جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سامسونگ احتمالا گلکسی S22 FE را عرضه نمی‌کند؛ پایان راه سری فن ادیشن؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
سامسونگ احتمالا گلکسی S22 FE را عرضه نمی‌کند؛ پایان راه سری فن ادیشن؟

سامسونگ سال 2020 از گوشی گلکسی S20 FE به عنوان پرچمداری مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد و گلکسی S21 FE نیز به عنوان جانشین آن در ژانویه سال جاری معرفی شد. سامسونگ قبلا ادعا کرده بود که طی سال‌های آینده به عرضه مدل‌های جدید Fan Edition ادامه می‌دهد و حتی این دستگاه‌ها با استقبال خوبی مواجه شده‌اند، اما در گزارش جدیدی ادعا شده که غول فناوری مستقر در کره ممکن است تولید این سری را متوقف کند و خبری از گلکسی S22 FE نخواهد بود.

وب‌سایت معتبر SamMobile که اخبار مربوط به سامسونگ را نشر می‌دهد، به نقل از منابع خود مدعی شده که این شرکت گلکسی S22 FE را عرضه نخواهد کرد. بر اساس شماره مدل دستگاه‌های قبلی، S22 FE قرار بود با شماره مدل SM-S900 وارد بازار شود. با این وجود، تحقیقات انجام شده توسط این وب‌سایت نشان می‌دهد که این شماره مدل هم اکنون برای هیچ دستگاهی وجود ندارد.

 سامسونگ احتمالا گلکسی S22 FE را عرضه نمی‌کند؛ پایان راه سری فن ادیشن؟

بیشتر بخوانید: سامسونگ احتمالا به‌زودی گوشی‌های اقتصادی گلکسی A04 و A04s را معرفی می‌کند

کمبود اطلاعات فاش شده درباره گلکسی S22 FE

در حالی که S21 FE امسال وارد بازار شد، انتظار می‌رفت تا در سال گذشته معرفی شود، زیرا رندرها و مشخصات آن در ژوئن 2021 فاش شده بودند. اما در حال حاضر، همچنین هیچ اطلاعاتی مبنی بر وجود گوشی گلکسی S22 Fan Edition وجود ندارد.

به نظر می‌رسد گلکسی S21 FE نتوانسته تا انتظارات شرکت کره‌ای را برآورده کند. این دستگاه ابتدا قرار بود در سه ماهه سوم سال 2021 وارد بازار شود، اما در نهایت عرضه آن تا ژانویه 2022 به تعویق افتاد. سامسونگ چند هفته بعد، نسل جدید پرچمدارهای خود یعنی گلکسی S22 ،S22 پلاس و اولترا را راهی بازار کرد که احتمالا همین امر و وجود پرچمداران قدرتمندتری، باعث شده تا مشتریان کمتری S21 FE را خریداری کنند.

انتظار می‌رود تا سامسونگ در آگوست پیش‌رو، از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 همراه با سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند. باید دید که آیا سامسونگ در سه ماهه چهارم سال جاری برنامه‌ای برای معرفی یک پرچمدار مقرون‌به‌صرفه متفاوت را دارد یا خیر و چه گزارش‌هایی در این رابطه منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید