جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی بازی خواستگاری

author منتشر کننده
نظرات (1) 6 0
معرفی بازی خواستگاری

بازی خواستگاری از جمله بازی­ های ایرانی است که شیوه‌­ای متفاوت از بازی­‌های سبک پازلی و حدس کلمات را به تصویر می‌کشد. این نوشتار قصد دارد با معرفی بازی خواستگاری و نقاط قوت و ضعف آن شما را با یکی از سرگرم کننده­‌ترین و مفرح­ ترین بازی­ های ایرانی آشنا نماید. اگر علاقه­ مند به شناخت هر چه بیشتر این بازی هستید تا انتهای این نوشتار ما را همراهی کنید.

داستان بازی خواستگاری

داستان بازی خواستگاری از این قرار است که پسر جوانی به نام هوشنگ که قصد دارد سر و سامان بگیرد و به امید خدا راهی خانه بخت شود به منظور خواستگاری راهی خانه­ ای می‌شود. غافل از این که پدر عروس خانم بسیار سخت گیر است و قصد دارد با سوالات عجیب و قریبش او را گمراه کند. سوالاتی که اصلاًً ربطی به زندگی مشترک و ازدواج ندارند. در این بازی هر از چند گاهی اکرم خانم که همان عروس بازی خواستگاری است به کمک آقا هوشنگ داماد بازی می‌­آید و او را در حل معما و حدس کلمه یاری می­‌کند. در این بازی پاسخ صحیح به هر سوال و معما تنها راه جلب رضایت پدر عروس خانم و پیشروی در بازی خواهد بود.

روند انجام بازی خواستگاری

همانطور که پیشتر نیز بیان شد، بازی خواستگاری بازی با سبک حدس کلمات و پاسخگویی به سوالات مختلف است. سوالاتی که سطح اطلاعات عمومی گیمر را به چالش می‌کشد. بازی با خواستگاری گیمر از دختر مورد نظرش اکرم خانم شروع می‌شود. پدر عروس خانم در ابتدای بازی سوالات عجیب و قریبی از آقا داماد که همان گیمر است می­‌پرسد. گیمر برای پاسخگویی به هر سوال زمان محدودی دارد. هر سوال نیز به شکل یک جدول که حاوی حروف به هم ریخته است، می­‌باشد. گیمر باید سعی کند با استفاده از این حروف، پاسخ سوال پدر عروس خانم را به درستی بیان نماید. اگر گیمر توانست در زمان تعیین شده پاسخ سوال را بیابد، سکه و جام دریافت خواهد کرد در غیر این صورت از امتیاز وی کم خواهد شد. گاهی نیز در صورت عدم ارائه پاسخ‌های صحیح ممکن است از طرف پدر عروس مورد عتاب و سرزنش قرار بگیرد. غالب سوالاتی که پدر عروس خانم از آقا داماد می­‌پرسد ربطی به ازدواج و زندگی مشترک ندارد. در حین بازی چنانچه آقا داماد نتوانست پاسخ سوال­‌ها را بیابد عروس خانم البته با دریافت چند سکه به کمکش می‌­آید و او را در رسیدن به پاسخ صحیح همراهی می‌­کند. در بازی خواستگاری آنچه که بیش از همه باید مورد توجه گیمر قرار بگیرد این است که با پیشروی در بازی کم کم در بین حروف به هم ریخته دو حرف اضافه وجود خواهد داشت که در کلمه مورد نظر پدر عروس خانم به کار نرفته است. این حروف اضافه به میزان خیلی زیادی حدس کلمه و حل معما را برای گیمر بسیار دشوار خواهد کرد. از سکه­ هایی که توسط گیمر در حین بازی جمع آوری می‌­شود، می ­توان جهت شخصی سازی ظاهر آقا داماد، خرید خانه و یا ماشین برای او استفاده کرد. اهمیت دریافت سکه ­ها توسط گیمر از این جا مشخص می­ شود که در این روزگار نمی­‌شود با دست خالی به خواستگاری رفت. بنابراین گیمر باید سعی کند تا سکه­‌های بیشتری را جمع کند. جام‌­ها نیز باعث ورود گیمر به لیگ­‌های مختلف می­‌شوند. گیمر هر چه جام بیشتری داشته باشد می ­تواند در لیگ­‌های سطح بالاتر و حرفه­ ای­ تری حضور پیدا کند. این بازی سه لیگ دارد که هر لیگ چالش­‌های منحصر به فرد خود را دارد. بازی خواستگاری با خریدهای درون برنامه ­ای این امکان را برای گیمر فراهم کرده است که در صورت تمایل بتواند با پرداخت پول به خرید سکه در بازی اقدام نماید. البته گیمر می­‌تواند با مشاهده تبلیغات درون برنامه ­ای نیز نسبت به جمع آوری سکه اقدام نماید. این بازی به صورت آفلاین انجام می‌شود ولی گیمر برای انتخاب کردن نام خود در آغاز بازی و مشاهده لیگ‌ها باید به اینترنت متصل شود.

بازی خواستگاری

نقاط قوت بازی خواستگاری

بازی خواستگاری همانند سایر بازی­ های موبایلی دارای نقاط قوت زیادی است که از جمله آن‌ها می­ توان به موارد زیر اشاره کرد:

گرافیک بازی خواستگاری حالتی کارتونی دارد که می‌تواند برای کاربر بسیار دل انگیز و رضایت بخش باشد.

صداگذاری بازی خواستگاری به خوبی و با کیفیت بسیار بالایی انجام گرفته است.

بازی خواستگاری بازی متفاوتی از بازی­‌های حدس کلمات را به تصویر می‌کشد.

بازی خواستگاری رابط کاربری مناسب و بامزه ­ای دارد.

بازی خواستگاری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد.

بازی خواستگاری حجم بسیار کمی دارد.

گیمر به محض ورود به بازی موزیک ­های شاد و بامزه­ ای را می‌شود که برای او بسیار جذاب هستند.

در بازی خواستگاری ظاهر آقا داماد و حتی دارایی­ های او قابل شخصی سازی هستند.

این بازی، خواستگاری کاملاً ایرانی را به تصویر می ­کشد و گیمر را با فرهنگ ایرانی آشنا می‌نماید.

نقاط ضعف بازی خواستگاری

از جمله نقاط ضعف بازی خواستگاری تبلیغات درون برنامه ­ای است که گیمر هر از چند گاهی در حین بازی آن‌ها را مشاهده می­ نماید.  

ویژگی­‌های منحصر به فرد بازی خواستگاری

از ویژگی‌­های منحصر به فرد بازی خواستگاری این است که این بازی، بازی متفاوتی از بازی­‌های حدس کلمات که دارای سبک پازلی هستند را به تصویر می‌کشد. از طرفی کاراکترهای بسیار بامزه و جالب بازی خواستگاری این بازی را به یکی از فان ­ترین، شادترین و بامزه ­ترین بازی­‌ها تبدیل کرد ه­اند که می‌تواند علاقه­ مندان را برای دقایقی شاد و سرگرم کند. این بازی به گونه­ ای طراحی شده است که افراد در هر رده سنی می‌توانند آن را در گوشی­ های خود نصب کرده و آن را انجام دهند. در بازی خواستگاری با پیشروی در بازی کم کم حروف اضافه ­ای نیز در بین حروف به هم ریخته جدول قرار خواهند داشت که البته کار را برای گیمر دشوارتر و ذهن او را بسیار به چالش خواهند کشید. جلب رضایت پدر عروس از طریق ارائه پاسخ صحیح از دیگر ویژگی­‌هایی است که بازی خواستگاری را در بین سایر بازی­‌های حدس کلمات متفاوت و متمایز کرده است. کسانی که علاقه­ مند به بازی­‌های حدس کلمات هستند و البته دوست دارند در حین بازی شاد و سر حال باشند می­‌توانند به صورت رایگان بازی خواستگاری را که حجم بسیار کمی نیز دارد را دانلود کرده و به حل معماهای آن مشغول شوند و خود را در یک موقعیت خواستگاری واقعی قرار دهند.   

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. انتخاب نام هوشمندانه و جذب كننده:))

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید