جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

author منتشر کننده
نظرات (1) 3 0
بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

زمانی که قرار است شما برای شرکت و یا فروشگاه خود وب سایت راه اندازی کنید، بایستی به چندین معیار توجه کنید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد، زمان است. آیا شما عجله ای برای ساختن سایت دارید یا نه؟ اگر زمان برای شما اهمیت دارد پس بهترین گزینه برایتان استفاده از نرم افزار های سایت ساز است. این نرم افزار ها علاوه بر این که صرفه جویی در زمان دارند، برای ما مقرون به صرفه و در عین کارکردش ساده است.

ولی اگر قرار سایت بسیار قوی با هاست بسیار مناسب برای خود تهیه کنید، سایت ساز مناسب شما نیست و بهتر است سایت خود را به دست Delveloper ها بسپارید و یا اینکه از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنید که در مقاله قبلی راجع به آن با هم صحبت کردیم.

امروز قرار است برایتان بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021 را معرفی کنم و درباره ویژگی ها، هزینه ها و به تمامی موارد بپردازم.


Wix (بهترین سازنده وب سایت)

بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

Wix در سال 2006 شروع به حال کرد و می توان گفت امروزه یکی از بهترین نرم افزار های سایت ساز است. یکی از دلایلی که موجب شد این سایت ساز در رتبه اول قرار بگیرد، ظاهر گرافیکی سایت است. این سایت کاربر پسند، به علت Design و Pattern که در خودش دارد، مشتری های رقبا را به خودش جلب کرده است.

امروز Wix یکی از محبوب ترین سازندگان سایت ساز آنلاین به شمار می‌رود که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر که در گزارش فوریه 2021 آمده در ۱۹۰ کشور جهان را دارد و به راحتی می توانید دلیل آن را تشخیص داد. این وب سایت قیمت گذاری های Business Basic، نامحدود و VIP را داراست. هر کدام را که انتخاب میکنید، شامل حق بیمه ای می شود که در صورت نارضایتیی شما به حساب شما مرجوع میشود که از این بابت خیال شما راحت تر می شود.

یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این وبسایت، ویژگی هایی است که به کاربرانش ارائه می دهد. این وبسایت بیش از 500 Feature یا همان ویژگی دارد که مناسب هر سایتی است که قرار است شما طراحی کنید. سایت های اعم از فروشگاهی، شرکتی، شخصی، سایت‌های مثل مهارت‌های عکاسی و هر سایتی را که فکر کنید می توانید در این وب سایت طراحی کنید و این دست شما را در انتخاب سایت باز می گذارد.


 web.com (وب سایتی قدرتمند و User Friendly)

بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

Web.com جز جدیدترین نرم افزار های سایت ساز است که امروزه شاهد آن هستیم که شامل ترکیبی  جذاب رابط کاربری و آسان برای استفاده و سطح خوبی از سفارشی سازی های بالقوه را داراست، که ما را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

Web.com همچنین دارای الگوهای زیادی برای شروع کار در اختیار کاربرانش قرار می دهد و می توان در آن به راحتی ادیت های مختلف و در عین حال راحت را انجام داد و یکی از مزیت های این وب سایت دارای قابلیت تجارت الکترونیک است که به شما این امکان را می دهد هر عملی انجام داد ویژگی که دوست دارید در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید را پیاده سازی کنید و چیدمان صفحه خود را بر اساس آن چیزی که در نظر گرفته اید به راحتی در این وبسایت می توانید انجام دهید.

هزینه سرویس این وب سایت مقرون به صرفه است و پشتیبانی مشتریان این وب‌سایت از کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین هر چیزی را که شما تصور می‌کنید یک نرم‌افزار سایت‌ساز باید داشته باشد در این وبسایت خلاصه می‌شود. شما می توانید به راحتی سایت خود را بدون هیچ دغدغه ای بسازید و هزینه کمی را پرداخت کنید که این کار یعنی چند گام پرش به جلو.

یکی از معایب ای که این وبسایت نسبت به سایت سازهای دیگر دارد، این است که در اینجا آزمایش رایگانی برایتان وجود ندارد. شما برای اینکه وب سایت خود را بسازید، در یک ماه باید مبلغی به عنوان 2 دلار  پرداخت کنید، که یک آدرس اینترنتی رایگان به شما تحویل می دهد و با کمک هایی که پشتیبان ها به شما انجام می‌دهند و خدمتی که به شما ارائه می دهند را شامل میشود. این قیمت بالا نیست و پرداخت چندانی را شما انجام نمی دهید.

 Gator(مناسب کسب و کار کوچک)

بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

 Gator مناسب ترین نرم افزار سایت ساز برای مشاغل کوچک است و کسب و  کارهایی که تازه راه اندازی شده اند و قرار است یک سایتی را راه‌اندازی کنند، صددرصد باید به این سایت مراجعه کنند. به دلیل اینکه این وب سایت بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد و در سادگی آن باعث محبوبیت آن شده و کاربران زیادی در حوزه کسب و کار کوچک را به خود جلب کرده است.

این پلتفرم دارای سه نسخه می باشد که هزینه اولیه این برنامه ۴ دلار در ماه است که دارای میزبانی رایگان، تجزیه و تحلیل وب سایت و کلمات کلیدی و ثبت نام دامنه رایگان برای یک سال و ذخیره سازی نامحدود است. طرح Premium همراه با همه این اولویت که به شما گفتم ۶ دلار در ماه است. تجارت الکترونیک ماهانه 9 دلار هزینه دارد و ویژگی های اضافی مانده محاسبه ها و مالیات ها و توانایی ایجاد کردن کوپن های تخفیف را ارائه می دهد.

Gator شامل بیش از ۲۰۰ قالب رایگان است که هر طرحی که شما انتخاب می کنید شامل یک User Interface آسان و کشویی است که شما این امکان را می دهد از عناصر استفاده کنید و آنها را در سایت خود پیاده سازی کنید. تا یادم نرفته یکی دیگر از مزیت های این وب سایت را به شما بگویم که این سایت ساز به شما یک گواهینامه ssl رایگان را ارائه می‌دهد که برای سئو بسیار بسیار مفید است و همینطور سایت شما را از نظر امنیت به بالاترین رتبه ارتقا می دهد.

شما می توانید از عناصر معمولی مثل تصاویر، فیلم ها، تکست باکس ها، ستون ها و فرم های تماس و ارتباط با ما را به سایت خود اضافه، و از آن استفاده کنید و همچنین تعداد قابل توجهی از تم های سازگار با تلفن همراه موجود است که این اطمینان به شما حاصل می کند که وب سایت شما در همه دستگاه ها خوب به نظر برسد و اینکه واکنش گرا بودن وب سایت شما تاثیر بسیار مثبتی در سئو دارد که Gator این امکان را هم به شما ارائه داده است.

Gator دارای یک کتابخانه فایل است که شما می‌توانید با استفاده از ارتباط با پشتیبانی این سایت به این فایل ها دسترسی داشته باشید. برای مثال شما تازه یک سایت آتلیه عکاسی را راه‌اندازی کرده‌اید ولی عکسی برای آپلود کردن در سایت خود ندارید. Gator این امکان را به شما می دهد تا به این فایل ها دسترسی داشته باشید و از کتابخانه اش استفاده کنید.


Zyro  (آسان ترین و ساده ترین راه برای ساخت یک وبسایت)

بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

یکی از مهمترین فاکتورهایی که وبسایت Zyro  را متمایز کرده، سادگی و آسان بودن کار با آن است. در واقع نویسنده و یا کدنویس این سایت طوری سایت ساز طراحی کرده که کار با این پلتفرم برای همه آسان استان باشد و حتی اگر کسانی که دانشی از سایت ساز و یا برنامه نویسی طراحی را ندارند بتوانند با این سایت کار کنند و درگیر آن شوند       

این سایت ساز مانند نرم افزار Gator مناسب کسب و کار های کوچک است و کسانی که تازه شرکت خود را راه‌اندازی کرده اند، می توانند به این وب سایت برای ساخت سایت خود مراجعه کنند. Zyro  دارای تنوع قیمتی است. این برنامه رایگان با ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره‌سازی و انتقال داده های ماهانه ارائه می‌شود اما کاربران باید چندین تبلیغ را بگذرانند. سطوح پولی با Basic شروع میشود که شامل ۳ گیگ پهنای باند ذخیره‌سازی و همینطور ابزارهای سئو به قیمت ۳۳ دلار در ماه است.

Zyro  بیش از ۱۵۰ تا قالب دارد که شما می توانید به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید و در سایت خود پیاده سازی کنید. همینطور این سایت دارای کد تخفیف است که هنگام پرداخت می توانید با وارد کردن کد 10 further تخفیف بگیرید و ماهیانه ۲.۶ دلار برای ساخت سایت خود هزینه کنید.

 

Elementor  (سایت ساز فوق العاده خوراک وردپرس کارها)

بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

Elementor پیش از اینکه یک سایت ساز باشد یکی از افزونه های محبوب وردپرس است. دوستانی که تولید محتوا را انجام می دهند بیشتر از این افزونه وردپرس استفاده می‌کنند تا به راحتی متن خود را در داخل سایت منتشر کنند تا بیشتر کاربران گوگل را به سایت خود بکشانند.

کار با Elementor بسیار ساده است و کسانی که قبلا در وردپرس از این افزونه دوست داشتنی استفاده می کردند می توانند به راحتی آن را درک کرده و استفاده کنند. در واقع استفاده از این نرم افزار سایت ساز مانند کشیدن و رها کردن است و همگان می توانند از آن استفاده کنند. اکثر نرمافزار های سایت سازی که به شما توضیح داده شد کارکردن با آن ساده است و شما به راحتی بدون هیچ دانشی و با نگاه کردن کلیپ های آموزشی (اکثر افراد حتی ویدئو را هم تماشا نمیکنند) می توانید از این نرم افزار ها استفاده کنید.

Elementor دارای دو نسخه پولی و رایگان این است که شما می توانید در قسمت رایگان از ویژگی ها و پلاگین کمتری استفاده کنید که مناسب کسب و کارها و شرکت‌های کوچک است ولی اگر شما از نسخه پولی استفاده کنید یک سری ویجت‌های مناسب تر و پلاگین های بهتری را به شما ارائه می دهد که شما می توانید از آن جهت بهبود سایت خود استفاده کنید.        

یکی از بهترین مزیت های Elementor، ریسپانسیو بودن وب سایت شما در دستگاه مختلف است. در واقع شما در نسخه پولی که قرار است  سایت خود را راه اندازی کنید، المنتور این امکان را به شما می دهد که سایت خود را چه در لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه به صورت بهینه سازی مشاهده کنید که همانطور که در بالا گفتم برای سئو بسیار مفید و موثر است که باعث میشودکاربر از سایت شما استفاده کرده و برایش جالب باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین ابزار های سئو در سال 2021 (نسخه پولی)


GoDaddy (این سایت فقط به فکر مشتری است)

بهترین نرم افزار های سایت ساز در سال 2021

GoDaddy هم مثل سایت ساز هایی که به شما توضیح دادم که دارای یک سری ابزارها و ویرایشگر های ساده است که شما میتوانید با استفاده از این ابزار در کمترین زمان سایت خود را راه اندازی کنید و از مشتریان خود جلو بزنید.

در حالی که بسیاری از نرم افزارهای سایت ساز از پشتیبانی خوبی برخوردار نیستند، تمرکز اصلی GoDaddy بر پشتیبانی مشتری است. این سایت ساز ۲۴ ساعته و در مدت ۷ روز مشتریان خود را پشتیبانی می‌کند و قصد دارد بهترین راهکارها را به آنها ارائه دهند تا مشتریان از انتخاب کردن این سایت ساز نسبت به نرم افزار های دیگر راضی باشند که یکی از مزیت‌های خوب این وب سایت نسبت به سایت ساز های دیگر است که آن را متمایزتر از بقیه می کند.

قیمت گذاری در این وب سایت نسبت به سایت ساز های دیگر کمی بالاتر است برنامه اصلی این سایت ساز از ۱۰ دلار در ماه شروع می شود که شما می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و از ابزارهای کمی استفاده کنید. ولی اگر قرار است فروشگاه آنلاین را طراحی کنید تا یک برنامه جامع و کاملی را داشته باشید باید ۲۵ دلار به عنوان هزینه را پرداخت کنید که شامل تمامی ویجت ها و پلاگین هایی است که یک فروشگاه به آن نیاز دارد، این سایت ساز به شما ارائه می دهد.

 

سخن آخر

تمامی نرم افزارهای سازی که من به شما معرفی کردم دارای یکسری هدف و امکانات می باشد که شما می توانید به سلیقه خودتان یکی از آن را انتخاب کنید و سایت خود را راه اندازی کند؛ پیشنهاد رایامگ استفاده از سایت Wix است که این این سایت در گزارش‌های آمده بهترین عملکرد و نسبت به بقیه داشته و می‌توانید آن را از آن استفاده کنید. بدرود

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. مطالبتون واقعا جالب و کاربردی بود. چون هر شخص با خواندن این مطالب می تواند کسب و کار خودش را راه اندازی کند. اما خب خوب است از قبل جایی کار کرده باشد

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید