جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

رونمایی از وان پلاس 7تی

author منتشر کننده
بدون نظر 6 0
رونمایی از وان پلاس 7تی

جدیدترین محصول اندروید یک گوشی با قابلیت‌­های ویژه است که در اواسط مهر رونمایی می‌­شود. این گوشی بعنوان نخستین گوشی وان پلاسی معرفی می­‌شود که قابلیت 5 جی دارد. یعنی این گوشی از نسل پنجم شبکه­‌های ارتباطی است و کار با اینترنت را برای ما بسیار آسان می­‌کند. حافظه داخلی این گوشی دو مدل است و با کمی اختلاق قیمت دو حافظه 128 یا 256 را داراست که هر دو امکان خوبی را به شما می‌­دهد. از محصولات جدید وان پلاس، وان پلاس 7 تی و وان پلاس 7 تی پرو است. وضوح صفحه نمایشگر این گوشی 2 کی است که برای یک گوشی قابلیت فوق­العاده­‌ای است. دیدن فیلم و عکس از داخل این صفحه بی نظیر است. این گوشی سه دوربین دارد که هر کدام عکاسی با ویژگی­‌های خاصی را برای ما دارد و برای عکاسی از طبیعت و پرتره بی نظیر است. گفتنی است که دوربین­‌های این گوشی 48 مگاپیکسلی است. این گوشی قرار است در می 2019 در هند رونمایی شوند.

وان پلاس 7 تی

مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7 تی

گوشی وان پلاس 7 از محصولات جدید اندروید است. به نظر می­‌رسد که این گوشی با استفاده از امکانات ویژه‌­ای که دارد یکی از بهترین گوشی­‌های اندروید باشد. وان پلاس 7 تی دو سیمکارته است. این گوشی در تاریخ می 2019 وارد بازار خواهد شد و با استفاده از سه لنز مجزایی که دارد، یکی از بهترین گوشی­‌ها در عرصه عکاسی است. علاوه بر قابلیت ویژه­‌ی عکاسی برای وان پلاس 7 تی، این گوشی قابلیت بالایی برای فیلمبرداری دارد. صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ است و به ظاهر گوشی دارای پکیج مناسبی است. گوشی وان پلاس 7 تی دارای سی پی یو 8 هسته‌­ای است که به سرعت ما برای کار با آن می­‌افزاید.  این گوشی هم­چنین دارای شتاب­سنج، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ و قطب نما است. اما باتری گوشی به ظاهر خیلی قوی طراحی نشده است و امکان خرابی پس از دوره­ای استفاده در آن وجود دارد.

نقاط قوت گوشی وان پلاس 7 تی

یکی از نقاط قوت گوشی وان پلاس 7 تی نسبت به بقیه گوشی­‌های اندروید، حافظه بالای پایه آن یعنی 128 گیگ است. اسپیکری که در طراحی گوشی وان پلاس 7 تی به کار می­‌رود، اسپیکر استریو است که قابلیت گوش دادن به هر نوع صدایی را بدون خش و باکیفیت بالا فراهم می­آورد. قیمت این گوشی نسبت به امکانات آن بسیار مناسب است. قدرت پردازش این گوشی بالاست و به همین میزان سرعت این گوشی نسبت به بقیه گوشی­‌ها بالاتر است. صفحه نمایش این گوشی برای گرفتن عکس، تماشای فیلم یا بازی کردن مناسب است. کیفیت بالای صفحه نمایش نیز مورد پسند استفاده کنندگان قرار می­‌گیرد. قدرت لمس این گوشی بالاست و نیازی به فشار آوردن زیاد به صفحه این گوشی وجود ندارد. بیشتر خرابی­‌هایی که در لمس صفحه بوجود می‌­آید بدلیل فشار زیادی است که در طول استفاده به آن وارد می­‌شود و بالطبع این گوشی چنین مشکلاتی را به همراه نخواهد داشت. پردازنده ۷ نانومتری که در پردازش این گوشی به کار رفته است، باعث کیفیت بالای این گوشی شده است.

نقاط ضعف گوشی وان پلاس 7 تی

برای افرادی که به گوشی­‌های نسبتا کوچک عادت دارند، کار کردن با این گوشی چندان جالب نیست. ابعاد این گوشی نسبتا بزرگ و وزن آن نسبتا زیاد است. گمانه زنی­‌هایی راجع به دوربین این گوشی به گوش رسیده است که اذعان دارد که فریم­‌های ثبت شده در این گوشی با کمی اختلاف به پردازنده‌­های گوشی می­رسد که باعث کمی اختلاف در سرعت ضبط ویدئو می­‌شوند، اما این اتفاق تا زمانی که گوشی در دسترس قرار نگیرد قابل بحث نیست و اگر چنین موردی باشد وان پلاس قطعا به این مشکل در زودترین حالت رسیدگی می­‌کند. گوشی وان پلاس 7 تی از جک هدفون پشتیبانی نمی­کند و آداپتور مربوطه داخل جعبه گوشی قرار ندارد. دوام باتری این گوشی نسبتا به سری قبلی آن پایین تر است و برای شارژ کردن مدام این گوشی کمی باید با احتیاط عمل کنیم. با وجود سرعت شارژ بالایی که دارد، با این حال باتری این گوشی حساسیت­‌های خودش را دارد.

توصیه‌­هایی درمورد استفاده از گوشی وان پلاس 7 تی

اگر می­‌خواهید گوشی موبایل قابل قبولی داشته باشید که بتوانید هم عکس باکیفیت بگیرید، هم موزیک دلخواهتان را با اسپیکر خیلی خوبی بشنوید، اگر علاوه بر این به حافظه بالایی نیاز دارید که با خیال راحت فیلم‌­های پر حجم را در گوشی خود تماشا کنید به سراغ گوشی وان پلاس 7 تی بروید. ارزش این گوشی نسبت به قیمتش مناسب است. این گوشی از نظر کیفیت دوربین، سرعت رم، کیفیت لمس، سرعت شارژ، حجم بالای رم و ... جزو گوشی‌­های خوب به حساب می‌­آید. سعی کنید از دائم نگه داشتن این گوشی داخل شارژ خودداری کنید. این گوشی بدلیل باطری نسبتا متوسطی که دارد نسبت به شارژ نگه داشتن زیاد در شارژ حساس است و پس از مدتی امکان خرابی باتری زیاد است.

آیا گوشی وان پلاس 7 تی را توصیه می­‌کنیم؟

گوشی خوب و بد را توسط المان­‌هایی مثل قدرت پردازش ، رم بالا، جنس بدنه محکم، سی پی یو چند هسته­‌ای، قدرت دوربین و امکانات حاشیه‌­ای مثل عکاسی پانوراما، سنسور انگشت، حسگرهای مجاورتی، اسپیکر استریو و... مشخص می­‌شود. یک گوشی اگر توانست انتظارات اولیه را برآورده کند، شانس زیادی برای مطرح شدن در دنیا دارد. گوشی وان پلاس 7 تی جزو گوشی‌هایی است که علاوه بر انتظارات اولیه، امکانات جالب توجه دیگری نیز دارد که بسیاری از گوشی­‌ها یا آن‌ها را ندارند یا با کیفیت پایین این امکانات را دارا هستند. گوشی وان پلاس 7 تی برای خرید گوشی مناسبی است اما بسیاری از مباحث دیگر در زیرعنوان بحث سلیقه جای می‌­گیرد. بسیاری از افراد به هر دلیلی با گوشی­‌های اندروید رابطه برقرار نمی­‌کنند و خاص بودن و امنیت آیفون را می‌­پسندند. بسیاری از گوشی‌­های آیفون ممکن است توانایی کار در طولانی مدت را نداشته باشند، اما با استقبال خوبی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید