جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین روش های تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
بهترین روش های تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام

فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی در میان مردم و ازجمله آن­ ها اینستاگرام، این نوید را به دارندگان کسب و کار های مختلف می‌دهد که با صرف هزینه‌های کمتر برای تبلیغات محصول و خدمات خود بتوانند مشتریان خود را پیدا نموده و میزان فروش محصول خود را به کمک دانش تبلیغ در این شبکه‌ها افزایش دهند.

فواید تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام

باوجود 928 میلیون کاربر بالقوه اینستاگرام تبلیغات اینستاگرامی ابزار کلیدی برای تبلیغ کسب‌وکار در جهان کنونی است. آخرین ارقام داخلی اینستاگرام نشان می‌دهد 25 میلیون کسب‌وکار در شبکه فعالیت دارند و بیش از 200 میلیون کاربر هر روز حداقل از یک کسب‌وکار بازدید می‌کنند. با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه، به راحتی می‌توان گفت که مشتریان کسب‌ و کار شما بیشتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

تبلیغات اینستاگرام

انواع تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات اینستاگرام پست‌ها یا استوری­ هایی است که یک کسب و کار برای تبلیغ در اینستاگرام کاربران طراحی می‌کند. این پست‌ها تفاوتی با پست‌های معمول ندارند و تنها تفاوتشان برچسب"Sponsored" بر روی پست هست. بااین‌حال این نحوه تبلیغ قدیمی است. تا چند سال پیش، اگر می‌خواستید در اینستاگرام تبلیغ کنید، باید از پست‌های با بر چسب "Sponsored" استفاده می‌کردید. این امر مستلزم مذاکره خصوصی با اینفلوئنسرهای اینستاگرام و درخواست از آن‌ها برای معرفی برند شما در حساب خود است. اینفلوئنسرهای اینستاگرام  شامل افرادی هستند که بیشترین بازدید را در اینستاگرام دارند. این افراد شامل سلبریتی­ها و شاخ‌های مجازی و صفحاتی با میزان بالای فالوور می‌باشند. اگرچه این روش می‌تواند بسیار مؤثر برای افزایش بازدید و فروش از طریق تبلیغات اینستاگرام باشد، اما محدودیت‌هایی دارد:

- اغلب گران است.

- نیاز به دستیابی به اینفلوئنسرهای اینستاگرام و مذاکره با آن‌ها دارد.

- ممکن است مخاطبان محدودی را مورد هدف قرار دهد.

پست‌های پشتیبان شده هنوز جای خود را در تبلیغات اینستاگرام دارند. ترغیب شخص دیگری برای تبلیغ محصول شما فواید زیادی دارد. این روش جذابیت کسب‌ و کار شمارا افزایش می‌دهد، و مشتری‌ها به‌احتمال‌زیاد از شما خرید می‌کنند. علت آن است که کالایی که فردی دیگر ابتدا به آن اعتماد کرده و آن را خریداری نموده است، قابل‌اعتمادتر است.  بعلاوه، اگرچه شما کنترل زیادی بر مخاطبان و مشتریان اینفلوئنسرهای اینستاگرام ندارید، اما حداقل لازم نیست در مورد اینکه چه کسی را هدف قرار دهید تصمیم بگیرید .با این حال این روش، تنها راه تبلیغ در اینستاگرام نیست. در اکتبر 2017، اینستاگرام باهدف افزایش شفافیت برای کاربران و ایجاد اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای ایجاد فرصت برای کسب‌وکارها در اینستاگرام، قابلیت متفاوتی را ایجاد کرده است. بدین ترتیب که با این قابلیت "New Paid Partnership" کسب و کارهای مختلف می‌توانند در حساب‌های دارای تعداد زیادی فالوور و میزان بالای بازدید تبلیغ کنند.

بیشتر بخوانید: 5‏‎ روش خلاقانه بازایابی و جذب مشتری بیشتر

انواع تبلیغات اینستاگرام

شما می‌توانید انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید:

1.  تبلیغات عکس

2.  تبلیغات ویدیویی

3.  تبلیغات چرخشی

4.  تبلیغات نمایش اسلاید

5. تبلیغات استوری

6. تبلیغات IGTV

بهترین روش‌های تبلیغ در اینستاگرام

برای طراحی بهترین روش تبلیغ، مهم است که آگاهی کامل در مورد قالب تبلیغات خود داشته باشید. برای کمک به شما، یک سؤال بزرگ وجود دارد که باید به آن پاسخ دهید و به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید:

هدف من چیست؟

با مرور استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی شروع کنید. به اهداف تجاری پشتیبانی شده توسط هر قالب تبلیغات اینستاگرام نگاهی بیندازید. به این فکر کنید که چگونه این‌ها می‌توانند مستقیماً از اهداف شما پشتیبانی کنند.

پس از قرار دادن چند تبلیغ در اینستاگرام، حتماً “Instagram Insights” را بررسی کنید تا موفقیت خود را برای جلب مشتری مورد ارزیابی قرار دهید. این قابلیت که توسط خود اینستاگرام ایجادشده است به شما این امکان را می‌دهد تا میزان بازدید از انواع روش‌های تبلیغی شامل استوری­ ها و فیلم‌ها را بررسی کنید و سپس می‌توانید برای بهبود استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود، گزینه‌های نوع تبلیغ خود را تغییر دهید.

1. یکی از بهترین روش‌های تبلیغ ارتباط گرفتن با مشتری است

برای انجام این کار­، محتوایی را ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید که نشان می‌دهد شما با مشتری علائق یکسانی دارید و به موارد موردعلاقه کاربران و مشتریان خود اهمیت می‌دهید. به‌عنوان‌مثال، اگر کسب‌وکار شما راه حل‌هایی برای انرژی سبز ارائه می‌دهد، احتمالاً می‌توان نتیجه گرفت که کاربران شما علاقه زیادی به مسائل زیست‌محیطی دارند. بنابراین درباره علایق مشتری خود تحقیق کنید تا محتوایی که موردتوجه و علاقه آن‌هاست را استفاده کنید.

2. استفاده از محتوای تولیدشده توسط کاربر

برای ایجاد رابطه واقعی با مشتریانتان، بهتر است از محتوای تولیدشده توسط آن‌ها برای تبلیغ استفاده کنید. وقتی مشتریان یا فالوورهای شما به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در مورد نام تجاری شما پست می‌گذارند، می‌توان آن را به‌عنوان تأیید شخص ثالثی در مورد تجارت و اثبات ارزش تجاری کالای شما در نظر گرفت. با به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر، شما نه تنها به‌صورت آنلاین ارتباطات واقعی برقرار می‌کنید، بلکه با صرف حداقل زمان و هزینه به کالای خود ارزش بیشتری می‌دهید.

حساب Adobe Instagram در اکثر محتوای خود از این استراتژی استفاده می‌کند که باعث می‌شود کاربران، بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرند و درعین‌حال قابلیت‌های نرم‌افزار را برجسته کنند.

بیشتر بخوانید: چگونگی برقراری ارتباط گسترده با دیگران

3. مشتریان خود را به نمایش بگذارید

در همان راستای روش پیشین یعنی استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر، برجسته سازی مشتریان شما راهی عالی برای ایجاد روابط معتبر در عین ارتقا ارزش برند شماست. زمانی که شما در فضای دو بعدی اینستاگرام محدود شده‌اید و استفاده از روش‌های بصری ممکن است چندان جذب نباشد، مشتریان شما می‌توانند این خلأ را پر کنند. اگر راهی برای گرفتن استوری­ های مشتری و ارائه آن‌ها به‌صورت تجسمی و بصری دارید، این استراتژی می‌تواند تعامل اینستاگرام شما را با دیگر مشتریان به‌شدت بهبود بخشد. استفاده از قدرت مخاطب شما می‌تواند، برای حضور در شبکه های اجتماعی برند شما به ویژه برای اینستاگرام بسیار ارزشمند باشد.

4. استفاده از تبلیغات چرخشی اینستاگرام

در بسیاری از مواقع، ممکن است یک تصویر واحد برای بیان کل ماجرا کافی نباشد، به همین دلیل اکنون می‌توانید حداکثر 10 عکس یا فیلم را با یک" Carousel" اینستاگرام به یک پست مربوط کنید. استفاده از این ویژگی برای ارائه مجموعه‌ای از تصاویر و فیلم‌های مرتبط بسیار مفید است. این یک روش ویژه برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های محصول است.

5. از هشتگ­ های مناسب استفاده کنید

یکی از مهم ترین دلایلی که باید از هشتگ استفاده کنید، این است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با افرادی که حساب شما را دنبال نمی‌کنند رابطه برقرار کنید. با استفاده از هشتگ، کاربران در اینستاگرام می‌توانند یک کلمه کلیدی را جستجو کنند و به‌سرعت با پست‌های شما درگیر شوند. طبق یک ‌بر­آورد ساده، پست‌های اینستاگرام با حداقل یک هشتگ به‌طور متوسط 12.6٪ تعامل بیشتر از حساب‌هایی دارند که هیچ هشتگی ندارند.

6. از CTA خود استفاده کنید

در اینستاگرام، تنها مکانی که می‌توانید پیوندی با کلیک برای آن فراهم کنید، بیو پروفایل است، به این معنی که نمی‌توانید از طریق یک پست شخصی به وب سایت خود مراجعه کنید. با به روزرسانی منظم آن و به روزرسانی دنبال کنندگان از طریق پست‌های خود، از این پیوند نهایت استفاده را ببرید تا بتوانند از طریق پیوند موجود در بیوگرافی شما اطلاعات بیشتری درباره محصول یا خدمات جدید شما به دست آورند. اطمینان حاصل کنید که ­CTA هایی که استفاده می‌کنید شامل هدایت فالوورها به لینک‌های مربوط به توضیحات بیشتر در مورد محصول و خدمات قابل‌ارائه توسط کسب‌وکار شما برای مشتری هست.

منابع:

https://later.com

https://blog.hootsuite.com

https://adespresso.com

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید