جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

لیست بهترین بازی های اندروید

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
لیست بهترین بازی های اندروید

اگر گوشی تلفن همراه شما اندروید است و علاقمند به بازی کردن با آن در اوقات فراغت خود هستید (بخصوص در این ایام کرونایی و قرنطینه)، این مقاله برایتان بسیار جذاب خواهد بود چرا که قصد داریم بهترین بازی‌های اندروید را با هم بررسی کنیم. جذابیت بازی‌های موبایلی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، از آنجا که گوشی‌های همراه در هر لحظه و هر جا در دسترس ما هستند؛ بازی‌های موجود در آنها نیز محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند. کیفیت بسیار خوب بازی‌های موبایل یکی از دلایل جذابیت این بازی‌ها هستند. امروزه کیفیت بازی‌های موبایل در حد کنسول‌های حرفه‌ای بازی است و توانسته گیمرهای زیادی را به سمت این بازی‌ها جذب کند. در اینجا در نظر داریم انواع دسته‌بندی‌های بهترین بازی‌های اندروید را با هم مرور کنیم.

لیست بهترین بازی های اندروید

لیست بهترین بازی‌های اندروید

شاید خود شما یکی از مشتاقان بازی‌های اندروید باشید بنابراین مطمئناً به این موضوع واقفید که بازی‌های ویدئویی در دهه‌های اخیر فراگیری زیادی داشته‌اند و بسیاری از کاربران را جذب خود کرده و حتی پول زیادی برای این بازی‌ها خرج می‌کنند. همینطور کمپانی‌های تولیدکننده گوشی موبایل سعی دارند تا با تولید گوشی‌های گیمینگ، سهم بیشتری از بازار را بدست بگیرند. سازندگان بازی‌های ویدئویی هم از این وضعیت سوء استفاده کرده و با ساختن بازی‌های متنوع و هیجان انگیز، بازار این بازی‌ها را داغ‌تر می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم تعداد کثیری از بهترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه شوید!

- بازی Nimian Legends: BrightRidge

اگر مهم‎ترین ملاک شما برای انتخاب بازی کیفیت آن است، باید بگوییم که این بازی در طول چند سال اخیر به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های موبایل به علاقه‌مندان معرفی شده است. چنانچه با این مجموعه سرگرم کننده که در سبک بازی‌های ماجراجویی قرار دارد آشنایی ندارید، باید بدانید که نسخه برایت‌ریج دنباله جدید مجموعه نیمیان لجندز به ‌حساب می‌آید. شما با یک بازی اوپن ورد (Open World) با ویژگی‌های نقش آفرینی سر و کار خواهید داشت. بازی تنظیمات گرافیکی مختلفی هم دارد و می‌توانید به صورتی این تنظیمات را انجام دهید که بازی بهتر روی گوشی اجرا شود. اگر گوشی قوی‌ای دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تنظیمات بازی را روی حداکثر قرار بدید.

- بازی Call of Duty Mobile

مطمئناً اسم این بازی را شنیده‌اید و حتی اگر خودتان آن را بازی نکرده باشید، در اطرافیان خود دیده‌اید که بازی Call of Duty را روی کامپیوتر یا روی کنسول بازی می‌کنند. حالا نسخه موبایل این مجموعه نه تنها گرافیک خیلی خوبی دارد، بلکه خیلی هم سرگرم کننده و هیجان‌انگیز ساخته شده است. کال اف دیوتی موبایل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سریع خودش را به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل کرد. تا امروز بیشتر از ۲۷۰ میلیون نفر این بازی را دانلود کرده‌اند. اگر یک گوشی قوی و قدرتمند دارید حتما کال اف دیوتی موبایل را تجربه کنید. این بازی بر روی یک گوشی خیلی قوی، با سرعت ۱۲۰ فریم برثانیه هم اجرا می‌شود.

- بازی Asphalt 9 Legends

اگر به دنبال یک بازی خوب اتومبیل رانی می‌گردید و از طرفداران رانندگی هستید، ما به شما نصب بازی  آسفالت ۹ لجندز را بر روی گوشی اندروید خود پیشنهاد می‌کنیم. این بازی می‌تواند نهایت قدرت یک گوشی هوشمند را نشان دهد. همچنین بازی از HDR پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با سرعت ۶۰ فریم برثانیه هم اجرا شود. بیشتر از ۵۰ مدل اتومبیل و بیشتر از ۸۰۰ مدل مسابقه در بازی وجود دارد. علاوه بر این برای این بازی بخش چند نفره هم طراحی شده است پس شک نکنید که آسفالت ۹ لجندز یک بازی گرافیکی عالی برای موبایل محسوب می‌شود.

- بازی Shadow Fight 3

در این قسمت قصد معرفی یک بازی مبارزه‌ای هیجان‌انگیز را به شما داریم. این بازی که مختص موبایل ساخته شده است، Shadow Fight 3 نام دارد. بازی دارای گرافیک خیلی خوبی می‌باشد و یک بازی عالی با گیم‌پلی سریع و هیجان انگیز برای شما خواهد بود. شما در این بازی می‌توانید قهرمان خودتان را شخصی‌سازی کنید و ظاهری جذاب و زیبا برای او درست کنید. با پیشرفت در داستان بازی هم قدرت‌های بیشتری برای قهرمان اصلی کسب خواهید کرد. کاربران تا امروز بیشتر از ۳ میلیون بار بازی شادو فایت ۳ را دانلودکرده‌اند و امتیاز خیلی بالایی هم به آن داده‌اند. این بازی را می‌توانید روی یک گوشی خیلی قوی با کیفیت تصویر 1440p و با سرعت ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنید.

- بازی Shadowgun Legends

هیجان! کلمه‌ای که بسیاری از گیمرها به دنبال آن هستند و اولویت خود را بر مبنای آن یعنی بازی‌های اکشن و هیجانی قرار می‌دهند. مجموعه‌ای که معرفی می‌کنیم، Shadowgun است که طرفداران خاص خود را دارد. تجربه یک بازی اول-شخص تیراندازی عالی روی موبایل خیلی هیجان انگیز به نظر می‌رسد که نسخه لجندز سومین نسخه از این مجموعه دوست داشتنی این امکان را به شما می‌دهد. وقتی کیفیت و گرافیک بالای این بازی را بر روی موبایل خود مشاهده می‌کنید، دیگر سخت می‌توانید از آن دل بکنید. البته بایستی تنظیمات گوشی را به شکلی انتخاب کنید که هم گرافیک خوبی داشته باشند و هم سرعت بازی زیاد شود و هم گوشی داغ نشود.

- بازی Clash of Clans

یکی از پراستقبال‌ترین بازی‌های ویدیوئی استراتژیک و فری‌میوم برای سیستم عامل‌های آی‌اواس در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۲ و در گوگل پلی برای اندروید در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی ویدیوئی که قبل از کلش رویال توسط سوپرسل توسعه و منتشر شده ‌است، کلش آو کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans) یا جنگ قبایل نام دارد. در این بازی باید شهر خود را بسازید و از نظر دفاعی غیرقابل نفوذش کنید. نیروهای خود را تمرین دهید و منابع زمین‌های دیگر را غارت کنید. در این بازی قابلیت کلن وار وجود دارد که بدین ترتیب می‌توانید طی مسابقات چند روزی منابع به دست آورید و قدرت نمایی کنید. سریال این بازی نیز با نام کلش راما منتشر شده است.

- بازی Traffic Rider

اکنون به سراغ یکی دیگر از بازی‌های مربوط به رانندگی و این بار موتورسواری می‌رویم! بازی ترافیک رایدر یک بازی جذاب قدیمی است که حتماً با آن آشنایی دارید. این بازی با توجه به قدیمی بودن آن گرافیک خیلی بالایی ندارد اما به دلیل گیم پلی بسیار جذاب هنوز هم بهترین بازی موتور سواری اندروید محسوب می‌شود که تجربه‌ای هیجان انگیز را به شما انتقال می‌دهد. این بازی دوربین اول شخص دارد و شما به وسیله موتوری که انتخاب می‌کنید باید در میان ترافیک خیابان‌ها امتیاز کسب کنید و به مراحل بالاتر بروید.

- بازی Fruit Ninja

در سبک بازی‌های مسابقه‌ای برای اندروید، می‌توان به این بازی دوستداشتنی و دلچسب و البته اعتیادآور اشاره کرد. شما در این بازی در نقش یک نینجا ظاهر شده و با برش دادن میوه‌های مختلف توسط شمشیر خود به کسب امتیاز می‌پردازید. در بازی Fruit Ninja می‌توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید البته توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب‌هایی به جای میوه‌ها پرتاب می‌شوند که با تماس با شمشیر منفجر خواهند شد و یکی از جان‌های خود را از دست می‌دهید. در این بازی انواع میوه‌ها نظیر سیب، هندوانه، گلابی و لیمو پرتاب می‌شوند که شما با نصف کردن آن‌ها امتیاز مرحله بعد را کسب خواهید کرد.

- بازی Grand Theft Auto: San Andreas

یکی از قدیمی ‌‌‌ترین، جذاب‌‌‌ ترین، سرگرم کننده ‌ترین و صد البته لایق ‌ترین بازی‌‌ها در سبک گانگستری و ماشین سواری، جی تی ای 5 می‌‌باشد. این بازی توسط شرکت راک استار گیمز که توسعه دهنده و سازنده این بازی است، در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. کسی نیست که بازی GTA 5 را نشناسد، این بازی برگرفته از نسخه کامپیوتری بازی اصلی است که با همان کیفیت و همان سبک برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و دارای گرافیک فوق العاده بالا و خیره‌کننده‌ای نیز می‌باشد.

- بازی eFootball PES 2021

بازی فوتبال یکی از زیباترین و لذت‌بخش‌ترین بازی‌ها برای قشر جوان است. در نسخه ۲۰۲۱ این بازی همانند نسخه‌های قبلی می‌توانید تیم مورد علاقه خود را از باشگاه‌های مختلف انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده‌ترین بازی‌های ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدی‌تان به ارمغان بیاورید. طراحی فوق‌العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و بروز تیم‌ها، حضور ستاره‌های معروف، گرافیک خیره‌کننده، کنترلرهای لمسی عالی به همراه کنترل کلاسیک (دکمه‌ای)، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی‌نظیر و… همگی ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شوند شما نتوانید این بازی فوق‌العاده را نادیده بگیرید.

- بازی Angry Birds 2

تا به حال نسخه‌های مختلفی از این بازی نام آشنا برای همه ما، عرضه شده است. همانطور که می‌دانید محور اصلی این بازی پرطرفدار را پرندگان عصبانی تشکیل می‌دهند. در نسخه ی دوم از بازی با گیم پلی جدید، چالش‌های جدید، پرندگان جدید و از همه مهمتر محیط‌هایی واقعاً زیبا و با گرافیک خیره‌کننده اچ دی هستیم. در نسخه دوم همانند نسخه‌های پیشین شما می‌بایست که با پرتاب پرندگان خشمگین و دوست داشتنی به سمت موانع و خوک‌ها اقدام به خراب کردن آن‌ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

بازی‌های آنلاین اندروید

در این روزهایی که با بیماری کرونا درگیر هستیم، بازار بازی‌های آنلاین و چند نفره حسابی داغ است. در همین راستا کمپانی‌های مختلفی سعی دارند بازی‌های رقابتی جدید را مشابه بازی‌های محبوب این سبک مانند کلش آف کلنز روانه بازار کنند. از طرفی سیستم‌عامل اندروید در مقایسه با سایر سیستم‌عامل‌ها کاربران بیشتری داشته و به نوعی همه‌گیرتر است. به همین دلیل است که بازی‌هایی هم که برای این سیستم‌عامل تولید می‌شوند، محبوبیت بیشتری داشته و کاربران بیشتری هم به انجام این بازی‌ها می‌پردازند. بازی‌های آنلاین در دسته‌بندی‌ها و ژانرهای مختلفی ارائه می‌شوند. به همین بهانه در اینجا به معرفی موردی برخی از بهترین بازی‌های آنلاین اندروید می‌پردازیم:

۱- PUBG Mobile (پابجی)

۲- Critical Ops (عملیات وخیم)

۳- Fortnite (فورتنایت)

۴- Modern Combat 5 Blackout (مدرن کامبت)

۵- Clash of Clans (جنگ قبایل)

۶- بازی آنلاین اندروید  Minecraft Pocket Edition (ماینکرافت)

۷- NBA Jam

۸- Crossy Road (جاده‌های پرخطر)

۹- Mini Militia Doodle Army 2 (ارتش احمق ۲)

۱۰- Nova 3 Freedom Edition

۱۱- بازی آنلاین اندروید | Asphalt 8 Airborne (آسفالت ۸ اندروید)

۱۲- Asphalt 9 Legends (آسفالت)

۱۳- بازی آنلاین اندروید | Genshin Impact

۱۴- بازی آنلاین اندروید | Racers vs Cops: Multiplayer

۱۵- Garena Free Fire

۱۶- Summoners War

بازی‌های آفلاین اندروید

در دوران همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه، یکی از مواردی که علاقه‌مندان به بازی‌های اندروید و به طور کلی کاربران موبایل به‌ دنبال آن هستند، بازی‌های با کیفیتی است که بدون استفاده از اینترنت و به اصطلاح به‌صورت کاملا آفلاین اجرا می‌شوند. پیدا کردن این دسته از بازی‌ها در فروشگاه پلی استور آن‌چنان کار ساده‌ای نیست و وقت زیادی را صرف خود می‌کند. از این ‌رو به‌ سراغ بهترین بازی‌های آفلاین اندروید نیز رفته‌ایم تا کاربران به ‌سادگی بتوانند بازی‌های مورد نظر خود را پیدا کرده و بدون دغدغه اتصال به اینترنت، در هر لحظه به ‌تجربه‌ی بازی مورد نظر خود بپردازند. این بازی‌ها عبارتند از:

۱- Fallout: Shelter

۲- Noblemen: 1896

۳- Iron Blade: Medieval Legends RPG

۴- Ninja Arashi 2

۵- Baldur's Gate II

۶- Crashlands

۷- Eternium

۸- GRID Autosport

۹- Kingdom Rush Vengeance

۱۰- NBA Jam

۱۱- The Room

۱۲- Traffic Rider

۱۳- Shadow Fight

۱۴- Asphalt Nitro

۱۵- شهرزاد

۱۶- کلماتیک

لیست بهترین بازی های اندروید

بیشتر بخوانید: آشنایی با شخصیت کارلو در بازی پابجی و روش های قدرتمند نمودن آن

ویژگی‌های بهترین بازی‌های اندروید

اکنون بعد از بحث مفصل معرفی برخی از بازی‌ها، به این سؤال می‌رسیم که به طور کلی یک بازی خوب اندرویدی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ یک ‌سری از ویژگی‌ها، فنی هستند و یک‌ سری مربوط به محتوای خود بازی می‌باشند. یک بازی اندروید خوب (بسته به نوع بازی) باید داستان و طراحی شخصیت جالبی داشته باشد. حتی در بازی‌های Endless Running هم توجه به این مسئله می‌تواند بازی را بسیار جذاب‌تر کند. در بازی‌های فکری، طراحی هوشمندانه نسبت به داستان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ سیستم عامل‌های اندروید یا IOS؟

به عنوان بحث آخر نیاز است بدانیم که برای بازی‌های موبایل، سیستم عامل‌های اندروید مناسب‌تر هستند یا IOS؟ در حالت عادی گوشی تلفن همراه را به عنوان یک راه ارتباطی می‌شناسند بنابراین به طور معمول و نه صد در صد، استفاده از موبایل برای بازی، بیشتر در افراد مبتدی شایع است و برای اغلب آنان اصلاً سیستم‌عامل‌ و اندروید یا IOS بودن گوشی تفاوت چندانی ندارد. اما تفاوت این دو پلتفرم بر کسی پوشیده نیست و هرکدام از برخی جهات از دیگری پیشی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید