جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سیر تکامل دوربین کانن از تولد تا کنون

author منتشر کننده
بدون نظر 16 0
سیر تکامل دوربین کانن از تولد تا کنون

دوربین عکاسی کانن راه پر پیچ و خمی را گذرانده است تا اینکه امروزه قادر است تمام نیازهای عکاسان را برآورده سازد. دوربین کانن در ابتدا تنها یک دوربین معمولی 35 میلی­‌متری بود که هیچگونه آپشن خاصی نداشت. اما امروز شما با وجود یک دوربین کانن دیگر نیازی به نورسنج، فیلتر و سایر دستگاه­‌های اضافی ندارید، بلکه تمام این ابزار و وسایل داخل دوربین­‌تان در قالب چند دکمه جای گرفته است.

دوربین

تاریخچه ی شرکت دوربین کانن

کمپانی کانن در سال 1933 کارش را از توکیو آغاز کرد. این شرکت در ابتدا شرکتی کوچک بود که به مرور توسعه یافت. دوربین کانن کار خودش را با مونتاژ کردن ابزار دوربین‌­های آلمانی و گران قیمت آغاز کرد و سعی داشت تا دوربین­‌های عکاسی با قیمت مناسب در اختیار همه‌­ی مردم قرار دهد. امروزه دوربین عکاسی کانن جزو چند برند محبوب و قدرتمند دوربین به حساب می‌­آید. کانن اولین دوربین عکاسی‌­اش را در سال 1934 وارد بازار کرد. این دوربین با شاتر سطح کانونی یک دوربین 35 میلی‌­متری به حساب می‌­آمد.

تاریخچه ی مختصری در مورد عکاسی و دوربین کانن

عکاسی هنری نیست که توسط یک شخص و در یک تاریخ خاص بوجود آمده باشد، بلکه این هنر حاصل تلاش دسته جمعی افرادی است که در طی زمان‌­های مختلف آزمایش‌­هایی را انجام داده‌­اند. ویلیام فاکس تالبوت، ژوزف نیسفور نیپس، لوئی ژاک ماند داگر جزو چند نفری بودند که عکاسی را به صورت ثبت دائمی تصویر روی نگاتیو به ثبت رساندند. دوربین کانن شرکتی بود که برای ثابت کردن کیفیت وارد عرصه رقابت شد و با حفظ و ارتقای کیفیتش توانست بهترین برند دوربین عکاسی انتخاب شود.

سری جدید دوربین کانن برای مبتدی و حرفه ای ها

خرید دوربین دیجیتال با توجه به پولی که برای آن کنار گذاشته می­شود تعریف می­‌شود. برای مثال شخصی که برای خرید دوربین عکاسی کانن  پنج میلیون می‌­تواند هزینه کند، دوربینی را در اختیار می­‌گیرد که به اندازه همان پول امکانات در اختیار او قرار می‌­دهد. دوربین کانن در تمام رنج‌­های قیمتی معمولا کیفیت بالایی دارد و این کیفیت را سال‌هاست که حفظ کرده است همین موضوع باعث می­‌شود تا برای خرید دوربین کانن خیال‌مان از بابت هزینه‌­ای که پرداخت می­‌کنیم راحت باشد. شرکت کانن محدوده انتخابی ما را بسیار وسیع کرده است و ما در هنگام خرید با هزاران نوع آپشن و هزاران نوع دوربین با قیمت‌­های مختلف روبروییم که دستمان را برای خرید باز گذاشته است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید