جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

رونمایی از 5 مدل جدید گوشی‌ های سری Moto G موتورولا با قیمت ‌ها و مشخصات مختلف

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
رونمایی از 5 مدل جدید گوشی‌ های سری Moto G موتورولا با قیمت ‌ها و مشخصات مختلف

در گذشته تنها یک مدل گوشی تلفن همراه وجود داشت و برای همین افراد انتخاب محدودی داشتند. اما امروز هر برندی در پی آن است تا گوشی های جدیدی به بازار ارائه کند و هر بار یک قابلیت جدید در اختیار کاربران قرار دهد. موتورولا یکی از برندهای تلفن همراه است که طرفداران به خصوص خود را دارد. اخیرا از 5 مدل جدید گوشی های سری Moto G خود رونمایی کرده است. این گوشی ها طیف مختلفی دارند و از گوشی های میان رده با قیمت 200 یورو شروع می شوند تا گوشی های مجهز به انپدراگون 888. گفته شده که دو مدل تازه معرفی شده موتورولا به G نمایشگر های LCD بزرگ با نرخ نو‌سازی درخور توجه و سه مدل دیگر به نمایشگرهای OLED کوچک ‌تر مجهز‌‌ند. به علاوه، تمامی این 5 مدل از باتری 5000 میلی آمپر بر ساعتی برخوردارند اما فناوری سرعت شارژ متفاوتی دارند. هر 5 مدل سری Moto G موتورولا با اندروید 11 عرضه می شوند که حداقل یک به روزرسانی اصلی سیستم عاملی را دریافت می کنند. در ادامه به بررسی هر کدام از این مدل های تازه معرفی شده می پردازیم.

موتورولا موتو G200 5G

این مدل در مقایسه با موتو G100 در سه بخش برتری دارد که یکی از آن ها برخورداری از تراشه ی اسنپدراگون 888 است. قیمت این گوشی 450 یورو است و با توجه به قیمت تقریبا بالای آن، کیفیت مطلوبی خواهد داشت. Moto G200 به 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 3.1 مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل و اندازه ی پیکسل آن 2.1 میکرومتر است. در کنار این دوربین اصلی شگفت انگیز، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا‌واید با فوکوس خودکار قرار دارد. همچنین، در پنل جلویی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

رونمایی از 5 مدل جدید گوشی‌ های سری Moto G موتورولا با قیمت ‌ها و مشخصات مختلف

این گوشی نمایشگر 6.8 اینچی دارد و اکنون نرخ نوسازی 144 هرتزی ارائه می دهد که در مقایسه با نرخ نوسازی 90 هرتزی مدل قبل تر، پیشرفت قابل توجهی محسوب می شود. موتو G200 در حوزه گیمینگ رقبای کمی خواهد داشت! این نمایشگر گواهی HDR10 نیز دارد و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می ‌کند.

همان طور که گفتیم باتری این گوشی 5000 میلی آمپر بر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 33 واتی بهره می برد. قاب و پشت moto G200 از جنس پلاستیک ساخته شده اند اما موتورولا سعی کرده با رنگ متالیک روی قاب و روکش مات و به علاوه استفاده از مقاومت اولیه در برابر آب (IP52) طراحی آن را زیباتر کند.این گوشی در عرض چند هفته آینده به بازارهای اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

موتورولا موتو G71 5G

این مدل از گوشی های جدید موتورولا یک گوشی جمع و جور به شمار می رود زیرا نمایشگر آن 6.4 اینچی اولد است. در تولید آن بیشتر سعی شده تا کاربر بتواند از تجربه 5G بهره ببرد زیرا تراشه ی این گوشی اسنپدراگون 695 است. این تراشه معمولا همراه با 6 گیگابایت حافظه رم ارائه می شود؛ البته دستگاهی که در هند عرضه شد به 8 گیگابایت رم مجهز بود. 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای این گوشی در نظر گرفته شده که با استفاده از کارت microSD می توان آن را ارتقا داد. پنل پشتی این گوشی یک مجموعه سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی  ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

رونمایی از 5 مدل جدید گوشی‌ های سری Moto G موتورولا با قیمت ‌ها و مشخصات مختلف

بیشتر بخوانید: رندرها و مشخصات کلیدی وان پلاس نورد N20 5G فاش شد

باتری موتو G71 5G 5000 میلی آمپری است و از فناوری شارژ سریع 30 واتی برخوردار است. شرکت موتورلا مدعی است این گوشی در 30 دقیقه 50 درصد شارژ می شود. این گوشی همانند G200 از دالبی اتموس پشتیبانی می کند و در برابر آب مقاوم است. قیمت این گوشی 300 یورو است و طی هفته های آینده به بازار عرضه خواهدشد.

موتورولا موتو G51 5G

این گوشی را می توان ترکیبی از G200 و G71 دانست. در ساخت این گوشی از اسنپدراگون 480 پلاس، نسخه اورکلاک شده از اسنپدراگون 480 استفاده شده که اتصال 5G را ارائه می دهد. نمایشگر آن 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی برای افرادی مناسب است که بودجه خرید G200 را ندارند ولی می خواهند صفحه نمایش بزرگ با قدرت اتصال 5G داشته باشند. قیمت این گوشی فقط 230 یورو است.

همانند G71 در پنل پشتی این گوشی نیز یک دوربین سه‌گانه تعبیه شده است.  موتو G51 5G به ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی مجهز است که از طریق درگاه microSD می ‌توان آن را ارتقا داد. باتری 5000 میلی آمپری دارد و از استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر آب بهره می برد. این گوشی ابتدا به بازار اروپا عرضه می شود و سپس به بازار هند، آمریکای لاتین و آسیا خواهد رسید.

موتورولا موتو G41

موتو G41 مدل اقتصادی تر موتو G71 است. این گوشی مجهز به نمایشگر اولد 6.4 اینچی با وضوح 1080p و نرخ نوسازی 60 هرتز است و قیمت آن ارزان تر است. همین موضوع باعث شده تا این گوشی بعضی قابلیت ها را نداشته باشد، برای مثال در این مدل دیگر خبری از اتصال 5G نیست زیرا در ساخت آن از تراشه هلیو G85 استفاده شده است. این تراشه را ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌‌ ذخیره ‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق درگاه microSD همراهی می‌ کند.

دوربین G41 بسیار شبیه به نسخه قبلی است و در آن از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده شده است. همانند مدل های دیگر این سری، از دالبی اتموس پشتیبانی می کند و گواهی مقاومت در برابر آب دارد. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی با قدرت 30 وات شارژ می شود که می تواند G51 را شکست دهد!

موتورولا موتو G31

G31 نسخه مقرون به صرفه‌تری از G71 به شمار می رود که به نمایشگر 6.4 اینچی اولد مجهز بوده و گواهی مقاومت در برابر آب دارد. در این مدل هم خبری از اتصال 5G نیست چون از تراشه هلیو G85 در ساخت آن استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌ ها این گوشی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق درگاه microSD است. در پنل پشتی آن مجموعه دوربین G71 تعبیه شده و باتری 5000 میلی آمپری آن با توان 10 وات شارژ می شود. این گوشی تنها 200 یورو قیمت دارد که ارزان ترین مدل در میان دستگاه های دیگر محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید