جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

خداحافظی با برند مشهور گوشی‌های هوشمند/ عکس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
خداحافظی با برند مشهور گوشی‌های هوشمند/ عکس

دیجیاتو نوشت: براساس گزارش منابع تایوانی، ایسوس درحال «ساختاردهی مجدد سازمان» خود است و بسیاری از کارمندان بخش موبایل این شرکت اخراج شده‌اند.

پیش‌فروش گوشی پرچمدار ایسوس ذن‌فون 10 که چند ماه قبل معرفی شده بود، به‌تازگی آغاز شده است، اما با این دستگاه ظاهراً شاهد پایان یک دوره خواهیم بود؛ زیرا در گزارش‌های جدیدی ادعا شده است که ایسوس قصد دارد سری ذن‌فون را از خط تولید خود خارج کند.

9to5google به نقل از رسانه‌های تایوانی گزارش می‌دهد که ایسوس درحال «ساختاردهی مجدد سازمان» خود است که باعث شده تعداد کارمندان بخش رایانه‌های شخصی این شرکت در سراسر تایوان و چین کاهش پیدا کند. ایسوس همچنین در یک نامه داخلی از برنامه‌هایی برای انتقال بسیاری از کارمندان خود به بخش موبایل این شرکت (دستگاه‌های Zenfone و ROG Phone) خبر داده است که ظاهراً از آن صرف‌نظر کرده و این کارمندان اکنون اخراج شده‌اند!
تعطیلی بخش ذن‌فون ایسوس

برای دلیل این امر گفته شده که ایسوس ظاهراً بخش ذن‌فون خود را تعطیل کرده است و قصد دارد کارمندان آن را در بخش‌های دیگر یا تیم ROG Phone به‌کار بگیرد. در گزارش منابع تایوانی آمده است: «گوشی‌های موبایل ایسوس به دو دسته ROG و Zenfone تقسیم می‌شوند و یک منبع آشنا به موضوع ادعا کرده است که گوشی جدید ذن‌فون 10 آخرین نسل این سری خواهد بود و تیم Zenfone در آینده به بخش‌های دیگری منتقل خواهند شد یا مستقیماً وارد تیم ROG می‌شوند.»

خداحافظی با برند مشهور گوشی‌های هوشمند/ عکس

بنابراین اگر این گزارش صحیح باشد، ذن‌فون 10 آخرین دستگاهی است که در سری Zenfone تولید می‌شود (که از سال 2014 شروع به‌کار کرده است). البته گوشی‌های این سری هرگز نتوانسته‌اند به دستگاه‌های بزرگی در بازار اندروید تبدیل شوند. بااین‌حال، نسخه‌های اخیر مورد تحسین قرار گرفته‌اند و ویژگی‌هایی از ذن‌فون 10 و 9 مانند عمر باتری فوق‌العاده، تجربه نرم‌افزاری مناسب و استفاده از نمایشگر جمع‌وجور با استقبال روبه‌رو بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید