جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تصاویر رندر جدید شیائومی 12 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
تصاویر رندر جدید شیائومی 12 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

از همین ابتدای صحبت از شما میخواهیم که تا انتها همراه ما باشید زیرا می خواهیم از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی صحبت کنیم! برای مقدمه لازم است بدانید که مقر این شرکت چینی در پکن قرار دارد و متعلق به بخش خصوصی می‌باشد. شیائومی یا شائومی (Xiaomi) یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱، شیائومی با گذشتن از اپل، توانست به دومین فروشنده گوشی‌های هوشمند در دنیا تبدیل شود. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، بطور عمده در چین، هند و سنگاپور استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است پس حتما تا انتها با ما همراه باشید.

همان طور که از عنوان این مقاله پیداست قرار است از محصولی جدید صحبت کنیم که حتی هنوز به رسمی به رسمیت شناخته نشده است و در مرحله ی قبل از به رسمیت شناختن است. تصاویری از شیائومی ۱۲ پیش از رونمایی (هفتم دی) فاش شده است که نشان می‌دهد این گوشی حداقل در یک مدل دارای دوربین سه‌گانه و پنل پشتی چرم خواهد بود. اخیرا، گزارش‌های زیادی از سری ۱۲ شیائومی مربوط به مشخصات و طراخی پنل پشتی آن‌ها افشا می‌شود. اوایل امروز، پوستری از شیائومی ۱۲ در فضای مجازی منتشر شد که طراحی، قیمت و مشخصات آن را نشان می‌‌داد و اکنون در گزارشی از گیزموچاینا، رندرهایی از دستگاه آینده در توییتر ظاهر شده است.

شیائومی 12

گوشی که قصد معرفی آن را داریم، جزء گوشی‌های جدید و بالا رده شیائومی می‌باشد. شیائومی توانست با پشت کار خیلی زیاد سامسونگ را شکست دهد و رتبه اول تولید گوشی‌های هوشمند و فروش آن را به دست بیاورد. در حقیقت بر اساس آمار به دست آمده از این محصول می توان گفت که افشاگر محبوب Evleaks در توییتر رندرهایی از شیائومی ۱۲ آینده را فاش کرد. رندرهای منتشرشده توسط افشاگر، طراحی شبیه به آنچه قبلا توسط OnLeaks فاش شده بود، به نمایش می‌گذارد. افزون‌براین، صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی با منحنی‌هایی یکنواخت در گوشه و لبه‌ها، دوربین سلفی دارای حفره در مرکز و برند شیائومی در گوشه سمت چپ پایین پنل عقب را نشان می‌ دهد.

تصاویر رندر جدید شیائومی 12 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

بیشتر بخوانید: پوستر رسمی گلکسی S22 اولترا با قلم S Pen افشا شد

ویژگی های دوربین در گوشی تلفن همراه شیائومی 12

در واقع می توان گفت از معیارهای مهم کاربران برای انتخاب گوشی، دوربین عکاسی و فیلم ‌برداری گوشی هم از لحاظ زیبایی و هم کیفیت می‌باشد. ماژول دوربین سه‌گانه مانند رندرهای اولیه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو لنز در زیر آن به‌صورت عمودی همراه است. با‌این‌حال، بافت و رنگ پنل پشتی با رندر‌های قبل تفاوت دارد. رندرها سه رنگ سبز، آبی و سفید را نشان می‌دهند. باتوجه به‌اینکه رندرهای سفید و آبی دارای پنل پشتی معمولی هستند؛ اما رنگ سبز در قسمت پشتی بافتی تقریبا شبیه چرم را به‌نمایش می‌گذارد. با افشای اخیر ریلمی از ظاهر GT 2 پرو آینده خود، احتمالا شیائومی نیز گوشی‌های پرچمدارش را به‌جای استفاده از روکش شیشه‌ای ساده در پنل پشت، با بافت مخصوصی عرضه خواهد کرد.

جزئیات صفحه‌نمایش سری ۱۲ شیائومی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

در صورتی که با دیگرمحصولات آشنا باشید، احتمالاً می‌دانید که بیشتر گوشی‌‌های میان رده، از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می‌برند. نمایشگر این گوشی در عین جذابیت از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند، ویژگی که در کمتر گوشی دیده شده است. اما شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این صفحه ‌نمایش را که کمک کرده گوشی در رنج گوشی‌های پرچم‌دار قرار بگیرد پشتیبانی‌اش از دالبی ویژن دانست. این فناوری کمک می‌کند تا رنگ‌ها با دقت و جزئیات بیشتری تولید شوند. در بخش نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی شاهد نرخ نوسازی داینامیک هستیم؛ بدین معنی که گوشی بین ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی صفحه را بر اساس محتوای نمایش ‌داده ‌شده روی صفحه تغییر می‌دهد تا در مصرف باتری هم صرفه‌ جویی شود.

معمولا محصولات جدید به لحاظ صفحه نمایش در پله ای بالاتر از محصولات قبلی خود هستند. بر اساس آمار و افشای اطلاعات قبلی نشان داده شد که این گوشی تلفن همراه به صفحه‌نمایش ۶٫۲۸ اینچی AMOLED با وضوح +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، عمق رنگ ۱۰ بیتی، استاندارد +HDR10، فناوری دالبی‌ویژن و تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش تا ۱۶۰۰۰ سطح مجهز خواهد شد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک قدرت می‌گیرد که با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد که از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های خاص و قیمت مناسب این گوشی کاربران بسیاری را در سراسر دنیا منتظرخود گذاشته است.

از نظر روشنایی نیز لازم است بدانید که با اینکه این صفحه ‌نمایش روشنایی خوبی دارد اما باز هم میزان روشنایی‌اش از گوشی‌های پرچم‌دار کمتر است. با این حال در محیط بسته نیاز به استفاده از حداکثر روشنایی نیست و در محیط باز هم محتوایی تمیز و بدون مشکل را از صفحه گوشی دریافت می‌کنید. در بخش کیفیت هم هیچ ایرادی نمی‌توان به صفحه این گوشی گرفت زیرا هم رنگ‌ها زنده و جذاب نمایش داده می‌شوند هم اینکه عمق رنگ مشکی بالا باعث شده تا در محیط تاریک به ‌راحتی بتوانید محتوایی که بیشتر بخش‌های آن تاریک است را مشاهده کنید. از نظر شفافیت هم می‌توان گفت با صفحه‌ای کاملاً شفاف روبرو هستیم که همه چیز در آن تمیز و دوست ‌داشتنی نمایش داده می‌شود.

در واقع در این بخش به غیر از مواردی که در بالا گفته شد به عنوان سخن نهایی می خواهیم به شما بگوییم که یکی دیگر از آمار به دست آمده و یا در واقع ویژگی های نهایی ایت است که گوشی شیائومی ۱۲ در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل 1/1.28 اینچی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال OIS) ) و دیافراگم f/1.9، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسل با میدان دید ۱۲۳ درجه و دوربین سومی است که از OIS، زوم اپتیکال ۳ برابر، زوم هیبریدی ۱۰ برابر و زوم دیجیتال ۳۰ برابر پشتیبانی می‌کند.  در یک کلام باید گفت که این محصول جدید، گوشی دوست‌داشتنی‌ای با صفحه ‌نمایش با کیفیت، اسپیکرهای بسیار جذاب، سخت‌افزار قدرتمند می‌باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید