جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سامسونگ احتمالا تولید گلکسی A13 4G را در هند آغاز کرده است

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
سامسونگ احتمالا تولید گلکسی A13 4G را در هند آغاز کرده است

سامسونگ احتمالا در هفته‌های آینده از گوشی گلکسی A13 رونمایی می‌کند که در دو نسخه ۴G و ۵G از راه می‌رسد. طبق گزارشی جدید، تولید گلکسی A13 4G هم اکنون در هند آغاز شده است. این گزارش اطلاعات دیگری هم درباره این دستگاه در اختیارمان قرار می‌دهد.

این گزارش تازه‌ ادعا می‌کند روی پنل پشتی این گوشی شاهد چهار دوربین خواهیم بود. باید به این نکته اشاره کرد که رندرهای نسخه ۵G این دستگاه که هفته گذشته منتشر شده بودند، دستگاهی با ماژول دوربین سه‌گانه را نشان می‌دادند که گزارش جدید ادعا می‌کند سامسونگ نسخه ۴G را به یک سنسور بیشتر مجهز خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود ترتیب قرارگیری این چهار سنسور نیز به صورت عمودی و شبیه به گلکسی A52s 5G خواهد بود.

رندر گلکسی A13 5G

علاوه بر این، ظاهرا گلکسی A13 5G دارای ساختار کاملا پلاستیکی و براقی خواهد بود که البته به عنوان یک گوشی پایین‌رده و اقتصادی چنین سبک طراحی جای تعجبی ندارد.

از سایر مشخصات عنوان شده در این گزارش می‌توان به وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در پایین دستگاه اشاره کرد که در کنار آن شاهد پورت USB-C و اسپیکر خواهیم بود. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست دستگاه قرار دارند و هیچ اشاره‌ای به وجود سنسور اثر انگشت برای آن نشده است.

سامسونگ احتمالا تولید گلکسی A13 4G را در هند آغاز کرده است

بیشتر بخوانید: محصول جدید سامسونگ گلکسی A03 Core ؛ هوشمند و اقتصادی

انتظار می‌رود سامسونگ در هفته‌های آینده از گلکسی A13 در دو نسخه ۴G و ۵G رونمایی کند. یکی از منابع آگاه بازار هفته گذشته رندرهای رسمی لو رفته گلکسی A13 5G را به اشتراک گذاشته بود و با انتشار دفترچه راهنمای آن نیز برخی جزئیات اصلی نسخه ۵G گوشی آینده سامسونگ فاش شده بود.

تولید گلکسی A13 4G ظاهرا هم اکنون در هند و کارخانه Greater Noida آغاز شده است که با این وجود می‌توان انتظار داشت غول فناوری کره جنوبی به زودی از آن به صورت رسمی رونمایی کند. در حالی که گلکسی A13 5G با قیمت حدودی ۲۵۰ دلار روانه بازار می‌شود، نسخه ۴G آن قطعا باید ارزان‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید