جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

راز موفقیت اپل

author منتشر کننده
بدون نظر 8 0
راز موفقیت اپل

کمپانی اپل یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین کمپانی‌های دنیا به حساب می‌­آید. اپل امروزه محصولات موفقی مثل موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و سایر محصولات دیجیتالی را ارائه می‌­دهد که بیشترین نرخ فروش را به خودش اختصاص داده است. شرکت اپل در سال 1971 با همکاری استیو جابز و استیو وزنیاک تاسیس شد. شرکت اپل در ابتدا دچار شکست­‌های مختلفی شد و در چند سال ابتدایی محصولات اپل بعنوان یک محصول ناقص مورد توجه کسی قرار نداشت. اما استیو جابز که در راه ثبت این شرکت تلاش زیادی کرده بود هیچگاه از تلاش مضاعف پس نکشید و تا امروز در حال آپدیت کردن محصولاتش است.

اپل

استیو جابز: کلید موفقیت شرکت اپل

در طول مدتی که اپل در حال آپدیت کردن و اصلاح محصولات خودش بود، افراد زیادی به سمت شرکت اپل گرایش پیدا کردند اما تنها کسی که از نقطه ابتدایی تا آخر در تمام لحظات سخت و شیرین اپل حضور داشت، استیو جابز بود. هنگامی که اپل از اولین کامپیوترش رونمایی کرد، با حمله افراد مختلفی روبرو شد. همگی بجز عده­ی کمی ادعا داشتند که اپل دیر یا زود شکست می­‌خورد. زیرا محصولات اپل دچار عیب و نقص­‌هایی بود که امروزه بعنوان یک ویژگی به حساب می­‌آید. کامپیوتر اپل با سیستم عاملی که تا قبل استفاده نمی‌­شد، تعجب همگان را برانگیخت اما استیو جابز به راهی که در آن قدم گذاشته بود اعتماد داشت، همین موضوع باعث شد تا از او بعنوان یک فرد قدرتمند و موفق نام برده شود.

تاریخچه اپل

استیو جابز به همراه دوستش استیو وزنیاک اولین محصول اپل را در سال 1971 طراحی و به مرحله ساخت رساندند. این کامپیوتر بصورت دستی ساخته شد و در شرایط سختی به مرحله اجرا رسید. در سال 1977 اپل یک کامپیوتر دیگر که باکیفیت‌تر و مجهز‌تر از کامپیوتر نوع اول بود را روانه بازار کرد. این کامپیوتر دارای فلاپی درایو 5.25 اینچی بود که با توجه به آپشن جدیدی که جابز برای ذخیره سازی اطلاعات در این کامپیوتر استفاده کرد، بسیار مورد توجه قرار گرفت. در سال 1980 اپل کامپیوتر جدیدی را وارد بازار کرد و توقع داشت که این کامپیوتر در میدان رقابت اول شود، اما بدلیل ضعف‌­هایی که در آن وجود داشت نتوانست موفق شود و در اینجا اپل تصمیم گرفت که به ایده جدیدتری برای دستگاه جدید بیاندیشد.

مزایا و معایب محصولات اپل

اپل برند اول موبایل و ارائه دهنده باکیفیت‌ترین کامپیوترها و لپ‌­تاپ‌ها هست. بدلیل ویژگی‌های خاصی که این محصول دارد، تقریبا از محصولات دیجیتالی دیگر گران‌تر است. اپل تقلبی چیزی است که در بازارهای سیاه به وفور خرید و فروش می­‌شود اما تنها ویژگی مشترک این اپل­‌ها با محصولات اورجینال اپل، ظاهرشان است. سعی کنید اپل را از کمپانی­‌های معروف آن بخرید. محصولات اپل کیفیت بسیار بالایی دارند و امکانات امنیتی آن‌ها همیشه بالاتر از سایر برندها است. یکی از مشکلات این برند اتصال نیافتن­‌شان با سایر برندهای دیگر است که بواسطه بروز اپلیکیشن­‌های مختلف ارتباطی این موضوع دیگر مشکل خاصی به حساب نمی‌­آید.  یکی از نکاتی که خرید گوشی‌­های اپل را با سختی همراه می‌­کند ثبت اپل است که گاهی مشکلاتی را پدید می­‌آورد. اپل تنها موبایلی است که در آن نیاز به ثبت کردن وجود دارد، به همین منظور امنیت این گوشی قطعا از سایر گوشی‌­ها بیشتر است.

چیزهایی که هیچ وقت راجع به اپل نمی‌دانستید

بسیاری از مردم با شنیدن نام اپل تنها از یک موسس به نام استیو جابز یاد می­‌کنند. جالب است بدانید که استیو جابز تنها یکی از موسسان این کمپانی محسوب می­‌شود که قطعا بیشترین تاثیر را در روند این مجموعه داشته است اما در ابتدای تاسیس این شرکت تا سال‌ها استیو جابز و دوستانش با همکاری یکدیگر سعی در ساخت یک محصول غافلگیرکننده داشتند که پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند و هرکدام به مسیر خودشان ادامه دادند و تنها کسی که در راس این کمپانی قرار گرفت استیو جابز بود.

از نسل اول کامپیوترهای اپل تا نسل جدید مک

تمام کامپیوترهایی که امروزه در اختیار داریم از گذشته تا امروز دچار تغییر و تحولاتی شدند که به بروز شدن آن‌ها کمک کرده است. نسل اول کامپیوترهای اپل مانند تمام کامپیوترهای دیگر دارای ابعاد بزرگ و امکانات بسیار کمتری بودند. امروزه مک که نسل جدید کامپیوترهای اپل است دارای سرعت بسیار بالا و گرافیک بالا است. این کامپیوترها بسیار گران اند و برای افرادی که برای شغلشان نیاز به یک کامپیوتر با سرعت و کیفیت بسیار بالا هستند مناسب است.

رمز موفقیت گوشی‌های موبایل اپل چیست؟

گوشی­‌های موبایل اپل موفق‌ترین و باکیفیت‌ترین گوشی­‌های امروز جهان است که مردم برای خرید جدیدترین مدل آن صف‌های چند کیلومتری تشکیل می­‌دهند. موبایل‌­های اپل هر چند وقت یکبار آپدیت می­‌شود و در سری­‌های مختلفی ارائه می‌­شود. موبایل‌­های اپل دارای کیفیت دوربین بالا، پردازنده‌­های چند هسته ای پر سرعت، امکانات جانبی فراوان و امنیت فوق العاده است. برای هر خریدار موبایل اپل یک اپل ایدی در اختیار گذاشته می‌­شود که در صورت گم کردن یا فراموشی آن، آن موبایل دیگر غیرقابل استفاده است. این موضوع از جهاتی منفی و از جهاتی دیگر مثل امن بودن این گوشی، مثبت است.

اپل

تمامی محصولات اپل را بشناسید

اپل یک شرکت همگانی است که محصولاتش را در تمام زمینه­‌ها ارائه می­‌دهد. اولین محصولات این شرکت کامپیوتر بود که توانست خیلی زود برند موفقی در زمینه کامپیوتر را از آن خود کند. چندی نگذشت که نسل اول گوشی­‌های موبایل اپل وارد بازار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. امروزه لپ تاپ و گوشی­‌های اپل جزو باکیفیت‌ترین‌­ها هستند و اپل علاوه بر این محصولات ارائه دهنده انواع هدفون هندزفری، انواع تبلت‌­ها و گجت‌­ها است. محصولات اپل همگی از کیفیت بالا و قابل دفاعی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید