جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سوبارو فارستر 2022: تغییرات چشمگیری که هرگز ندیده اید

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
سوبارو فارستر 2022: تغییرات چشمگیری که هرگز ندیده اید

ژاپن جزئیات در مورد سوبارو فاستر 2022 را منتشر کرده است. استایل جدید این خودرو دارای یک سبک طراحی شده زیبا، تکنولوژی جدید و پیشرانه های به روز شده است. هنوز همه ی مشخصات فاستر در ایالات متحده به طور کلی تأیید نشده است، اما این احتمالاً نشانه خوبی از این امر است که ما در نهایت شاهد آمدن این خودرو به بازار جهانی خواهیم بود.

درباره‌ی سوبارو فارستر 2022 بیشتر بدانیم

اگر انتشار عکس های سوبارو فاستر 2022 از بازار ژاپن نشانه ای از ورود آن به بازار خودرو باشد، نسخه شاسی بلند با استایل بسیار چشمگیری در راه است. چراغ های برجسته نسبت به نمونه های 2021 چشم نوازتر به نظر می رسند و باوجود سطح تر و تمیز، نمای جلو می تواند شامل تزئینات کرومی یا مشکی باشد. طرح های جدید چرخ آلومینیومی نیز در فهرست تغییرات سوبارو فاستر وجود دارند. بر اساس اطلاعات بدست آمده، یکی از بزرگترین شکایاتی که مالکان سوبارو فاستر در مورد وسایل نقلیه خود ابراز می کنند، کمبود نارضایتی موتور استاندارد 2.5 لیتری 4 سیلندر و انتقال مداوم متغیر (CVT) است. اگرچه هیچ تغییر رسمی در پیشرانه در بازار ایالات متحده تأیید نشده است، اما شرکت خودرو سازی ژاپنی سوبارو از سال 2022 گزینه های جالب توجهی را ارائه می دهد.

یک پیشرانه فاستر را به یک موتور 2/0 لیتری 4 سیلندر مجهز به یک موتور الکتریکی برای ترکیبی از پیشرانه برقی که سوبارو آن را "e-Boxer" می نامد، مجهز می کند. موتور دیگر یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربو است. با توجه به اینکه فاستر مانند اکثر مدلهای دیگر خود در ژاپن ساخته شده است و نه در ایندیانا، انتظار می رود که یک موتور یا هر دو موتور به طور بالقوه تغییرات چشمگیری نداشته باشند. پس از عرضه مدل اوت بک والدرنیس برای مدل 2022، سوبارو احتمالاً عملکرد مشابهی برای سوبارو فاستر 2022 طراحی کرده است. مدل مناسب برای سطوح ناهموار، باید دارای چرخ های بزرگتر، لاستیک های محکم، مقاوم دربرابر دست انداز و موارد دیگر از کارخانه خارج شود. تا از زیر بدنه در برابر سنگهای صخره ای و آسیب دیدن مسیرهای ناهموار محافظت کند.

سوبارو فارستر 2022: تغییرات چشمگیری که هرگز ندیده اید

در داخل سوبارو فاستر ژاپنی تمامی امکانات یک خودرو از جمله صندلی سرنشینان با یک سطح تر و تمیز در دسترس خواهند بود. پارچه جیر با تقویت کننده های چرم مصنوعی استار تکس که یک پوشش ضد آب کامل و روکش چرم اصل است، نمایی چشمگیر به فضای داخلی خودرو بخشیده است. عکس ها یک ترکیب جدید از پوشش زیبای چرمی با دو رنگ قهوه ای و سیاه را به تصویر می‌کشند. سوبارو چندین پیشرفت در سیستم های ایمنی فاستر ایجاد کرده اما به نظر می رسد سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود در خودرو را همانند نسخه های قبلی طراحی کرده باشد. این بدان معناست که سوبارو فاستر 2022 با شاسی بلند، به جای نمایشگرهای بزرگتر در جدیدترین مدل های لگاسی و اوت بک، با یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با نرم افزار استارلینک و خدمات مرتبط طراحی شده است.

سوبارو فارستر 2022

مجموعه نسل بعدی سیستم های کمکی رانندگی پیشرفته سوبارو فاستر (محدوده ی دید) از یک دوربین استریو با یک میدان دید گسترده برخوردار است که به گفته سازنده خودرو می تواند محیط ترافیک را با دقت بیشتری تشخیص دهد. سیستم های هشدار برخورد و جلوگیری از برخورد سیستم جدید نیز با دامنه بیشتری نسبت به قبل کار می کنند و شامل پشتیبانی کمکی برای تقاطع ها هستند. سرانجام، سوبارو می گوید که پیشرفت در سیستم کمک ایمن باعث می شود کنترل کروز، ​​نرم و روانتر شود. در سال 2020، سوبارو فارستر پرفروش ترین مدل این برند در ایالات متحده بود. از آنجایی که سوبارو آخرین بار فاستر را برای مدل سال 2019 دوباره طراحی کرد، اما برای نو سازی مدل سوبارو فاستر 2022، زمان بسیار خوبی است و این نشان می دهد که نسخه به روز شده آن به زودی ارائه می شود. جزئیات کامل این مدل تازه طراحی شده، باید در تابستان 2021 و با اولین فروش سوبارو فاستر در پاییز، به دست علاقمندان این مدل جدید خودرو برسد.

بیشتر بخوانید: تکنولوژی دنیای خودرو

استایل های سوبارو فاستر 2022

استایل طراحی شده ی سوبارو فارستر 2022 برای اولین بار در وب سایت شرکت خودرو سازی ژاپنی سوبارو ظاهر شده است. این تصاویر ایده خوبی است از آنچه می توانیم از نسل بعدی سوبارو فاستر انتظار داشته باشیم همان نسلی از سوبارو که سرانجام در آمریکای شمالی آغاز به کار می کند. بیشترین تغییرات سوبارو فاستر در قسمت جلو ایجاد شده است ، چراغ های جلو دوباره طراحی شده اند ، پنجره جلو طراحی کاملا جدید دارد و سپرها نیز نسبت به نسخه های قبلی سوبارو دوباره طراحی شده اند. به طور کلی، ظاهر سوبارو فاستر اکنون جلوه ی زیباتری دارد.

سوبارو همچنین می گوید که چند رنگ به مجموعه افزوده است، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که آیا هر یک از آنها محصول آمریکای شمالی را ارائه می دهد. باورود نسخه ی والدرنیس، باید انتظار تعدیل در محدوده اصلاحات نسخه جدید سوبارو فاستر را داشته باشیم. سیستم امنیتی محدوده دید خودرو نیز از پیشرفت های قابل توجهی بهره مند خواهد شد، در واقع ما می توانیم انتظار نسل جدیدی از سیستم را داشته باشیم. از نظر مکانیکی، هیچ چیز نباید تغییر کرده باشد، بنابراین انتقال موتور 2.5 لیتری  و انتقال مداوم متغیر (CVT) دوباره تکرار می شود. نیازی به گفتن نیست که نوع چهار چرخ متحرک در سوبارو فاستر 2022 متفاوت باشند. سیستم تعلیق نیز به روز رسانی شده است، اما باید منتظر ماند و دید که تغییرات چگونه هستند. باید انتظار داشته باشیم که سوبارو فاستر 2022 را تا پایان سال ببینیم. در آن زمان خواهیم فهمید که آیا اصلاحات دیگری نیز اعمال شده است یا نه. شرکت سوبارو واقع در کانادا احتمالاً قیمت گذاری نسخه های ارائه شده در آن زمان را به اشتراک می گذارد. این مدل دارای پیشرانه تمام چرخ است و ظرفیت های آف رود قدرتمندی را ارائه می دهد و بسیار کم مصرف است.اگر یک خودرو شاسی بلند برای استفاده شخصی می خواهید، پس سوبارو فاستر بهترین خودرو شاسی بلند در رده خود است. سوبارو فاستر در اوایل سال 2019 توسط سوبارو دوباره طراحی شد، به راحتی می توان حدس زد که در خودرو جدید تغییرات عمده ای وجود نداشته باشد. سوبارو فارستر دارای فضای داخلی مجلل، صندلی های راحت و جادار و فضای بار کافی است. علاوه براین، ویژگی های ایمنی پیشرفته و فناوری پیشرفته آن را به بهترین و خارق العاده ترین خودرو موجود تبدیل می کند. سوبارو به دلیل ساخت اتومبیل هایی که به راحتی قابل دسترسی هستند بسیار مشهور است و سوبارو فاستر یکی از سواری های مقرون به صرفه است.

تنظیمات سوبارو فارستر 2022

سوبارو فارستر 2021 با سه پیکربندی اصلی، پایه، ممتاز و ورزشی ارائه می شود. این پیش بینی آسان است که طراحی 2022 نیز همان انواع پیکربندی ها را داشته باشد.

قیمت سوبارو فارستر 2022

سوبارو هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری سوبارو فاستر 2022 فاش نکرده است. اما از آنجا که هیچ تغییر شدیدی در مدل ایجاد نخواهد شد، فکر می کنیم قیمت ها تقریباً شبیه مدل های رایج باقی بمانند. در حال حاضر، هر سه پیکربندی دارای ویژگی های استاندارد یکسان با کمی ارتقا بر اساس قیمت هستند. مدل پایه را می توانید با قیمت 24،795 دلار، مدل ممتاز 27،795 دلار و مدل اسپرت با قیمت 29،395 دلار بخرید. بنابراین می توانیم فرض کنیم که قیمت جدید نیز در این محدوده قیمت تعیین شده باشد.

قیمت سوبارو فارستر 2022

رنگ سوبارو فاستر 2022

اولین چیزی که هر شخصی را به سمت هر وسیله نقلیه موتوری جذب می کند شکل ظاهری و رنگ آن است. رنگ اتومبیل نقشی اساسی در جذب مشتری دارد و سوبارو این مفهوم را به خوبی درک می کند. به همین دلیل است که سوبارو فاستر جدید با 9 انتخاب رنگ برای نمای بیرونی همراه است. اما جالب این است که همه رنگ ها در دسترس هستند و در هر مدل به کار رفته اند. برخی از انتخاب های رنگی که می توانید انتخاب کنید عبارتند از: مروارید سفید کریستالی، متالیک خاکستری مگنتیت، متالیک نقره ای یخی و سیلیس سیاه بلوری. رنگ های قابل توجه دیگری که می توانید انتخاب کنید عبارتند از: مروارید قرمز زرشکی، فلزی برنز سپیا و فلزی سبز جاسپر. بنابراین، سوبارو فاستر 2022، گزینه های سفارشی سازی بهتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و این باعث می شود که انتخاب های رنگی واضح تری داشته باشید.

سوبارو فاستر 2022

سیستم سوبارو فاستر

سوبارو فورستر 2022 تغییرات زیادی در نسبت به مدل قبلی ایجاد نمی کند. با این حال، موارد قابل ذکر توسط این شرکت اعلام شده است. اکنون سیستم دارای سیستم کنترل کروز، سیستم هشدار خروج از خط است که از ایمنی سرنشینان را افزایش می دهد. شما همچنین تنظیمات بیشتری را روی داشبورد خود دریافت می کنید که به شما در مورد فشار لاستیک ها اطلاع می دهد. در کنار این تنظیمات، این ماشین دارای سیستم یادآوری کمربند ایمنی، همچنین برای صندلی های عقب است، که این امر برای بچه ها بسیار ایمن است. مناطق شارژ بهتر، چراغ های گنبدی با تاخیر زمانی، چراغ های عقب LED از دیگر تغییرات محسوسی هستند که در سوبارو فارستر 2022 مشاهده خواهید کرد.

 سوبارو فارستر 2022 چه زمانی در دسترس خواهد بود؟

جزئیات رسمی در مورد زمان عرضه سوبارو فارستر 2022 در دسترس نیست. بهترین حدسی که می توانیم بزنیم این است که شاید در اواخر سال یا آغاز سال ۲۰۲۲ مدل جدید ، سوبارو فارستر 2022 وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید