جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تغییر بزرگ One UI 4.1؛ امکان افزایش مجازی رم به میزان دلخواه در گلکسی S22

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
تغییر بزرگ One UI 4.1؛ امکان افزایش مجازی رم به میزان دلخواه در گلکسی S22

در پاییز سال جاری، سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی‌های بیشتری را به قابلیت افزایش مجازی رم مجهز می‌کند. حالا رابط کاربری One UI 4.1 موجود در گلکسی S22 از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و همچنین کاربران می‌توانند میزان رم قابل افزایش موردنیاز خود را مشخص کنند.

سامسونگ روز گذشته از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کرد که از رابط کاربری جدید One UI 4.1 پشتیبانی می‌کند. از زمانی که قابلیت افزایش مجازی رم در دسترس قرار گرفته بود، کاربران فقط می‌توانستند از 4 گیگابایت حافظه داخلی خود برای افزایش مجازی رم استفاده کنند و هیچ گزینه‌ای برای کاهش یا افزایش این مقدار وجود نداشت.

تغییر بزرگ One UI 4.1؛ امکان افزایش مجازی رم به میزان دلخواه در گلکسی S22

افزایش رم مجازی تا 8 گیگابایت در One UI 4.1

با این حال، One UI 4.1 این مشکل را برطرف کرده است و کاربران در جدیدترین پرچمداران سامسونگ می‌توانند برای افزایش مجازی حافظه رم خود از 2، 4، 6 و حتی 8 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه خود استفاده کنند. از آنجایی که این تغییر بزرگ و چشمگیر برای رابط کاربری One UI 4.1 در دسترس قرار گرفته، می‌توان انتظار داشت که در گوشی‌های بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله گوشی‌هایی که می‌توان انتظار داشت در آینده به این قابلیت مجهز شوند، می‌توان به گلکسی S21 FE، گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 و سری گلکسی S21 اشاره کرد زیرا تمام این گوشی‌های در فهرست انتشار آپدیت‌های آینده اندروید سامسونگ قرار دارند.

تغییر بزرگ One UI 4.1؛ امکان افزایش مجازی رم به میزان دلخواه در گلکسی S22

بیشتر بخوانید: طراحی و ساخت ردمی نوت

قابلیت افزایش‌ مجازی‌ رم به کاربران امکان می‌دهد تا میزان حافظه موجود در گوشی‌های گلکسی خود را افزایش دهند. ترفندی که در این قابلیت مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار ساده است، سامسونگ از 4 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان رم مجازی استفاده می‌کند. از آن زمان تاکنون، این ویژگی برای بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ مانند گلکسی A52s 5G در دسترس قرار گرفته و اکنون در One UI 4.1 تغییر بزرگی در آن به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید