جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

شیائومی 12 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از راه می‌رسد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
شیائومی 12 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از راه می‌رسد

شیائومی در گوشی می 10 اولترا به سراغ شارژ سریع 120 واتی رفت، اما برای نسل بعدی‌اش یعنی می 11 اولترا تصمیم گرفت از شارژ سریع 67 واتی استفاده کند. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی برای شیائومی 12 اولترا دوباره از شارژ سریع 120 واتی استفاده کند.

طبق اعلام یکی از منابع دنیای فناوری به نام «Digital Chat Station»، پرچمدار آینده شیائومی به یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که از فناوری شارژ سیمی 120 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، شیائومی ظرفیت باتری این دستگاه را نسبت به گوشی 12 پرو 260 میلی آمپر ساعت افزایش می‌دهد. با این حال فناوری شارژ آن ثابت باقی می‌ماند.

شیائومی 12 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از راه می‌رسد

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

این منبع همچنین برخی مشخصات نمایشگر این گوشی هوشمند را هم منتشر کرده است. به گفته DCS، شیائومی برای این پرچمدارش از نمایشگر امولد سامسونگ با رزولوشن +1440p استفاده خواهد کرد که از رفرش ریت بالا بهره می‌برد. گفته می‌شود سخت افزار دوربین این گوشی هوشمند تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد، با این حال برند لایکا را یدک می‌کشد و همچنین طراحی جدیدی خواهد داشت.

شیائومی 12 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از راه می‌رسد

بیشتر بخوانید: گلکسی S22 اولترا احتمالا نسخه 1 ترابایتی هم خواهد داشت

شیائومی می 11 اولترا

دوربین اصلی این گوشی هوشمند 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN2 با اندازه 1/1.12 اینچ خواهد بود که توسط یک دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید و 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو (پریسکوپی) همراهی خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

در حال حاضر شیائومی هیچ اشاره‌ای به گوشی 12 اولترا نکرده و نمی‌دانیم این پرچمدار چه زمانی از راه می‌رسد. علاوه بر این، هنوز سایر مدل‌های این خانواده بطور جهانی عرضه نشده‌اند و شیائومی تنها در اواخر سال گذشته میلادی آن‌ها را در بازار چین معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که در فصل اول 2022 از شیائومی 12 اولترا برای بازار چین رونمایی شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید