جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

به روزرسانی جدید بازی Destroy All Humans منتشر شد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
به روزرسانی جدید بازی Destroy All Humans منتشر شد

یک به روزرسان جدید برای بازی Destroy All Humans منتشر شده است که بهبودهایی از قبیل افزایش جلوه‌های بصری، بافت بازی و همینطور رزولوشن تصویر را شامل می‌شود. علاوه بر این، این به روزرسانی شامل یک سری محتویات جانبی از قبیل پوسته‌های جدید و سایر موارد نیز می‌باشد.

سال گذشته شاهد انتشار ریمیک و بازسازی عنوان قدیمی Destroy All Humans بودیم. بازسازی این  عنوان یک بازسازی کاملا واقعی وفادارانه از نسخه‌ی اصلی بود و همچنین بر طبق یک تیزر که در اینترنت منتشر شده، نظر می‌رسد که هم اکنون یک نسخه‌ی دوم از این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد. به روزرسانی جدیدی نیز برای این بازی منتشر شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کنسول‌های نسل بعدی و همچنین برخی از موارد کنسول‌های نسل فعلی، تجربه‌ی بهتر و روان‌تری داشته باشید.

آخرین به روزرسانی، با نسخه‌ی ۱٫۰۸، هم اکنون فعال است. این به روزرسانی جدید قفل فریم ریت برای این عنوان در پلتفرم پلی‌استیشن 4 را حذف می‌کند و همچنین باعث افزایش فریم ریت تا حد قابل توجهی برای پلی استیشن 5 می‌باشد. اضافه بر این در نسخه‌ی کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس و ایکس‌باکس وان این عنوان شاهد افزایش رزولوشن تصویر می‌باشیم. علاوه بر این لازم به ذکر است که برای این عنوان هنوز نسخه‌های کاملا نسل بعدی وجود ندارد و این عنوان در حال حاضر تنها از طریق قابلیت backward compatibility بر روی کنسول‌های نسل نهمی قابل اجراست.

اضافه بر بهبود ویژگی‌های فنی این عنوان، چندین تغییر در گیم‌پلی این بازی به علاوه‌ی سه پوسته‌ی رایگان اضافه شده است.

بازی Destroy All Humans هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. همچنین به روزرسانی ۱٫۰۸ از هم اکنون فعال است.

منبع: گیمفا

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید