جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

محصولات جدید موتورولا؛ خوش قیمت و پر قدرت!

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
محصولات جدید موتورولا؛ خوش قیمت و پر قدرت!

طبق خبرهای جدیدی که به گوش می رسد، موتورولا در حال آماده کردن دو گوشی هوشمند میان رده از سری موتو G است. این طور که گفته شده، این محصولات از فناوری 5G پشتیبانی می کنند و از جمله گوشی های خوش قیمت این برند برای سال 2021 خواهند بود!

موتورولا در حال حاضر، ده ها گوشی هوشمند میان رده و پایین رده در دست ساخت دارد. می توان حدس زد که مشتاقان زیادی برای معرفی گوشی های موتو E40  و موتو G31 وجود ندارد اما با این حال، این طور به نظر می رسد که گوشی موتو G51 در بین گوشی های موجود با قابلیت فناوری 5G احتمالا گوشی مقرون به صرفه ای باشد!

خبرهای خوش نمایشگر

نیلز ارنسمایر از نشریه آلمانی TechnikNews، یکی از خوش خبر ترین افشاکنندگان خبرهای فناوری اعلام کرده است که G51 از قابلیت 5G بهره مند خواهد بود. او هم چنین گفته که این گوشی، دارای نمایشگری با وضوح Full HD خواهد بود. این در حالی است که مدل قبلی آن، به صفحه نمایش HD پلاس مجهز بود.

اگر این خبر درست باشد، وضوح تصویر موتو G51 5G معادل ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود!

علاوه‌ بر‌ این، مشخص نشده است نمایشگر موتورولا G51 از نرخ نوسازی بیش از ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند یا خیر. البته چون نمایشگر ۶/۵ اینچی موتو G50 از نوع نوسازی ۹۰ هرتزی بود، بعید به ‌نظر می ‌رسد این ویژگی از موتو G51 5G حذف شود.

طراحی دوربین های سلفی موتورولا

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با طراحی دوربین های سلفی موتورولا G51 در دست نیست؛ معلوم نیست موتورولا باز هم دوربین سلفی این گوشی را مانند G50 و G50 50 در بریدگی قطره ای قرار می دهد، یا به سمت طراحی های مدرن تر مثل پانچ هول می رود!

ناگفته نماند که دوربین سلفی موتو G51 5G به‌احتمال زیاد ۱۳ مگاپیکسلی باقی خواهد ماند.

محصولات جدید موتورولا؛ خوش قیمت و پر قدرت!

بشتر بخوانید: معرفی گلکسی A33

قابلیت های تصویربرداری

کاملا منطقی است که موتورولا G51 5G نسبت به رده های قبلی خود قابلیت های بیشتری در تصویربرداری ارائه کند. در هر حال چیزی که انتظار می رود این است که این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق ‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز باشد. این در حالی است که دوربین‌ های به‌ کار رفته در پنل پشتی موتو G50 5G شامل دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی است.

تراشه اسنپدراگون موتورولا G51

گفته ها حاکی از این است که مدل G51 موتورولا از فناوری تراشه اسنپدراگون 750 کوالکام بهره مند خواهد بود.  با ‌‌‌توجه ‌‌‌به اطلاعاتی که تا کنون فاش‌ شده، موتو G51 5G از ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود و با قیمتی در‌حدود ۳۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

باتری موتورولا G51

خبرها نشان می دهند این گوشی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

موتو G71 5G

آن طور که اسناد نظارتی ایالات متحده نشان می دهد، موتو G71 5G ارتباط زیادی با موتو G70 و G70 5G ندارد و اطلاعات بیشتری راجع به ویژگی های آن در دسترس نیست. از‌‌ آن جا ‌‌که نام موتو G71 5G هنوز در وب‌ سایت ‌های بنچمارک دیده نشده است، به‌نظر می ‌رسد معرفی رسمی این محصول به اواخر نوامبر موکول خواهد شد.
شما چه نظری دارید؟ آیا این گوشی می تواند چشم بازارهای جهانی را خیره کند؟

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید