جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سونی بهترین دوربین گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد!

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
سونی بهترین دوربین گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد!

شرکت سونی یکی از موفق ‌ترین کمپانی ‌های تولید گوشی و لوازم الکترونیکی دیگر در جهان محسوب می شود. ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا با همکاری هم این شرکت را در سال 1946 تاسیس کردند و نام آن را  Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) گذاشتند.

شرکت سونی یکی از شرکت های چند ملیتی ژاپنی است که رقیب سرسختی برای دو برند سامسونگ و ال جی به شمار می‌ رود.

سونی، اولین گوشی‌ های خود را در سال 2001 با نام سونی اریکسون و با همکاری شرکت اریکسون وارد بازار کرد. سونی در سال 2012 با خرید سهام شرکت اریکسون توانست موبایل‌ های خود را با نام سونی عرضه کند و رتبه خوبی در بین بزرگ ‌ترین تولید کنندگان موبایل کسب کند.

اکنون شرکت سونی یکی از ابر شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند جهان به شمار می آید؛ این شرکت  روز 28 مهر تیزری تبلغیاتی برای رویداد 26 اکتبر (4 آبان) منتشر کرده است. سونی در این تیزر ادعا می کند که بهترین دوربین گوشی هوشمند را ارائه خواهد کرد!

این شرکت، که می توان گفت غول فناوری ژاپنی است، برای این محصول خود تبلیغات زیادی انجام داده ولی هنوز هیچ جزئیاتی از این محصول در دسترس نیست.

سونی، موفق در حفظ اطلاعات محصول جدید

در بازار گوشی های هوشمند، معمولا قبل از رونمایی رسمی از محصول بسیاری از ویژگی ها و مشخصات محصول فاش می شوند، اما سونی موفق شده برای اولین بار ویژگی های محصول جدیدش را به خوبی حفظ کند! تا کنون هیچ اطلاعات دقیقی از این محصول به بیرون درز نکرده است.

رویداد سونی در تاریخ 26 اکتبر معادل 4 آبان برگزار می شود؛ در حال حاضر فقط می دانیم در این مراسم شاهد معرفی یک گوشی هوشمند از خانواده ی اکسپریا خواهیم بود. سونی تیزر های تبلیغاتی مختلفی ساخته که بیشتر روی قابلیت های فیلم برداری این محصول متمرکز بوده اند.

تبلیغ با عکاسان مشهور!

ویدئوی تبلیغاتی سونی، با تعریف از اسپریا وان مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3 و اکسپریا پرو آغاز می شود و بعد در ادامه در مورد جدید ترین محصول این شرکت صحبت می کنند.

سونی در تیزر معرفی محصول جدید خود از عکاسان معروف و حرفه ای و دیگر افراد بهره گرفته است. شرکت سونی از آن ها خواسته تا از مدل های ارزان تر اکسپریا وان مارک 3 و حتی اکسپریا 5 مارک 2 در این تیزرها تعریف و تمجید کنند! می توان نتیجه گرفت که گفت محصولی که سونی معرفی می کند، یک پرچم دار تمام عیار باشد !

برای مثال یکی از افرادی که در این ویدئوی تبلیغاتی حاضر شده است، یوتیوبر معروف Sara Dietschy است و درباره ی این گوشی جدید سونی از سری اکسپریا این گونه سخن می گوید:

استفاده از این گوشی، تقریبا حس یک دوربین را دارد که یک موبایل به آن متصل است!

سونی در تیزرهای تبلیغاتی خود برای محصول جدیدش، ذهن کاربران را به سمت یک محصول با دوربین شگفت انگیز می برد.

سونی بهترین دوربین گوشی هوشمند را روانه بازار خواهد کرد!

بهره مندی از دکمه ی شاتر

شرکت سونی در تبلیغات خود، محصول بعدی سری اکسپریا را در دسترس یک فیلم‌ ساز قرار داده است تا تجربه ‌ی کار با این محصول را بازگو کند.

 یکی از قابلیت ‌های شناخته ‌شده سری اکسپریا، بهره گرفتن از دکمه‌ ی اختصاصی شاتر است؛ ابزاری که به ‌عنوان یکی از اصلی ‌ترین ویژگی ‌های محصولات سونی شناخته می ‌شود.

شرکت سونی تاکنون هیچ اطلاعات دقیقی از این محصول جدید خود در اختیار عموم نگذاشته است و با همه ی این حدس و گمان ها باز هم باید منتظر بمانیم تا ببینیم این غول ژاپنی چه چیزهایی برای معرفی به بازار جهانی در چنته دارد!

احتمال این هم هست که تا 4 آبان، تیزرهای دیگری توسط این شرکت عرضه شود که ویژگی های بیشتری از محصول جدید سونی را فاش کند!

شما چه نظری دارید؟ سری جدید گوشی های هوشمند سونی چگونه خواهد بود؟ آیا شما از طرفداران سونی هستید؟

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید