جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تبلت وان پلاس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
تبلت وان پلاس

شرکت وان پلاس تکنولوژی (One Plus Technology) یک شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در شنژن، استان گوانگدونگ واقع شده است. این شرکت تقریبا نو پا در دسامبر سال 2013 و توسط Pete Lau و Carl Pei تاسیس شد.

این شرکت که امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است از جولای 2018 به طور رسمی به 34 کشور و منطقه در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.این شرکت چینی در نزدیکی سال 2022 جهانیان را غافل گیر کرده است و قصد دارد اولین تبلت خود را با نام احتمالی " وان پلاس پد " عرضه کند.

به گزارش نویسنده phonearena، شواهدی در جولای 2021 نشان داد که وان پلاس می تواند از این پس بر روی تولید تبلت نیز تمرکز کند. هم چنین یک گواهی که توسط دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا اعطا شد بیان می کند که وان پلاس به طور رسمی مالک حقوقی وان پلاس پد است.

تبلت وان پلاس

به گفته موکول شارما OnePlus Pad به احتمال زیاد در اولین مرحله در چین عرضه خواهد شد و ممکن است در 6 ماه دوم سال پای این تبلت به هند نیز باز شود و به دست مشتریان هندی خود برسد. در حالی که دوست داران تکنولوژی بی صبرانه منتظر رونمایی این تبلت هستند؛ دعوت نامه هایی از طرف وان پلاس منتشر شده است که بر اساس آن OnePlus میزبان رویدادی در تاریخ 5 ژانویه خواهد بود. برخی معتقدند که مراسم رونمایی از اولین تبلت این کمپانی قرار است در این رویداد برگزار شود.

کارل پی که از بنیان گذاران وان پلاس بود که در اواخر سال 2020 شرکت را ترک کرد و بسیاری بر این باورند که روح و هسته اصلی شرکت وان پلاس، همین فرد بود و دیگر با عدم حضور او قرار نیست شاهد محصولات شگفت انگیزی باشیم. اما بر خلاف تصور آنان همچنان اخبار این شرکت داغ و در صدر جدول هستند. توجه بیشتر هنگامی به سوی وان پلاس جذب شد که برای عکاسی با فردی به نام Hasselblad وارد همکاری شد.

 OnePlus 10 Pro در اوایل سال 2022 با مشخصات سخت افزاری و طراحی به ظاهر عالی عرضه می شود که احتمال می رود بار دیگر مرز ها را جابجا کند. قسمت جالب ماجرا آنجاست که برخی افراد حتی قبل از فاش شدن اطلاعات کامل این دستگاه های هوشمند از خرید آن ها اطمینان دارند؛ برای مثال بهتر است نگاهی به مطالب منتشر شده در سایت insider توسط آنتونیو ویلاس بیندازیم و ببینیم او چه مزیت هایی را در این محصولات مد نظر قرار داده است:

- علی رغم شهرت جهانی گوشی های گران قیمت مانند آیفون های کمپانی اپل، گوشی‌های OnePlus همواره ثابت کرده‌اند که دستگاه‌های بسیار خوبی با تقریباً نیمی از قیمت رقبای خود هستند. به طور کلی گوشی های OnePlus ارزان تر از سایر پرچم داران سامسونگ، ال جی و اپل هستند. وان پلاس گوشی های خود را به عنوان " قاتل پرچم داران " به بازار عرضه کرده است در حالی که برخی این هزینه کمتر را یک نشانه برای کیفیت پایین دستگاه ها می دانند؛ گوشی های وان پلاس دارای مشخصات، عملکرد و طراحی مشابه هستند و حتی از همان تراشه ها برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

- آنتونیو ویلاس اضافه می کند که در حین آزمایش محصولات این شرکت متوجه عملکرد مشابه یا حتی بهتر آن ها نسبت به سایر رقبای اندرویدی شده است و دلیل آن را رم اضافی گوشی های OnePlus نسبت به اکثر گوشی های هوشمند دیگر می داند.

RAM نوعی حافظه است که برنامه هایی را که اخیراً باز کرده اید ذخیره می کند و به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن برنامه از ابتدا به آن برنامه بازگردید. هرچه رم دستگاه بیشتر باشد، کارهای بیشتری را که اخیراً روی گوشی خود انجام داده اید، می تواند ذخیره کند؛ در نتیجه، جابه‌جایی بین برنامه‌ها و کشیدن انگشت روی دستگاه‌های OnePlus سریع و روان است.

- bloatware بسیار کمی در دستگاه های OnePlus وجود دارد. منظور از Bloatware ها، اپلیکیشن های غیر ضروری است که در هنگام خرید بر روی دستگاه نصب می شود و ممکن است حافظه زیادی را اشغال کند بنابراین کاربر یا خریدار حین استفاده از دستگاه باید با این برنامه ها سر و کله بزند.

به غیر از این مورد مزیت دیگری که در این راستا برای گوشی های وان پلاس ذکر شده این است که نسخه های تکراری برنامه های خود گوگل نیز در این گوشی ها وجود ندارد؛ اما دلیل آن را بشنوید!

زیرا که تلفن های OnePlus معمولاً در فروشگاه های اپراتور فروخته نمی شوند و خریداران برای خرید باید به سایت خود وان پلاس مراجعه کنند. گرچه این موضوع چندان خوب نیز تلقی نمی شود چراکه علی رغم وجود شعب این شرکت در ایالات متحده آمریکا، محصولات به تعداد بسیار بالا و نظیر اپل و دیگر برند های شناخته شده فروش نمی رود. مردم در این کشور عموما برای خرید به فروشگاه ها مراجعه می کنند و وارد سایت های کمپانی ها نمی شوند.

تبلت وان پلاس

بیشتر بخوانید: بررسی تبلت Samsung Galaxy Tab S6

 خبر خوب این است که وان پلاس برای محصول خود از جدیدترین و قدرتمندترین چیپست ساخته شده توسط کوالکام بهره می برد. این بدین معنی است که هر دو وان پلاس 10 و وان پلاس 10 پرو ممکن است با کوالکام اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه شوند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، وان پلاس 10 پرو احتمالا در دو نسخه عرضه خواهد شد و این یعنی خریداران گزینه های بیشتری برای انتخاب محصول مناسب خود خواهند داشت:

محصول اول با با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و محصول دوم با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. درمورد باتری آن اطلاعات دقیق و قابل اطمینانی در دسترس نیست اما احتمالا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

در حالی که هنوز هیچ چیز معتبری در مورد قیمت احتمالی وان پلاس 10 پرو نشنیده ایم، با بررسی مدل های قبلی می توانیم می توانیم تخمین بزنیم که قیمت وان پلاس 10 پرو احتمالاً از حدود 999 دلار یا بیشتر شروع خواهد شد. در همین حال، OnePlus 10 مقرون به صرفه تر احتمالاً از حدود 750 دلار یا بیشتر شروع می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید