جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ظاهر متفاوت گوشی جدید آیفون SE/ عکس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
ظاهر متفاوت گوشی جدید آیفون SE/ عکس

دیجیاتو نوشت: بیش از یک سال از عرضه آیفون SE ۳ می‌گذرد و هنوز اپل نسل بعدی این گوشی را معرفی نکرده است؛ در این میان شایعات بسیاری درباره آیفون SE ۴ منتشر شده است. اکنون به‌لطف رندرهای جدید می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به آیفون SE ۴ احتمالی بیندازیم. این گوشی از شاسی مشابه در آیفون ۱۴ استفاده می‌کند و احتمالاً دارای یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پشت و نمایشگر OLED است.

انتظار می‌رود که اپل نمایشگر ارزان‌قیمت ۴.۷ اینچی در آیفون SE ۳ را به نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED در آیفون SE ۴ ارتقا دهد. متأسفانه اپل برای کاهش قیمت در آیفون SE ۴، شاید از فناوری ProMotion در این گوشی صرف‌نظر کند.

با وجود شباهت ظاهری به آیفون ۱۴، آیفون SE ۴ دارای یک پورت USB تایپ C به همراه یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی است. طبق رندرها، این آیفون داینامیک آیلند ندارد و از ناچ مشابه آیفون ۱۴ معمولی بهره می‌برد؛ آیفون SE ۴ شاید دیگر تنها آیفونی باشد که چنین ناچی دارد. البته این گوشی از Face ID پشتیبانی نخواهد کرد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در ظاهر این گوشی، دکمه اکشن خواهد بود که در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس امسال عرضه شد.

ظاهر متفاوت گوشی جدید آیفون SE/ عکس

قیمت و تاریخ عرضه احتمالی آیفون SE ۴

به‌احتمال‌قوی آیفون SE ۴ در سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد و باید در سال ۲۰۲۴ منتظر آن باشیم؛ یکی از دلایل مهم این تأخیر احتمالاً قیمت بالای مودم‌های ۵G کوالکام باشد. اپل هنوز نتوانسته است مودم ۵G خود را توسعه دهد و قراردادش را با شرکت تراشه‌سازی کوالکام تمدید کرده است؛ بنابراین استفاده از کوالکام ۵G بر سودآوری آیفون SE ۴ تأثیر خواهد گذاشت.

معمولاً آیفون‌های SE به رنگ‌بندی متنوع خود معروف هستند و انتظار می‌رود که آیفون ۴ SE نیز رنگ‌های مختلفی داشته باشد. همچنین تراشه این گوشی احتمالاً A۱۶ بایونیک باشد که درحال‌حاضر در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس وجود دارد.

ظاهر متفاوت گوشی جدید آیفون SE/ عکس

با توجه به ارتقاهایی که احتمالاً شاهدش خواهیم بود، می‌توان انتظار داشت که اپل قیمتی بیش از ۴۲۹ دلار (قیمت آیفون SE ۳) از مشتریان دریافت کند. البته با چنین قیمتی دیگر آیفون ۴ SE یک گوشی مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. بااین‌حال، طراحی جدید و تغییرات مختلف برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند اکوسیستم اپل و iOS را امتحان کنند، آیفون SE ۴ را به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید