جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

رونمایی ایسر از سری جدید لپ تاپ Predator

author منتشر کننده
بدون نظر 5 0
رونمایی ایسر از سری جدید لپ تاپ Predator

شرکت ایسر اخیر سری لپ تاپ Predator خود را بروزرسانی کرده و چندین مدل آن را با مشخصات نسل جدید همراه ساخته است. این کمپانی تایوانی در مجموع سه مدل سری Predator را معرفی کرده که باید به Predator Helios 300، Predator Helios 700 و Predator Triton 300 اشاره کرد.

البته یک مدل لپ تاپ غیر Predator هم معرفی شد که Nitro 7 نام دارد. در ادامه با تمامی مدل‌های سری لپ تاپ Predator ایسر نسل جدید آشنا خواهیم شد.

لپ تاپ Predator Helios 300

این لپ تاپ ایسر دارای طراحی ساده گیمینگ بوده که از متریال رنگی سری پرداتور یعنی آبی برخوردار است. نوت بوک گیمینگ مورد اشاره دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی Full-HD IPS بوده که با نرخ نوسازی 240 هرتز، سرعت بالایی در اجرا گیم پلی بازی‌ها خواهد داشت.

مدت زمان پاسخگویی این نمایشگر تنها 3 میلی ثانیه بوده و صفحه نمایش باکیفیتی به حساب می‌آید. گذشته از آن پردازنده نسل دهمی اینتل Core H هم تدارک دیده شد که در کنار گرافیک Geforce RTX 2070 Max-Q انویدیا قدرت عملکرد بالایی دارد. این لپ تاپ Predator به 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 2 ترابایت حافظه HDD و SSD مجهز است.

به لطف فن جدید AeroBlade 3D سیستم خنک کننده عملکرد فوق العاده ای داشته و لپ تاپ Predator Helios 300 به بهترین شکل عملکرد خود را با عدم افزایش دما ارائه خواهد کرد. سیستم صدا نیز از نوع سه بعدی پروضوح بوده و فناوری نوینی در توسعه آن استفاده شد.

قیمت پایه این لپ تاپ Predator ایسر 1199 دلار بوده و در ماه جولای عرضه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که ایسر برای این نوت بوک گیمینگ از طراحی ساده اما حرفه‌ای بهره گرفته تا نظر گیمرها را با رنگ بندی زیبا و چهره جذاب جلب کند. لپ تاپ مورد اشاره ایسر یک نوت بوک ساده گیمینگ نیست و مشخصات قابل توجهی توسط برند تایوانی برای آن در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ Predator Helios 300

بیشتر بخوانید: آشنایی با لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ Predator Helios 700

لپ تاپ Predator Helios 700 ایسر یکی از قدرتمندترین و بهترین مدل‌ها در این سری جدید است. این لپ تاپ گیمینگ نه تنها مشخصات کلیدی کم نظیر و فوق قدرتمندی داشته، بلکه طراحی برجسته هم برای آن در نظر گرفته شد.

 Predator Helios 700 از صفحه کلید گیمینگ HyperDrift بهره برده و در بحث سخت افزاری پردازنده نسل دهمی Core i9-10980HK اینتل هشت هسته‌ای را در بر می‌گیرد. همچنین این لپ تاپ Predator دارای تراشه گرافیکی GeForce RTX 2080 SUPER نسل جدید انویدیا بوده که قوی ترین چیپ گرافیکی محسوب می شود.

در کنار آن باید به 64 گیگابایت حافظه رم با فرکانس 2933 مگاهرتزی و حافظه ذخیره سازی PCIe NVMe SSD با RAID 0 اشاره کرد. این لپ تاپ ایسر مشخصات سخت افزاری کمی نداشته و از مدل‌های برجسته است.

صفحه نمایش دستگاه از نوع 17.3 اینچی Full-HD بوده که نرخ نوسازی 144 هرتزی برای آن در نظر گرفته شد. این نمایشگر لپ تاپ Predator از فناوری G-SYNC انویدیا هم پشتیبانی به عمل می آورد. صفحه نمایش نوت بوک گیمینگ جدید ایسر از کلیدهای RGB برخوردار است که قابلیت سفارشی سازی هم دارد. حتی کاربر می تواند هر یک از کلیدها را تعویض کرده و کلید موردنظر را قرار دهد.

ناگفته نماند Predator Helios 700 دارای قابلیت ارتباطی Killer DoubleShot Pro و Thunderbolt 3 است. قابلیت های پیشرفته ای که در هر لپ تاپی نمی توان مشاهده کرد.

نوت بوک گیمینگ پرتوان Predator Helios 700 ایسر با قیمت 2399 دلار از اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد و نباید انتظار داشت که بزودی دردسترس مشتریان قرار گیرد. بنابراین اگر بخواهیم به یکی از مدل های قدرتمند و بی نظیر ایسر اشاره کنیم، همین مدل منحصربفرد است که مشخصات کلیدی فوق قدرتمند و طراحی حرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

ایسر سعی داشته رقیب جدی برای نوت بوک های گیمینگ سری ROG ایسوس معرفی کند و به این نتیجه نیز دست پیدا کرده است.

لپ تاپ Predator Helios 700

لپ تاپ Predator Triton 300

ایسر لپ تاپ های مختلفی را در بازار عرضه می کند و سری پرداتور آن چندین مدل را در بر می‌گیرد. اما علاوه بر سری پرداتور هلیوس، یک مدل دیگر هم وجود دارد که به عنوان سری Predator Triton شناخته می شود. لپ تاپی قدرتمند اما نه در سطح Predator Helios 700 که قوی ترین محصول در زمینه نوت بوک گیمینگ محسوب می شود.

اما شرکت تایوانی تصمیم گرفت در کنار دو مدل فوق، این مدل دیگر سری پرداتور را با طراحی گیمینگ و مشخصاتی قابل توجه معرفی کند. این لپ تاپ گیمینگ نه تنها برای گیمرها تدارک دیده شد، بلکه باید آن را سلاحی برای تولیدکنندگان محتوا نیز بدانیم. زیرا طراحی آن کاملا گیمینگ نیست و سادگی هم قابل مشاهده است.

این لپ تاپ به صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD IPS با نرخ نوسازی 240 هرتز مجهز بوده که برای گیمینگ بی نظیر است و حرکت سریعی را در آن می توان مشاهده کرد. مدت زمان پاسخگویی نمایشگر مورد اشاره 3 میلی ثانیه بوده و پشتیبانی 100 درصدی از استاندارد رنگی sRGB دارد. شدت روشنایی نمایشگر هم به 300 نیت می رسد و البته قابل افزایش هم است.

در بخش سخت افزاری پردازنده سری Core H نسل دهمی اینتل، تراشه گرافیکی GeForce RTX 2070  Max-Q و برخی دیگر برای آن تدارک دیده شده که توان سخت افزاری بالایی برای تولید محتوا و گیمینگ به حساب می آید. بنابراین اگر بخواهیم به لپ تاپ گیمینگ و تولید محتوا ارزنده نسل جدید ایسر اشاره کنیم، همین مدل است که از مشخصات قابل توجهی هم بهره می برد.

این لپ تاپ ایسر که از نوع گیمینگ و مالتی مدیا بوده با حافظه ذخیره سازی M.2 SSDs قابل تهیه بوده و عملکرد سریعی هم دارد. وزن دستگاه به 2.1 کیلوگرم رسیده و از ماه سپتامبر سال جاری با قیمت 1299 دلار در نسخه پایه راهی بازار خواهد شد. این لپ تاپ Predator اگر از سری Predator Helios نیست و به عنوان خانواده سری Predator Triton محسوب می‌شود اما ویژگی های قابل توجهی به عنوان یک مدل غیر گیمینگ برای آن در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ Predator Triton 300

بیشتر بخوانید: مقایسه لپ تاپ MacBook Air 2020 و Dell XPS 13 2020

لپ تاپ ایسر نیترو 7

شرکت ایسر همیشه سعی داشته کاربران و مخاطبان خود را راضی نگه دارد. از این رو علاوه بر معرفی خانواده لپ تاپ Predator، یک گزینه گیمینگ غیرپرداتور هم معرفی کرده که به عنوان نیترو 7 شناخته می شود.

این نوت بوک گیمینگ اگرچه در سطح سری پرداتور حرفه ای نیست اما دست کمی نداشته و با قیمت کمتر و مشخصات مناسب قابل تهیه است. لپ تاپ Nitro 7 گیمینگ با پردازنده نسل دهمی اینتل Core H قابل تهیه بوده و در کنار آن تراشه گرافیکی GeForce RTX 2060 انویدیا هم قرار می‌گیرد.

این پیکربندی سخت افزاری به نوعی کم نظیر است و در هر لپ تاپی نمی توان شاهد آن بود. لپ تاپ نیترو 7 به عنوان گزینه میان رده گیمینگ طراحی زیبایی دارد و با مشخصات کلیدی برجسته به فروش می‌رسد. همچنین اسلات حافظه M.2 SSDs هم تدارک دیده شده که ظرفیتی تا 1 ترابایتی دارد. حافظه رم آن 32 گیگابایتی DDR4 بوده و به پشتیبانی وای فای 6 و شبکه Killer Ethernet E2600 هم می پردازد.

لپ تاپ ایسر نیترو 7

این لپ تاپ ایسر دارای نمایشگر 15.6 اینچی Full-HD IPS با نرخ نوسازی 144 هرتز است. مدت زمان پاسخگویی آن به 3 میلی ثانیه رسیده و گزینه زیبایی در تجربه کاربری محسوب می‌شود. نوت بوک ایسر نیترو 7 با قیمت 999 دلار راهی بازار می‌شود.

ایسر درصدد بوده نیترو 7 را با قیمت پایه 999 دلار از اکتبر سال جاری راهی بازار می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسر رجوع کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید