جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین برند موبایل کدام است؟

author منتشر کننده
بدون نظر 7 0
بهترین برند موبایل کدام است؟

موبایل­‌ها با برندهای مختلف آپشن‌­های متفاوتی دارند که هرکدام در مجموع می‌­توانند یک موبایل خوب یا ضعیف باشد. در سال‌های گذشته دو برند معروف تر از باقی موبایل­‌ها شدند که یکی از آن‌ها سامسونگ و دیگری آیفون است. اما در این میان موبایل‌­های مختلفی مثل هواوی مطرح شدند که موبایل­‌هایی بسیار ارزنده و باکیفیتی را وارد بازار کردند. یا برای مثال موبایل ال جی بعضا در بعضی از مدل­‌ها بسیار باکیفیت است. اما تنها دو برند هستند که کیفیت خودشان را در طول سال‌ها حفظ کرده‌­اند و هربار مدل جدیدتر و بهتری را که ضعف‌­های مدل قبلی را پوشش می­‌دهد را وارد بازار کرده‌­اند، این دو برند بدون شک آیفون و سامسونگ هستند.

موبایل

چرا قیمت موبایل ها متفاوت است؟

قیمت هر محصول بنا بر کیفیتی که دارد، مواد و ابزاری که در تهیه آن‌ها استفاده شده است، کیفیت دوربینش، ابزار و وسایل جانبی­اش، برندش، کشور تولید کننده و ... متفاوت است. معمولا قیمتی که یک برند برای محصولاتی مثل موبایل می­‌گذارد، در کشور تولید کننده ارزان تر به دست مردم می­‌رسد اما اگر بخواهیم آن محصول را در کشور خودمان بخریم، معمولا با قیمت بالاتری می­خریم. قیمت موبایل‌­ها به عوامل دیگری مثل جذابیت­‌ها و آپشن­‌هایی که در برنامه‌­هایی مثل دوربین موبایل قرار دارد، نیز بستگی دارد. برخی از برنامه‌­ها و آپشن‌ها برای مردم بسیار جذاب است.

در چه سالی و با کدام برند، موبایل وارد جهان شد؟

در سال 1973 شخصی به نام دکتر مارتین کوپر تلفن همراه یا موبایل را وارد جهان کرد. این موبایل در ابتدا بسیار بزرگ و وزنی نزدیک به یک کیلوگرم داشت، این گوشی به نام دایناتک معروف بود. در ابتدا موبایل‌­ها به‌­علت کمبود در تولید و تک بودنشان، بسیار گران بودند و هرکسی قادر به خرید یک گوشی همراه نبود. کارخانه‌­ها و شرکت­‌هایی که مبنای کارشان تولید انبوه موبایل بودند، هنوز به وجود نیامده بودند و هر بار شخصی که تخصصی داشت، تا حدی مدل گوشی را بالاتر می­‌برد و سعی در بهبود کارآیی موبایل داشت.

موبایل

بهترین مدل موبایل سامسونگ کدام است؟

شرکت سامسونگ از آن دسته شرکت­‌هایی بود که روز به روز به کیفیت موبایل­‌هایش افزود و امروزه در رقابت جهانی بین چند دسته اول قرار دارد. شرکت سامسونگ که در تولید محصولات دیجیتالی زبانزد است، توانست با حفظ کیفیت بالایش و ارتقای آن بهترین موبایل­‌ها را وارد بازار کند. امروزه موبایل سامسونگ در مدل­‌های مختلف با قیمت­‌های متنوع عرضه می­‌شود. هر سری از گوشی‌­های سامسونگ متفاوت است. برای مثال سری اس سامسونگ جزو گوشی‌­های خوب محسوب می­‌شود که معمولا گران هستند. در این میان نوت­‌ها نیز بسیار حرفه­‌ای و باکیفیت­ند.

بهترین مدل موبایل آیفون کدام است؟

موبایل آیفون ارائه دهنده بهترین گوشی­‌های دنیا است. آیفون از ابتدا با تفاوتی که در سیستم عاملش مطرح بود، مخالفت‌­های زیادی را برانگیخت که در ادامه ثابت کرد که این تفاوت، بی دلیل نبوده است. آیفون تقریبا هر ساله از مدل جدیدی رونمایی می­‌کند که معمولا از نظر کیفی بالاتر از مدل­‌های قبلی است و در مواردی آپشن­‌های بیشتری را در اختیار قرار می­‌دهد. آیفون دارای امنیت بسیار بالایی است و مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از موبایل­‌ها پیش بیاید در این برند دیده نمی‌­شود. موبایل جدید آیفون که با نام آیفون ایکس مطرح شده است، دارای کیفیت بسیار بالای دوربین و بسیاری از امکانات است.

بهترین مدل موبایل هواوی کدام است؟

هواوی در این سال‌­ها توانسته تا بهترین مدل­‌های موبایل را ارائه دهد. این برند جهانی از ابتدا تقریبا موبایل­‌های ارزان با کیفیت کمی را ارائه می­‌داد که به مرور با ارتقای زیادی که پیدا کرد، توانست بهترین و باکیفیت‌­ترین و جذاب ترین موبایل‌­ها را ارائه دهد. برای مثال مدل پی 20 و پی 30 دو گوشی بسیار جذاب در برند هواوی محسوب می‌­شوند. نمایشگرهای این گوشی­‌ها  بزرگ، شفاف و باکیفیت است و دارای دوربین­‌های بسیار قوی با شارپنس فوق­العاده است. باتری­‌های هواوی نیز بسیار باکیفیت و با دوام است.

بهترین مدل موبایل ال جی کدام است؟

ال جی نیز مثل سامسونگ یکی از مطرح ترین کمپانی­‌ها در زمینه تولید وسایل دیجیتالی است. این کمپانی توانست موبایل­‌هایی با مدل­‌های مختلف نیز تولید کند و برای رسیدن به جایگاهی که امروز دارد تلاش زیادی کرده است. ال جی سری های مختلفی از موبایل را در اختیار مردم قرار می‌­گذارد. سری وی، کی، کیو و جی از مدل­‌های موبایل ال جی هست که هرکدام مدل­‌های مختلف با قیمت­‌های متنوعی دارد. در مجموع برند ال جی برای موبایل زیاد مطرح نشد و ال جی توانست نام خودش را در تولید محصولاتی مثل تلویزیون بیشتر بالا ببرد.

بهترین مدل موبایل اچ تی سی کدام است؟

موبایل­‌های سونی اریکسون که در زمانی بسیار مطرح و کارآمد بود، توسط اکسپریا که زیر نظر اچ تی سی بود، طراحی شد. اچ تی سی تولیدکننده اولین گوشی­‌هایی بود که از سیستم عامل اندروید استفاده می­‌شد و بصورت انبوه تولید شده بود. اچ تی سی یکی از سردمداران گوشی­های لمسی است که در زمان­‌های دورتر خودش را در تمام زمینه‌­ها ثابت کرده است. امروزه نیز این برند توانسته گوشی­‌های زیبا با طراحی‌­های خاص را ارائه دهد و علاوه بر این ویژگی­‌ها استحکام، قدرت و کیفیت را حفظ کند. گوشی­‌های اچ تی سی بسیار قدرتمند هستند و سالیان سال با مراقبت درست می‌­توانند برای شما کار کنند.

مقایسه مدل‌های قدیمی و جدید موبایل آیفون

آیفون همیشه از ابتدای ورود جدی اش به دنیای دیجیتالیسم، توانسته که قدرت و کیفیتش را حفظ کند و هر روز با آپدیت جدیدش آپشن­‌های بیشتری را در اختیار خریداران بگذارد. مدل‌­های قدیمی تر آیفون از امکاناتی نظیر دوربین باکیفیت آیفون امروزی برخوردار نبودند و یا حجمشان به اندازه حجم آیفون‌­های امروزه نیست. یا بعضا آیفون­‌های نخستین محدودتر عمل می‌­کردند و گاهی دچار اختلال در پردازش می­‌شدند که امروزه این اتفاقات در آیفون­‌های جدید خیلی کم می‌­افتد یا اصلا اتفاق نمی‌­افتد. آیفون ایکس جدیدترین محصول آیفون با کیفیت بسیار بالا مشتریان زیادی دارد و یکی از پرفروش‌­ترین موبایل‌­های دنیا محسوب می‌­شود.

چرا موبایل مهم است؟

موبایل بعنوان یکی از مهم‌­ترین و حیاتی ترین ابزار برای بشر انتخاب شده است. موبایل بعنوان یک وسیله ارتباطی بسیار مهم است و در عین حال معایب و مزایای مختلفی دارد. برای مثال از مزایای موبایل همین ارتباط داشتن میان انسان‌­ها و رابطه از راه دور است. قرار گرفتن هر اطلاعاتی که بخواهیم ظرف مدت کوتاهی در موبایل از دیگر مزایا است. اما موبایل معایبی را دارد که نمی­‌شود از آن‌ها چشم پوشی کرد. برای مثال موبایل باعث شده است که وقت زیادی از انسان­‌ها گرفته شود و تقریبا بیش از نیمی از زمان مردم را در اختیار خودش قرار داده است. این گوشی با حجم و اندازه کوچکش باعث شده است که همواره در هر شرایطی امکان بازی کردن و سرگرمی فراهم شود و میزان مطالعه در جامعه را با افت زیادی روبرو کرده است.

لوازم جانبی در موبایل چقدر مهم است؟

لوازم جانبی موبایل شامل هندزفری، شارژر و ... بطرو ناخودآگاه تاثیر زیادی روی خرید ما دارد. برای ما مهم است که موبایلی که انتخاب می­‌کنیم دارای چه نوع شارژر و باتری­ای باشد. اگر براحتی کابل شارژر شما پاره شد و یا با افت کیفیت همراه بود، شما به فکر خرید یک موبایل دیگر می‌­افتید. از دیگر مواردی که برای لوازم جانبی مطرح می‌­شود، هندزفری است که کیفیتش بسیار مهم است. زیرا هندزفری بی کیفیت شما را با مشکلات جدی اعم از گوش درد و مشکلات جدی تر روبرو می‌­کند. برای خرید موبایل بهتر است که لوازم جانبی­اش را بدقت چک کنید و قبل از خرید از کیفیت آن مطمئن شوید.

گران ترین موبایل کدام است؟

در میان موبایل‌­های دنیا چند موبایل که بصورت دانه‌­ای و برای افرادخاص تولید شده‌­اند به عنوان گران­‌ترین موبایل­‌ها مطرح شده‌­اند. برای مثال آیفون پرنسس پلاس یک گوشی با دانه‌­های الماس است که به قیمت چندین میلیارد تومان در چند عدد به فروش می­‌رسد. این موبایل‌­ها برای افرادی که بسیار ثروتمند هستند، گزینه‌­های جالب توجهی اند. از موبایل‌های دیگر موبایل الماس سیاه است که با دو الماس بزرگی که در این گوشی‌­ها جاسازی شده‌­اند، جزو گران­ترین گوشی­‌ها محسوب می­‌شود. آیفون 5 الماس سیاه نیز با قیمت چندین میلیون دلار جزو گران­‌ترین گوشی­‌ها است. این موبایل‌ها از نظر کیفی فرق چندانی با بقیه گوشی­‌ها ندارند، تنها تفاوتشان که باعث گران شدن آن‌ها شده است، میزان طلا و الماسی است که برایشان استفاده شده است.

موبایل خوب چه موبایلی است؟

موبایل خوب از نظر آدم‌های مختلف، تعریف­‌های متفاوتی دارد. برای مثال یک موبایل خوب از نظر یک عکاس موبایلی است که کیفیت دوربینش بسیار بالا باشد. از نظر یک گیمر باید پردازش موبایل برای انجام بازی­‌ها بالا باشد و از نظر یک آدم عادی، یک موبایل خوب تلفیقی از آپشن­‌های خوب است. برای مثال دوربین خوب، قدرت پردازش بالا، لوازم جانبی با کیفیت بالا، امنیت بالا، ظاهر زیبا و ... از مواردی است که باید برای خرید گوشی به آن‌ها توجه کرد. یکی از مهم‌­ترین نکاتی که در خرید گوشی باید به آن‌ها توجه کرد، رضایت‌مندی بخش زیادی از خریدارانی است که محصول شما را قبلا استفاده کرده و از آن رضایت دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید