جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی بازی آجیل وار

author منتشر کننده
نظرات (4) 11 0
معرفی بازی آجیل وار

بازی آجیل وار یک بازی ایرانی در سبک کارتی است که قابلیت های تبدیل شدن به یک بازی موفق و محبوب ایرانی همچون صدا گذاری خوب، گرافیک ایرانی و گیم پلی روان را دارد. در این بازی گیمر قرار است توسط کارت­‌هایی که کسب می‌کند به کمک پدر خانواده رفته و به او در حفظ و نگه‌داری از آجیل‌های شب عید کمک کند. همچنین گیمر برای این که بتواند آجیل‌های بیشتری به دست آورد با سایر بازیکنان به مبازره برمی خیزد و برای نابودی حریف تلاش می‌کند. زمان مبارزه محدود است و اگر با پایان یافتن زمان، گیمر نتوانست به پیروزی برسد بازیکنی پیروز می‌شود که ستاره بیشتری کسب کرده باشد.

بازی آجیل وار

بازی آجیل وار و روند انجام آن

روند بازی آجیل وار به این صورت است که گیمر برای شروع هر مبارزه ابتدا 5 کارت را انتخاب می‌کند. سپس با توجه به شرایط حمله را آغاز می‌کند. با هر پیروزی که گیمر به دست می‌آورد می‌تواند صندوقچه کارتی را باز کند. در این حین می‌تواند شانس خود را برای به دست آوردن کارت‌های ویژه و یا ارتقای کارت هایی که دارد امتحان کند. اگر هم نیاز به کارت قدرتمندتر و کامل‌تری داشته باشد می تواند مبلغ مشخصی پرداخت کند تا کارت را به آخرین سطح خود ارتقا دهد.

ارز رایج در این بازی پسته است که گیمر با به دست آوردن آن می‌تواند به قابلیت‌های ویژه همچون کولر (مانع از حرکت دشمن رو به جلو می‌شود البته برای زمان محدود) و کوزه (از همه دشمنان عبور می‌کند و به پدر خانواده حریف می‌رسد و از سلامتی آن‌ها به میزان مشخصی کم می‌کند) دسترسی پیدا کند.

بازی آجیل وار

عوامل موثر در انتخاب کارت بازی آجیل وار

انتخاب کارت بازی آجیل وار به عوامل مختلفی همچون استراتژی گیمر برای کسب پیروزی بستگی دارد. به عبارت دیگر گیمر با توجه به نقشه ای که برای کسب پیروزی در ذهن دارد، دست به انتخاب کارت می‌زند. از طرفی سرعت هر کارت، مقاومت هر کارت، میزان انرژی مصرفی و قدرت تخریبی آن از دیگر عواملی هستند که در انتخاب و نحوه چینش هر کارت مورد توجه قرار می‌گیرند. در ارتقا هر کارت کسب شده و یا کسب کارت ویژه این عوامل نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.

نقاط قوت و ضعف بازی آجیل وار

بازی آجیل وار همانند هر بازی دیگری دارای نقاط قوت و ضعف می‌باشد که از جمله آن‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نقاط قوت بازی آجیل وار

بازی آجیل وار دارای صدا گذاری مناسب، گرافیک جذاب ایرانی و گیم پلی بدون خطا و روان. این بازی می‌تواند به عنوان یک سرگرمی کارتی بسیار مورد توجه قرار بگیرد. به خصوص برای کاربران ایرانی که متناسب با فرهنگ آن‌ها طراحی و تولید شده است.

نقاط ضعف بازی آجیل وار

انتخاب رقیب در بازی آجیل وار به صورت ضعیف انجام می‌گیرد و درآمدهای درون بازی بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (4)

  1. بازی جذابی باید باشه. ایده ش که واقعا ایرانیه! امیدوارم در حد بازی بمونه و به واقعیت تبدیل نشه! به هر حال ممنون از حسن انتخابتون!

  1. بازی جذابیه. با این نوشته ترغیب شدم این بازی رو نصب کنم و بازی کنم

  1. جالب بود هرچند خودم زیاد اهل این بازی ها نیستم

  1. بازی های انیمیشنی برای کودکان و نوجوانان می تواند جذاب باشد و اگر نسخه های ایرانی بیشتری از آن تولید شود، بهتر و جذابتر خواهد بود

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید