتر نیست، بلکه سبک تر و باریک تر است. در 168 گرم یکی از سبک ترین تلفن‌های پرچمدار سامسونگ است. این نوت برای افرادی که دارای دست‌های کوچکتر هستند، طراحی شده است که می‌خواهند ویژگی‌هایی مانند قلم S Pen را داشته باشند، اما یک گوشی بزرگ را نمی‌خواهند که نگهداری آن دشوار باشد. با این حال، این هنوز یک تلفن بزرگ است و کسانی که دست های کوچکتر دارند، احتمالاً برای استفاده از آن با یک دست تلاش خواهند کرد (انتظار نداشته باشید که این گوشی به آسانی با استفاده از گوشی‌هایی مانند iPhone SE یا تلفن های Xperia سونی استفاده شود.) سامسونگ اسکنر اثر انگشت را نیز در زیر صفحه تعبیه کرده است. این مکان راحت تر به نظر می‌رسد، زیرا هنگام استفاده از تلفن، انگشت شست شما به طور طبیعی در این منطقه قرار می‌گیرد. در لبه پایین تلفن، اتصال USB-C را در مرکز پیدا خواهید کرد که یک بلندگو و شکاف S-Pen در سمت راست آن است. دکمه Bixby را که در بسیاری از پرچمداران اخیر سامسونگ ظاهر شده است را طراحی کرده اند (برای فعال کردن این ویژگی اکنون دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید، که این یک راه حل بسیار کارآمد است.) قاب گوشی از فلز ممتاز است، در حالی که قسمت پشتی آن از شیشه است. گزینه‌های رنگی شما Aura Glow ترکیبی از رنگ آبی و سفید، Aura Black و Aura Pink هستند. ما خصوصاً نوع Aura Glow را دوست داشتیم، رنگ آن بسته به نوری که از تلفن استفاده می کنید تغییر می‌کند.

سامسونگ گلکسی نوت 10

دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10

Live Focus Video در سامسونگ گلکسی نوت 10 اگر از Galaxy S10 یا S10 Plus استفاده کرده اید، می‌فهمید که دوربین گلکسی نوت 10 به روزرسانی هیجان انگیز نسبت به آن تلفن ها ندارد. از همان ترکیب لنزهای فوق العاده گسترده 16 مگاپیکسلی، لنزهای منظم 12 مگاپیکسلی و لنزهای تله فوتو 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اینها باید ترکیب شوند تا در Galaxy S10 یک تجربه عکاسی خارق العاده داشته باشند. ما برای بررسی دوربین ها در زمان بررسی دستی زمان محدودی داشتیم ، اما از آنجا که دیدیم به نظر می‌رسد آن‌ها تصاویری را ضبط می‌کنند که از نظر سایر گوشی های سامسونگ به نظر خوب می‌رسد. بیشترین پیشرفت‌های نوت 10 در بخش دوربین در قابلیت ضبط ویدیوی آن است. فناوری تثبیت کننده تصویر بهبود یافته است و ویژگی جدیدی به نام Live Focus Video وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا اثرات تاری پس زمینه را از نوعی که قبلاً در عکس های حالت عمودی مشاهده می‌کنیم، ضبط کنید. در نوت 10 این همه از طریق نرم افزار حاصل می‌شود ، اما Note 10 Plus از لنزهای Depth Vision جداگانه برای کار کردن جادوی خود استفاده می‌کند. شما می‌توانید در بالای تصاویر متحرک بنویسید. این کار به روشی مشابه برای فیلتر در اینستاگرام یا اسنپ چت با فناوری واقعیت افزوده خود کار می‌کند، اما در عوض این به گونه ای طراحی شده است که می‌توانید با استفاده از S-Pen تصاویر خود را ایجاد کنید. دوربین جلو در مرکز نمایشگر است و یک سنسور 10 مگاپیکسلی دارد. ما هنوز زمان زیادی برای آزمایش این کار نداریم، اما مطمئناً در بررسی کامل آینده ما چقدر خوب عمل خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی نوت 10

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 10

از آن‌جا که این تلفن سامسونگ گلکسی نوت 10 است، قلم S Pen دارد تا به شما امکان یادداشت برداری، کشیدن روی صفحه و موارد دیگر را بدهد. اگر به دنبال تلفن با قلم هستید، این یکی از معدود دستگاه هایی است که هم اکنون در دسترس است و سایرین اکثراً دیگر گوشی‌های سری Note هستند. پیشرفت‌های S Pen برای نوت 10 شامل کنترل‌های حرکتی است که به شما امکان می‌دهد با حرکت دادن S Pen در جهات مختلف، برنامه های خاصی مانند دوربین، فیلم یا گالری را کنترل کنید. این محدودیت در حال حاضر فقط به برنامه‌های سامسونگ محدود شده است، اما این شرکت به توسعه دهندگان برنامه‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به این ویژگی را می دهد ، بنابراین ممکن است شاهد باشیم برنامه های شخص ثالث در ماه‌های آینده شروع به استفاده از آن می‌کنند. کسانی که در ایالات متحده هستند در گوشی خود به تراشه Qualcomm Snapdragon 855 دسترسی خواهند داشت. اگر در انگلستان (و سایر کشورهای جهان) هستید چیپست جدید Exynos 9825 را که با استفاده از فناوری 7nm EUV ساخته شده است ، دسترسی دارید. این در اصل به سامسونگ امکان ساخت چیپست کوچکتر و در عین حال کارآمدتر را می‌دهد و این شرکت تصمیم گرفته است که تراشه جدید را در نوت 10 درج کند. ذخیره سازی (هیچ پشتیبانی از micro SD وجود ندارد و سامسونگ می‌گوید این امر به پایین نگه داشتن اندازه دستگاه کمک می‌کند. فضای متوسطی برای کاربر ​​است، اما اگر بیشتر بخواهید از Note 10 Plus استفاده کنید که همراه با 512 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین پشتیبانی از micro SD است. ویژگی دیگری که در تلاش برای حفظ باریک نوت 10 کاهش یافته است، جک هدفون 3.5 میلی متری است. این اولین باری است که سامسونگ جک را از تلفن‌های رده بالای خود حذف کرده و برخی نیز از این تصمیم ناراضی هستند. شما قادر خواهید بود از درگاه USB-C در انتهای تلفن برای هدفون خاص (از جمله یک جفت در جعبه) استفاده کنید، اما به این معنی است که شما باید برخی از کابل هایی را که در حال حاضر استفاده می‌کنید جایگزین کنید. آگهی سامسونگ تصمیم گرفته است که یک باتری 3،500 میلی آمپری را در نوت 10 قرار دهد. ما هنوز نمی‌شنویم که عملکرد این باتری چگونه کار می‌کند، اما مطمئنا با بررسی کامل این ماژول، باتری را از طریق قواعد خود قرار خواهیم داد. شارژ بی سیم در دسترس است، همچنین می‌توانید از ویژگی Wireless Power Share سامسونگ برای شارژ دستگاه های سازگار مانند هدفون، ساعت هوشمند یا تلفن های دیگر از Note 10 خود استفاده کنید. آیا به دنبال تلفن با پشتیبانی 5G هستید؟ گلکسی نوت 10 اینگونه نیست شما باید یک نسخه 5G گران تر از گلکسی نوت 10 پلاس را انتخاب کنید تا بتوانید از این فناوری استفاده کنید.

تجربه اولیه درباره سامسونگ گلکسی نوت 10

اولین تلاش سامسونگ برای یک دستگاه Note  یعنی سامسونگ گلکسی نوت 10 که کوچکتر از سری قبلی خود است به معنای از دست دادن برخی از ویژگی‌های رده بالای است که برخی از کسانی که به دنبال حق بیمه این شرکت هستند، به دنبال آن هستند، اما این دستگاه طراحی فوق العاده ای دارد که هنوز یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است. اگر به دنبال دستیابی آسان تر گوشی گلکسی نوت هستید، ممکن است همین باشد. اگر به دنبال قدرتمندترین دستگاهی هستید که سامسونگ ارائه می‌دهد، به جای آن گلکسی نوت 10 پلاس را بررسی کنید. در حال حاضر به نظر می رسد گلکسی نوت 10 یکی از بهترین تلفن هایی است که سامسونگ تاکنون ساخته است و در صورت ناامیدی از قلم کاری که با تلفن شما انجام می‌دهد، بلافاصله یکی از گزینه های برتر بازار است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. سامسونگ روند پيشرفتي خوبي داره و هر گوشي توليدي و جديدش از قبلي با كيفيت تر و با اپشن هاي بهتره

  1. این گوشی سی پی یو عالی باتری با کیفیت و تاچ قدرت مند و با همه گوشی های معرفی شده سامسونگ فرق دارد یک انتخاب خوب

  1. گوشی های نت سامسونگ نسبت به سایر مدل های این شرکت طرفداران ویژه ای دارد؛ هم چنین طراحی های جدید در سری نت علاقه مندان بیشتری را به سوی خود جذب کرده

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید